درباره مونا بانکی پور: همسر اول امین حیایی

درباره مونا بانکی پور: همسر اول امین حیایی

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بوده و حاصل ازدواجش با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. مونا بانکی پور از خرداد ماهی های قبل از انقلاب بوده و پدرش امیر همایون بانکی پور، هنرپیشه سینما نیست.

مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسرش دارا حیایی، در اکران فیلم شعله حضور یافت.

بعضی ها معتقدند که دارا حیایی، شباهت زیادی به مونا بانکی پور و امین حیایی که پدر و مادرش هستند ندارد. البته مونا بانکی پور قبلا گفته بود که رنگ چشم دارا حیایی، شبیه پدر بزرگش است. مونا بانکی پور در سریال خواب و بیدار، نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. مونا بانکی پور مدت ها در خارج از کشور زندگی کرد و این باعث کم کاری او در سینما و تلویزیون ایران شد. فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور، از هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده و پس از انقلاب، مجوز فیلم کوتاهش به نام قمر در عقرب صادر شد.

مونا بانکی پور
تصویر استایل های مردانه مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی و مادر دارا حیایی

مونا بانکی پور بارها به خاطر استایل خاص و انتخاب پوشش های جنجالی، مورد انتقاد بوده و استایل مردانه اش، گاها در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گرفت. او گفته بود که برای دارا حیایی، به مدت ۲۲ سال هم پدر بوده و هم مادر.

تولد اخیر دارا حیایی که بدون حضور مونا بانکی پور برگزار شده بود
امین حیایی در کنار همسر دومش نیلوفر خوش خلق در اکران فیلم ناردون

مونا بانکی پور در سال ۱۳۷۱ در زمانی که امین حیایی فقط بیست و دو سال داشت، با وی ازدواج کرد. مونا بانکی پور تنها پس از ۱۲ ماه پس از تولد فرزندشان، تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند و به کاروان طلاق های سینمای ایران در دهه هفتاد شمسی پیوستند.

امین حیایی رضایت دارد که دارا پیش مادر بزرگش بزرگ شود . کلیپ جنجالی مونا بانکی پور که گفته بود ۸۰ میلیون فضول در ایران داریم و تیپ های پسرانه را بیشتر می پسندد، از جمله موضوعاتی است که درباره مونا بانکی پور مورد توجه قرار گرفت.

مونا بانکی پور صفحه اینستاگرام شخصی ندارد و در توییتر نیز فعال نیست. امین حیایی در اینستاگرامش، عکس خاصی از مونا بانکی پور به اشتراک نگذاشته است. امین حیایی پس از حضور در مسابقه عصر جدید، شمار فالوئرهایش به ۷ میلیون نفر رسید و در تبلیغات تلویزیون برند بیژن نیز حضور یافت. او فقط ۱۰ صفحه را دنبال می کند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود