ملانیا برای طلاق گرفتن از دونالد ترامپ پس از ترک کاخ سفید «لحظه ها را می‌شمارد»

ملانیا برای طلاق گرفتن از دونالد ترامپ پس از ترک کاخ سفید «لحظه ها را می‌شمارد»

ناامیدی و یاس دونالد ترامپ بعد از باختن رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحدی دو چندان خواهد شد اگر گزارش برخی رسانه ها در مورد اتفاقاتی که پس از ترک کاخ سفید رخ می دهد واقعی باشند. این بار پای ازدواج او در میان است. بر اساس گزارش ها، ملانیا ترامپ برای جدایی از رییس جمهور ایالات متحده لحظه شماری می کند. روزنامه دیلی میل بریتانیا اولین روزنامه ای بود که این موضوع را رسانه ای می کرد.

بر اساس گزارش ها، ملانیا ترامپ برای جدایی از رییس جمهور ایالات متحده لحظه شماری می کند.

بر اساس گزارش این روزنامه، در حالی که جو بایدن خود را برای تشکیل کابینه و فراهم کردن مقدمات ورود به کاخ سفید آماده می کند، ملانیا نیز می خواهد به محض خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید از وی طلاق بگیرد. اوماروسا مانیگوا نیومن، از مشاوران سیاسی دونالد ترامپ گفته است: «ملانیا در حال لحظه شماری است تا به محض اینکه او [ترامپ] از کاخ سفید برود و بتواند طلاق بگیرد». وی در ادامه مدعی شده است: «دلیل اینکه او تا زمان حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید از او طلاق نمی گیرد این است که اگر او سعی کند در دوران حضور ترامپ در کاخ سفید به دنبال طلاق باشد و تیر آخر تحقیر را به او بزند وی راهی برای تنبیه کردنش پیدا خواهد کرد».

بر اساس گزارش ها، ملانیا ترامپ برای جدایی از رییس جمهور ایالات متحده لحظه شماری می کند.

استفانی والکاف، دیگر دستیار سابق کاخ سفید که مشاور ارشد بانوی اول بوده مدعی است که ملانیا و دونالد از قبل اتاق های خواب خود در کاخ سفید را جدا کرده و زندگی ۱۵ ساله آن ها در کنار هم تنها یک ازدواج «قراردادی» و تجاری بوده است. ولکاف همچنین مدعی شده که ملانیا ترامپ و شوهرش در حال مذاکره برای جدایی و توافقی هستند که بر اساس آن بارون، تنها فرزند مشترک ملانیا و دونالد، سهم یکسانی مانند دیگر فرزندان دونالد ترامپ از ثروت وی داشته باشد.

بر اساس گزارش ها، ملانیا ترامپ برای جدایی از رییس جمهور ایالات متحده لحظه شماری می کند.

تاکنون موارد بسیاری از رابطه سرد بین بانوی اول و رییس جمهور ایالات متحده دیده شده اگر چه ملانیا گفته است که با شوهرش رابطه فوق العاده ای دارد. یکی از این موارد به گریه افتادن ملانیا در سال ۲۰۱۶ بود زیرا گفته می شود به هیچ عنوان فکر نمی کرد شوهرش برنده رقابت های انتخاباتی شود. لازم به ذکر است که ملانیا ترامپ سومین همسر دونالد ترامپ بوده و دو ازدواج قبلی رییس جمهور ایالات متحده با مارلا میپلز و ایوانا ماری با طلاق و جنجال به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: در صورت طلاق دونالد ترامپ و ملانیا چه اتفاقات و توافقاتی صورت خواهد گرفت؟

منبع: dnaindia
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • 1Pouria آبان ۱۹, ۱۳۹۹

    منبعت کجاست ؟!
    دیلی میلی ?

  • Mr. Saxobeat آبان ۱۹, ۱۳۹۹

    ترم اخر کارشناسی نزدیک چهار سال پیش بود استاد ازمایشگاهمون گفت یه نفر از دنیا چی میخواد.توی یه کشور فوق پیشرفته که بوده کل عمرشم توی ناز و نعمت خانوادگی بوده.خودش بهترین زندگی رو داشته و از لحاظ مالی کاملا تطمیع هست.خوشکل ترین زن دنیا رو هم داره حالا هم رییس جمهور قوی ترین کشور دنیا شده.
    همون نشستیم به حسرت خوردن ولی الان رو نگاه کنیم داره شرایط به چه سویی برای همین فردی میره که حسرت خیلی ها بوده.زندگی خیلی پستی وبلندی داره.

  • آنتی رضا ستوده آبان ۱۹, ۱۳۹۹

    عشق سلبریدیا بهتر از این هم نمیشه…