دیدار با کیم هی سان؛ پزشک اعظم سریال «سرنوشت» کره

دیدار با کیم هی سان؛ پزشک اعظم سریال «سرنوشت» کره

کیم هی سان (Kim Hee Sun) بازیگر نقش پزشک اعظم در سریال کره ای سرنوشت است که بارها از شبکه نمایش و تماشا پخش شده است. سریالی با بیش از ۱۰ میلیون دلار هزینه ساخت که در کشورهای متعددی با استقبال مخاطبان همراه شده است. کیم هی سان متولد ۱۱ جون سال ۱۹۷۷ میلادی در شهر Daegu کره جنوبی است. کیم هی سان بازیگر نقش یون ایون سون در سریال سرنوشت کره بود.

این بازیگر ۴۳ ساله سینما و تلویزیون کره، از سال ۱۹۹۳ میلادی تا کنون در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی نقش آفرینی کرده و دانش اموخته دانشگاه Chung-Ang کره جنوبی است. دانشگاه سئول کره جنوبی در فهرست ۵۰ دانشگاه برتر جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی قرار گرفت. کیم هی سان در سال ۲۰۰۷ با پارک جون یونگ ازدواج کرد و یک فرزند دارد که بخشی از سبک زندگی او را می توان در اینستانوشته هایی که به اشتراک گذاشته و در ادامه این گفتار مرور میکنیم، مشاهده نمود.

کیم هی سان در سال ۱۹۹۲ میلادی توانست در یک مسابقه انتخاب چهره زیبا با نام Fair Face‌در سئول، برنده شده و به عنوان مدل در مجلات کره مشغول به کار شود. شرکت در تیزرهای تبلیغاتی محصولات غذایی، سبب شهرت این هنرپیشه کره ای شد. بعدها در شو LIVE TV MUSIC 20 نیز حضور یافت.

در ۲ سال اخیر، کیم هی سان در سریال تلویزیونی درام با نام اتاق شماره ۹ حضور یافت. همچنین در فیلم Paper Flower بازی کرد و قرار است در فیلم علمی تخیلی به نام آلیس نیز نقش آفرینی کند. از سال ۱۹۹۷ تا کنون، کیم هی سان در ۸ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است.

سکانس هایی از بازی لی مین هو و کیم هی سان در سریال سرنوشت لی مین هو که هم بازی کیم هی سان است، ۱۰ سال از او کوچکتر است.

اما بیشتر فعالیت کیم هی سان در سریال های تلویزیونی کره است که از سال ۱۹۹۳ در آن ها حضور یافت و اکثرا محصول شبکه SBS و KBS و MBC است. کیم هی سان در ۲۰ سال اخیر، بارها نامزد و برنده جشنواره های سینمایی و تلویزیونی کره ای و آسیایی شده است که جدیدترین جایزه او مربوط به نقش آفرینی در فیلم THE LADY IN DIGNITY در سال ۲۰۱۷ است که جایزه بزرگ مراسم Asia Artist Award را از آن خود کرد.

اینستاگرام کیم هی سان یکی از صفحات مربوط به هنرپیشه های پر فالوئر در کره نیست اما در آن می توان پشت صحنه برخی از فیلم ها و سریال ها و فعالیت های روزمره کیم هی سان در کنار دوستان و همکارانش را مشاهده کرد. او تا نوامبر ۲۰۲۰ میلادی، بیش از ۲۰۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرام کی هی سان بازیگر نقش پزشک اعظم سریال سرنوشت را در نشانی: @lovely.katie.k دنبال کنید.

کیم هی سان
جدید ترین پست اینستاگرام کیم هی سان بازیگر نقش پزشک اعظم سریال سرنوشت کره
بخشی از فعالیت های کیم هی سان در اینستاگرامش به معرفی برندهای لوازم آرایشی اختصاص دارد که نمونه اش را در عکس بالا مشاهده می کنید

در این عکس بالا، او به اهمیت ویتامین تراپی پوست اشاره می کند که یکی از محصولات آرایشی برای جوان سازی پوست را معرفی کرده است. توصیه ای برای بانوانی که علاقمند به مراقبت هاب فصلی پوست هستند.

کیم هی سان در استایل های تابستانی در شهر سئول کره جنوبی
فوتوشوت هایی با استایل های موتوکروم کیم هی سان در سال ۲۰۱۹

کیم هی سان علاقه زیادی به رنگ های گل بهی و صورتی رنگ دارد و یکی از ترکیب های کژوال او را در تابستان ۲۰۲۰ میلادی در عکس بالا مشاهده می کنید که از هشتگ Aliceday برای دیده شدن بیشتر ان استفاده کرده است.

کلکسیون ژست های تابستانی کیم هی سان برای شبکه SBS

عکس بالا مربوط به فروردین ۱۳۹۹ است که کیم هی سان از اینکه یک کافه سیار در شهر سئول به نام او نام گذاری شده و از تصویر وی روی تابلو تبلیغاتی استفاده کرده، ابزار خرسندی کرد. عکسی با هزاران لایک برای بازیگر نقش پزشک اعظم سریال سرنوشت.

کیم هی سان در کنار HEE COFFEE

برند سوئیسی چوپارد (Chopard) از برند های لاکچری تولید طلا و جواهرات و اکسسوری های خوش تراش است که توسط لوئیش شوپارد در سال ۱۸۶۰ میلادی در سوئیس تاسیس شد و محبوب سلبریتی های سینما و ورزش و به خصوص لاکچری گردهای جهان است. کیم هی سان یکی از مدل های شوپارد در کره است.

عکس زیر کیم هی سان را با کلکسیون دسبتند و انگشترهای الماس شوپارد در مراسم ELLE KOREA در مارچ ۲۰۲۰ میلادی نشان می دهد.

کیم هی سان با گل میخ و گردن بند الماس برند Choprad سوئیسی ها در مراسم مجله ELLE
کیم هی سان با ساعت های لوکس و گران قیمت برند شوپارد سوئیس

ویدیو زیر مربوط به کنفرانس خبری سریال سرنوشت است که چند سال پیش با حضور کیم هی سان و برخی از هنرپیشه های این سریال برگزار شد و البته به زبان کره ای است.

کیم هی سان در سریال هایی چون آلیس، زن با وقار، مادر عصبانی، روزهای شگفت انگیز، لبخند دوباره و داستان عشق ناراحت در ۲۰ سال اخیر نقش آفرینی کرده است. او در توییتر و فیسبوک نیست و سایت شخصی ندارد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود