واکنش فریبرز عرب نیا به تصاویر تغییر چهره اش + ویدئو

واکنش فریبرز عرب نیا به تصاویر تغییر چهره اش + ویدئو

فریبرز عرب نیا بازیگر مشهور ایرانی به تصاویر عجیبی که به تازگی از او منتشر شده بود واکنش نشان داد.

چند روز قبل تصاویری از فریبرز عرب نیا فضای مجازی را پر کرد که او را با موهای بلند نشان می داد. در توضیح این تصاویر نوشته شده بود که عرب نیا با انتشار این تصاویر از ظاهر جدید خود رونمایی کرده و گفته در کانادا مشغول رانندگی و رساندن بیماران به بیمارستان است.

تغییر چهره فریبرز عرب نیا

دیروز اما فریبرز عرب نیا ویدئویی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد و به این شایعات پاسخ داد.

عرب نیا که با انتشار این ویدئو جعلی بودن تصاویر مذکور را اثبات کرد گفت: «هوادارانم و کسانی که مرا می شناسند می دانند که من هرگز به این مسائل وارد نمی شوم… مشخص است که دور کثافت مگس ها جمع می شوند نه عقاب. معلوم است که چه کسانی جذب این دروغ ها می شوند، چیزی که هم عکسش هم مطلبش هم عنوانش دروغ است… به خودم می بالم هواداران و دوستانی دارم که من را با این فعالیت کم و دوری آگاهانه دنبال می کنند و درگیر حواشی و بازی های کثیف نمی شوند… سؤالم این است که من اگر فعالیت داشتم و خار چشم این ها بودم آنوقت چه می کردند؟ شش سال است که از صحنه دورم و هیچ فعالیت و صحبتی در هیچ جا نداشته ام… مخاطب صحبت بعدی ام دادستان محترم کشور است. آیا شما فکر نمی کنید این دروغ پردازی ها تشویق اذهان عمومی حساب می شوند؟ یا ما جزء عموم نیستیم؟»

عرب نیا در پایان از هوادارانش تشکر کرد و گفت به زودی خبرهای دقیق تری از زندگی خود خواهد داد.

فریبرز عرب نیا که مدتی است ساکن کانادا است پیشتر از طریق صفحه ی اینستاگرامش توضیحاتی درباره ی زندگی خود در این کشور ارائه کرده بود.

عرب نیا گفته بود علاوه بر اینکه به عنوان یک تک والد مسئولیت رسیدگی به امور پسر نوجوانش را دارد، زندگی را از صفر شروع کرده و مشغول تحصیل و کسب درآمد از طریق کار است. او گفته بود در دانشگاه در رشته ی خودش گرافیک مشغول تحصیل شده تا لیسانسش را تا مقطع فوق لیسانس و دکترا ادامه دهد.

عرب نیا همچنین گفته بود برای تحصیل پسرش موقتاً در خارج ایران زندگی می کند و شغل خود را اینگونه توضیح داد بود: «من از ایران ارز خارج نمی‌کنم و همینجا درآمد دارم و همینجا کاری را شروع کردم که هنری نیست و امیدوارم فرهنگی و کمک به همنوعان باشد. به عنوان راننده، کسانی که بیمار هستند را جا به جا می کنم و از این راه درآمد دارم.»

در ادامه می توانید ویدئوی کامل صحبت های فریبرز عرب نیا درباره ی تصاویر تغییر چهره اش را مشاهده کنید:

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود