کمپین اعتراضی طرفداران جانی دپ برای بازگرداندن او به نقش گریندلوالد با ۱۵۰,۰۰۰ امضاء

کمپین اعتراضی طرفداران جانی دپ برای بازگرداندن او به نقش گریندلوالد با ۱۵۰,۰۰۰ امضاء

طرفداران جانی دپ کمپینی را راه اندازی کرده اند که خواهان بازگرداندن او به نقش گریندلوالد در فرانچایز Fantastic Beasts هستند و تاکنون ۱۴۴,۰۰۰ نفر آن را امضا کرده اند. بعد از شکست در دادگاه اخیرش در بریتانیا، از این بازیگر ۵۷ ساله خواسته شده است که از بازی در نقش شخصیت شرور گلرت گریندلوالد کناره گیری نماید. قاضی دادگاه عالی لندن در حکم خود تایید کرد که جانی دپ همسر سابق خو، امبر هرد، را در موارد متعدد مورد ضرب و شتم قرار داده و بدین ترتیب شکایت او از روزنامه سان و همسر سابقش به اتهام افترا را رد کرد.

طرفداران جانی دپ کمپینی را راه اندازی کرده اند که خواهان بازگرداندن او به نقش گریندلوالد در فرانچایز Fantastic Beasts هستند.

این کمپین اعتراضی که در وبسایت Change.org قرار دارد خواهان بازگرداندن دپ به این فرانچایز مشهور سینمایی و حضور او در این نقش در قسمت های محتمل بعدی است. هدف این کمپین جمع آوری ۱۵۰,۰۰۰ امضا بوده و خیلی زود تعداد امضاها به این عدد نزدیک شده به طوری که در هنگام نوشتن این مطلب تعداد امضاهای صورت گرفته از عدد ۱۴۴,۰۰۰ فراتر رفته و هر لحظه در حال نزدیک شدن به عدد ۱۵۰,۰۰۰ است. عنوان این کمپین یا درخواست با این مضمون تهیه شده است: «استودیو برادران وارنر، جانی دپ را به نقش گلرت گریندلوالد بازگردانید».

طرفداران جانی دپ کمپینی را راه اندازی کرده اند که خواهان بازگرداندن او به نقش گریندلوالد در فرانچایز Fantastic Beasts هستند.

در ادامه این درخواست تهدید شده که اگر نقش گریندلوالد به دپ بازگردانده نشود، طرفداران وی فیلم بعدی Fantastic Beasts را بایکوت خواهند کرد. بسیاری بر این باورند که جانی دپ در ماجرای همسرآزاری ادعایی امبر هرد و روزنامه سان بیگناه بوده و احساس می کنند گرفتن این نقش از وی بی عدالتی بوده است. یکی از طرفداران جانی دپ در زیر دادخواست تنظیم شده چنین گفته است:«من دو فیلم اول Fantastic Beasts را دیده ام و سومی را تماشا نخواهم کرد». دیگری گفته است: «جانی دپ شایسته رفتار بهتری است. او قربانی است و نباید این چنین با او رفتار کرد». بعد از انتشار رأی دادگاه، جانی دپ در بیانیه ای از کناره گیری خود از نقش گریندلوالد به درخواست مدیران کمپانی برادران وارنر خبر داده بود.

طرفداران جانی دپ کمپینی را راه اندازی کرده اند که خواهان بازگرداندن او به نقش گریندلوالد در فرانچایز Fantastic Beasts هستند.

با این وجود گفته می شود که وی بیش از ۱۰ میلیون دلار دستمزد خود برای حضور در قسمت سوم Fantastic Beasts را دریافت خواهد کرد هر چند تنها سکانسی که وی تاکنون فیلمبرداری کرده در نسخه نهایی وجود نخواهد داشت و بازیگر دیگری جایگزین وی خواهد شد. قاضی لندنی در ۱۲ مورد ادعاهای امبر هرد مبنی بر اینکه جانی دپ وی را کتک زده را تایید کرد. با این وجود دپ و وکلایش اعلام کرده اند که به این حکم اعتراض خواهند کرد. با توجه به شکایات متعدد جانی دپ و امبر هرد از یکدیگر و دادگاه های این دو که در ماه های پیش رو در ایالات متحده برگزار خواهد شد، به نظر نمی رسد که دعوای حقوقی این دو پس از طلاق جنجالی شان به این زودی ها به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: شکست جانی دپ در دعوای حقوقی علیه امبر هرد و روزنامه Sun و ضرر ۲ میلیون پوندی

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • علی آبان ۲۱, ۱۳۹۹

    واقعا دعواها و مسائل شخصی بازیگران چه ربطی به شغل و م مردم داره

    الان ما با دزدان دریایی کارائیب خیلی خاطره داریم حیفه هست که جانی دپ نباشه در سری جدیدش

    یا اکوامن با امبر هارد عالیه و نه کس دیگه

    • Javad آبان ۲۱, ۱۳۹۹

      نه امبر هرد اگه تو اکوامن بازی کنه فیلمش هیچی فروش نمیره.
      حتی منی که قسمت اول رو دیدم دیگه قسمت دوم رو نمیبینم اگه امبر هرد بازی کنه.
      این زن ارزشی نداره دیگه.