دیدار با الهام طهموری: بازیگر نقش «لعیا» در سریال شرم شبکه ۳

دیدار با الهام طهموری: بازیگر نقش «لعیا» در سریال شرم شبکه ۳

الهام طهموری بازیگر نقش لعیا دختر فاطمه گودرزی در سریال شرم شبکه ۳ سیما است که جایگزین سریال طنز صفر بیست و یک شده و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در روزهای پاییزی، روی آنتن می رود.

لعیا در سریال شرم، دختر فاطمه گودرزی (پوران) است. هم بازی ابوالفضل پور عرب (در نقش آقا صابر)، سیروس گرجستانی (در نقش عزیز آقا)، نسیم ادبی (در نقش خانم دکتر)، آشا مهرابی (در نقش مریم جون)، نیما نادری (در نقش بهزاد)، میلاد میرزایی (در نقش نیما) است.

الهام طهموری با بازی در نقش لعیا در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری، دومین حضور تلویزیونی اش را با این کارگردان تجربه کرده است و درکنار کار کشته های سینما و تلویزیون مثل سیروس گرجستانی و ابوالفضل پورعرب قرار گرفت. الهام طهموری، متولد سال شصت و هفت در نصف جهان است و در سریال وارش او را دیدیم. همچنین در سریال پدر در نقش دختر حاج علی ، هم بازی استاد مهدی سلطانی سروستانی (دکتر بحری سریال آقازاده شبکه نمایش خانگی) شده بود.

این دختر فروردین ماهی سینما و تلویزیون ایران، دانش آموخته رشته گرافیک است و دوره های بازیگری را در تهران گذراند. الهام طهموری از سال هشتاد و پنج وارد عرصه بازیگری شد و سریال نفس گرم نخستین کار او بود که روی آنتن شبکه ۱ رفت. در سال نود و شش نیز بازیگر نقش لعیا در سریال شرم شبکه ۳ را در سریال سارق روح به کارگردانی احمد معظمی دیدیم.

طراحی مانتو بازیگران زن سریال شرم توسط برند Ara Moda صورت گرفته است که نمونه ای از این طراحی شیک و ساده را در مانتو لعیا سریال شرم در عکس زیر مشاهده می کنید.

طراحی مانتو و شال الهام طهموری در سریال شرم

فیلم سینمایی تقصیر من نیست از دیگر کارهای جدید الهام طهموری است. الهام طهموری حضور فعالی در سریال های تلویزیونی دهه نود شمسی داشته است. سریال شکست سکوت، سرزمین کهن از کمال تبریزی، پدر، وارش، سارق روح، پرستاران و پیک راستان از جمله کارهایی است که شاهد نقش آفرینی این بانوی جوان هنرمند بودیم. الهام طهموری در بیست و هفتم مرداد ماه نود و هفت با حامد احمد جو از هنرپیشه های تئاتر، ازدواج کرد. این زوج در سریال پرستاران با هم هم بازی بودند.

الهام طهموری
الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم شبکه ۳ در سکانسی از این سریال
تصویری از لعیا و پوران سریال شرم در یک قاب
تصویری از لباس عروسی الهام طهموری در ۲۷ مرداد ۹۷
الهام طهموری در کنار دکتر مهدی سلطانی سروستانی در سریال پدر
بازیگر نقش لعیا سریال شرم در سریال وارش

الهام طهموری مثل دیگر سلبریتی های سینما و تلویزیون، عاشق تصاویر پرتره است که در آتلیه های تهران گرفته و کلکسیونی از گریم ها و اکسسوری های خود را در اینستاگرامش به نمایش می گذارد.

کلکسیون فوتوشوت های سال ۹۸ الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم شبکه ۳
عکس سمت راست استایل الهام طهموری در سریال سرزمین کهن است
طراحی مانتو و استایل الهام طهموری در عکس بالا توسط مزون اشرف صورت گرفته است.

الهام طهموری حضور فعالی در اینستاگرام ندارد و تا زمان پخش سریال شرم، فقط ۸۰ تصویر به اشتراک گذاشته بود و ۴۹ هزار دنبال کننده داشت. به نظر می رسد پس از آغاز پخش سریال شرم، شاهد افزایش فالوئرهای الهام طهموری در اینستاگرام باشیم. اینستاگرام الهام طهموری در نشانی: @elhamtahmouri قرار دارد. الهام طهموری در توییتر حضور ندارد. الهام طهموری برای دیده شدن بهتر و بیشتر مطالبش در اینستاگرام از هشتگ ها استفاده می کند.

اینستانوشته الهام طهموری درباره نقش آفرینی اش در کاراکتر لعیا در سریال شرم و تقدیر از عوامل سریال

اگر درباره بازی الهام طهموری در سریال های سال های اخیر به خصوص سریال شرم شبکه ۳، نظر و دیدگاهی دارید از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود