با وب سایت اینما، دیگه پول درآوردن کار سختی نیست!

با وب سایت اینما، دیگه پول درآوردن کار سختی نیست!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا حالا به شغل دوم فکر کردید؟ دوست دارید توو خونه بشینید و پول در بیارید؟ دوست دارید یک کار پاره وقت داشته باشید و ساعت کاریتون کاملا دست خودتون باشه؟ پس اگر همچین اهدافی دارید ، این مطلب را تا انتها بخوانید ، زیرا اینما بستر مناسبی برای درآمدزایی تمامی کاربران فراهم کرده است.

حتما می‌پرسید چه طور؟

اول از همه اجازه بدید تا بیشتر شما رو با سایت اینما (eNama) آشنا کنیم.

سرویس اشتراک ویدئو اینما، با هدف حمایت از تولید کنندگان محتوا و افراد باز نشر دهنده‌ی محتوا، طراحی و پیاده سازی شده است.

این سرویس عملکردی همانند سایت یوتیوب Youtube دارد. یعنی تمامی کاربران می‌توانند علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و ویدئوی دلخواه‌، فیلم و موسیقی مورد علاقه‌ی خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دانلود کنند.

اما استفاده از سایت یوتیوب در کشور ایران شامل محدودیت‌هایی می‌باشد لذا کاربران ایرانی نیاز به سرویس مشابه در ایران خواهند داشت به همین منظور اینما سعی کرده است تمامی قابلیت های یوتیوب را در سایت اینما پیاده سازی و اجرا نماید.

نکته‌ی جالب اینجاست، که عضویت در سایت اینما کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نمی‌باشد. فقط کافیست کمتر از یک دقیقه زمان صرف کنید و با چند کلیک ساده در این سرویس جذاب و کارآمد، ثبت نام نمایید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم سرویس اشتراک ویدئو اینما، بارگذاری (Upload) فیلم و موسیقی به تعداد نا محدود توسط کاربران می‌باشد.

بنابراین اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و یا تخصصی دارید، می‌توانید برای معرفی خودتان و یا کسب و کارتان از این سرویس استفاده نمایید.

اصلا مهم نیست که کسب و کار شما چیست و چه تخصصی دارید؟ حتی میزان حرفه‌ای بودن و یا آماتور بودن شما مهم نیست.

اینما به شما این امکان رو میدهد تا با دوربین گوشی موبایل خود، از تخصص فردی و یا کسب و کارتان، یک فیلم تهیه کنید و در سایت اینما بارگذاری نمایید تا مخاطبین بیشتری کسب کنید و افراد بیشتری را با خودتان و یا کسب و کارتان آشنا کنید.

حتی اگر شما صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید، می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود را به اینما (eNama) بسپارید. اینما تیزرهای تبلیغاتی شما را در ابتدای پخش فیلم‌ها قرار خواهد داد همچنین بخش هایی از سایت اینما به تبلیغات بنری کسب و کارها اختصاص داده شده  است.

حالا که کمی با وب سایت اشتراک ویدئوی اینما و عملکرد آن آشنا شدید، در ادامه‌ی مطلب توضیحاتی را در رابطه با کسب درآمد از سایت اینما، در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برخی از روش‌های درآمدزایی از سایت اینما

اینما روش های متفاوتی را برای درآمدزایی کاربرانش در نظر گرفته است که به تفکیک به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

۱-    درآمدزایی از بازدید ویدئوهای منتشر شده

همانطور که در ابتدای متن اشاره شد، تمامی کاربران اینما این دسترسی را خواهند داشت تا به صورت نامحدود در سایت اینما فیلم و موسیقی بارگذاری نمایند. مهم نیست که شما به عنوان تولید کننده‌ی محتوا و یا بازنشر دهنده‌ی محتوا در سایت اینما فعالیت دارید؛ نکته‌ی مهم جذابیت محتواهای بارگذاری شده خواهد بود.

اینما (eNama) به ازای تمامی بازدیدهای یکتا از ویدئو، مبلغی را به حساب کاربری شما واریز خواهد کرد.

بنابراین هر چه تعداد بازدیدهای محتوای شما، بیشتر باشد، میزان درآمد شما از آن ویدئو بیشتر خواهد بود.
لذا کاربران می‌توانند جهت افزایش تعداد بازدید ویدئوها، پس از بارگذاری ویدئو، لینک آنها را در شبکه‌های اجتماعی و یا سایت شخصی خود، منتشر کنند و به اشتراک بگذارند تا مخاطبین بیشتری جذب کنند و بازدید ویدئوهای خود را افزایش دهند.

۲-    درآمدزایی از طریق همکاری در فروش ویدئو

یکی دیگر از روش های درآمدزایی از سایت اینما، همکاری در فروش ویدئوها می باشد.

همانطور که می‌دانید برای تماشای سریال‌ها و فیلم‌های جدید، می‌بایست هزینه‌ی آن به ناشرین پرداخت گردد. به همین منظور برخی از سایت‌ها فقط لینک فروش ویدئو را به کاربر نمایش خواهد داد اما سایت اینما (eNama) ،امکانی را در اختیار تمامی کاربرانش قرار داده است تا علاوه بر خرید ویدئو بتوانند لیستی از ویدئوهای فروشی را مشاهده کنند و با انتشار لینک فروش ویدئوها، در سایت شخصی و یا شبکه‌ی اجتماعی خود، در سود فروش فیلم‌ها سهیم شوند.

با فروش هر فیلم از این روش، درصدی از مبلغ فروش آن فیلم به کاربر مربوطه، اختصاص داده خواهد شد و سود فروش فیلم در همان لحظه به کیف پول حساب کاربری اینمای کاربر، افزوده می‌گردد.

۳-    دریافت حق عضویت کانال و یا فروش ویدئو

یکی دیگر از قابلیت های اینما، ساخت کانال اختصاصی و قرار دادن حق اشتراک بر روی کانال اختصاصی می‌باشد. بنابراین کاربران تولید کننده‌ی محتوا این امکان را خواهند داشت تا پس از ساخت کانال و آپلود فیلم ، حق اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله از مخاطبین دریافت نمایند.

با این روش هر مخاطبی که بخواهد از محتوای داخل آن کانال استفاده کند، می بایست  حق اشتراک آن را پرداخت کند.

علاوه بر آن تولید کننده‌ی محتوا می‌تواند ویدئوهایی که خودش در سایت اینما بارگذاری کرده است را به فروش برساند و از فروش ویدئوها درآمد خوبی کسب نماید.

۴-    درآمدزایی از طریق همکاری در پخش محتوا

این روش بیشتر برای برنامه نویسان و طراحان سایت مناسب است. اینما در بخش “همکاری در پخش” کدهای اسکریپت یکتایی را در اختیار هر کاربر قرار می‌دهد که کاربر می‌بایست آن کد اسکریپت را در میان کدهای وب سایت و یا وبلاگ شخصی خود قرار دهد.
پس از قرار دادن این کد، به صورت تصادفی یکی از ویدئوهایی که اینما در نظر گرفته است به مخاطب آن سایت نمایش داده خواهد شد.

در این شرایط با هر بازدید بر روی ویدئوهای در نظر گرفته شده، مبلغی به عنوان درآمد، به حساب اینمای فردی که از کد اسکریپت استفاده کرده است، واریز خواهد شد.

البته بخش همکاری در فروش، برای کاربرانی که برنامه نویس نیستند، امکانی را قرار داده است تا بتوانند از لینک مرتبط به اینستاگرام استفاده نمایند و آن را در استوری و یا پروفایل اینستاگرام خود منتشر کنند. بنابراین با هر کلیکی که بر روی آن لینک شود و با هر بازدید، مبلغی، به عنوان درآمد، به حساب کاربری اینمای فرد منتشر کننده‌ی لینک، افزوده خواهد شد.

نکته‌ی آخر:

اینما هیچ گونه محدودیتی برای درآمدزایی کاربرانش در نظر نگرفته است و کاربران با توجه به میزان فعالیت خود در سایت اینما و استفاده‌ از تمامی امکانات آن می‌توانند به صورت روزانه درآمد خوبی کسب کنند و در هر لحظه از زمان درآمد حاصل از فعالیت خود را دریافت نمایند.

راستی اگر دوست دارید با امکانات بیشتر اینما آشنا شوید؛ کلی اطلاعات در مورد بازیگران و فیلمهای محبوب دنیا دریافت کنید و برنده‌ی کلی جایزه نفیس باشید، پیشنهاد میکنیم اینستاگرام اینما را حتما دنبال کنید.

 

۱۶ نظر

ورود

  • سعید نصرتی مهر ۳۰, ۱۳۹۹

    اینما عالیه من ۵ روزه شروع کردم ۴۰۰ هزارتومن درامدم بوده

    • قادر آبان ۲۹, ۱۳۹۹

      چطوری آخه

    • سعید پژ آبان ۳۰, ۱۳۹۹

      ایا اینما مجانیه چون به من گفتن ١ تا یک و نیم ملیون پولشه .شما پول دادی یا مجانی بود

    • ارزو اسفند ۱۲, ۱۳۹۹

      چطوری اخه من یک ماهه شروع کردم فقط ۶۰۰ تومن جمع کردم به هزار تومنم نرسیده

  • سعید پژ آبان ۳۰, ۱۳۹۹

    جواب رو بفرست به واتس اپ

  • ادریس فریدنیا دی ۶, ۱۳۹۹

    اینما فوق العاده س

    • نسی بهمن ۶, ۱۳۹۹

      اینما امتحان کردی الکی نباشه!!!بنظرمن الکیه

  • رضا امینی اسفند ۲۷, ۱۳۹۹

    دوستان نتورکری که دارید در آی نوتی کار میکنید و میایید میگید اینما خوبه، در جریان باشید اینما هر ۵ بازدید کاربر رو یه بازدید حساب میکنه که این یعنی دزدی

  • سعید نصرتی فروردین ۱۲, ۱۴۰۰

    با سلام
    من سعید نصرتی
    درامد روزی ۳۰۰ هزارتومن در ایام تعطیلات نوروز رو تجربه کردم
    هر کس مدرک خواست پیام بده بهم…
    هر کس هم خواست کار کنه پیام بده راهنماییش کنم
    هر چه کنی به خود کنی گر همه خوب و بد کنی
    @saeidnosrati2017
    پیج اینستا و ایدی تلگرامم هست

  • عارف اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰

    لطفا آیدی بده

  • فرزانه خاشی اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰

    میخام کارکنم

  • آمنه خرداد ۳۰, ۱۴۰۰

    سلام من انجای که اولش چند ثانیه تبلیغ در باره اینما بذارند و بلد نیستم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  • اذرو شهریور ۶, ۱۴۰۰

    ببخشید میشه به من ایمیل بدین یا اینجا بگین چرا اینما بعضی ویدیوهامو آنلاین پخش می‌کنه و دانلود نمی زاره بشه چون لینکشو پاک میکنه

  • محدثه مقدم شهریور ۳۱, ۱۴۰۰

    سلام.روزتون بخیر
    بنده سرویس اینمای یک ساله دارم که به دلیل نیاز مالی میخوام زیر قیمت بفروشم. برای اطلاع از قیمت به آیدی تلگرامم پیام بدید.
    M_MoqaddaM_M@

  • نسرین آرایش مهر ۲۹, ۱۴۰۱

    فوق العاده هست سایت اینما
    اگر خواستی درامد روزانه راتجربه کنی میتونی به این شماره واتساپ بدین
    ۰۹۳۳۹۴۶۸۲۸۲