چگونه تم دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم

چگونه تم دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم

اینستاگرام چندی پیش مجموعه ای از قابلیت ها و امکانات جدید را به پلتفرم خود اضافه کرد که قرار است پیام رسان این شبکه اجتماعی را دستخوش تحولاتی چشمگیر کنند. یکی از این ویژگی ها امکان تغییر تم دایرکت اینستاگرام است که از این پس می توان آن را از میان مجموعه ای از گرادینت های رنگی انتخاب نمود.

این تغییرات بخشی از به روز رسانی اخیر اینستاگرام هستند که امکان متصل کردن دایرکت اینستاگرام به مسنجر فیسبوک و واتس اپ را میسر می کنند. در کنار گزینه تغییر تم دایرکت اینستاگرام قابلیت دیگری به نام vanish mode هم معرفی شده که امکان پاک کردن مکالمه ها را فراهم می کند.

اما برای تغییر تم دایرکت اینستاگرام تنها کافیست که روی آیکون information در گوشه سمت راست در بالای صفحه چت اشاره کنید. در بخش تنظیمات چت میتوانید گزینه تم (Theme) را ببینید. روی این گزینه کلیک کنید و سپس با اسکرول صفحه به پایین طیف وسیع انتخاب های پیش رویتان را خواهید دید. با انتخاب هر کدام از این آپشن ها تم دایرکت اینستاگرام شما نیز تغییر می کند و مثلا از این پس پیام هایتان را با رنگ صورتی برای فرد مقابل ارسال می گردد. تم پیش فرض دایرکت اینستاگرام ترکیبی از رنگ های ارغوانی و آبی است که همواره می توانید به آن برگردید.

نکته دیگر آنکه هر چندبار که بخواهید میتوانید تم دایرکت اینستاگرام را عوض کنید و مخاطب شما در صفحه چت همه این تغییرات را خواهد دید (هم در تاریخچه چت و هم در چت های جدید).

تم دایرکت اینستاگرام

در نظر داشته باشید تم دایرکت اینستاگرام که برای یک چت انتخاب کنید تاثیری روی دیگر گفتگوهای شما نمی گذارد و صرفا در همان چت دیده می شود. بنابراین می توانید با استفاده از تم های مختلف چت های خود با دوستانتان را مرتب سازی کنید و مثلا برای گفتگو با خانواده از تم سبز و برای گفتگو با دوستان از تم های آبی یا صورتی استفاده نمایید.  از جمله تم های معرفی شده برای دایرکت اینستاگرام نیز میتوان به Sushi برای عاشق ها، Classic برای کسب و کار و Ocean برای اعضای خانواده اشاره نمود.

این قابلیت فعلا در برخی کشورها در دسترس است و به تدریج بر تعداد کشورهایی که میتوانند از آن استفاده کنند افزوده می شود.

 

بیشتر بخوانید:

پرفالوئرترین اکانت های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

منبع: bustle
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • رضانبی پور آذر ۱۹, ۱۳۹۹

    سلام، من یه سوال داشتم، برای من این قسمت نمیاد چرا؟! یه پیج دیگه دارم تم دایرکت میتونم تغییر بدم ولی پیج اصلیم تغییر نمیکنه?یعنی اصن این گذینه ها رو نداره، میشه لطف کنید بگید دلیلش چیه؟!؟

  • رضانبی پور آذر ۱۹, ۱۳۹۹

    چرا من نمیتونم با پیج اصلیم تغییر تم بدم داخل دایرکت، ولی با یه پیج دیگه میشه، توی پیج اصلیم اصن این گذینه ها نیست

  • پیج سومم تغیر میشه داد ولی پیج اصلیمو.نه:( آذر ۲۳, ۱۳۹۹

    نمیشه ک

  • سیاوش آذر ۲۷, ۱۳۹۹

    پیج اصلیم چنین قبلتیتی نداره اما پیج دومم داره .چراااا

  • ثمین خرداد ۲۵, ۱۴۰۰

    من پیج‌جدیدم نه قابلیت تغیر تم دایرکت داره نه ریپلای دایرکت??

  • negar شهریور ۱۹, ۱۴۰۰

    چرا واسه من نداره اصلا

  • فالووان شهریور ۲۹, ۱۴۰۰

    فالووان معتبرترین شرکت, ارائه دهنده خدمات ربات اینستاگرام, خرید لایک و خریدفالوور اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. برای دریافت بهترین خدمات خرید فالوور اینستاگرام با ما همراه شوید، هم چنین برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید..!!