اظهارات جنجالی مدیر شبکه سه: «فردوسی پور از مدار خارج شده بود» + ویدئو

اظهارات جنجالی مدیر شبکه سه: «فردوسی پور از مدار خارج شده بود» + ویدئو

علی فروغی ، مدیر شبکه سوم سیما در گفتگویی جدید صحبت هایی جنجالی درباره ی عادل فردوسی پور ، مجری مشهور مطرح کرد که واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

از دیروز ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود از گفتگوی تصویری مدیر شبکه سوم سیما با جمعی دانشجویی که در آن به صحبت درباره ی عادل فردوسی پور پرداخته بود.

صحبت های فروغی درباره فردوسی پور

فروغی در این گفتگو ابتدا درباره ی توقف برنامه ی نود توضیح داد:

«دیگر نمی‌ شد اینجوری ادامه داد. نه محبوبیت ایشان (فردوسی‌ پور) برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان. منتها بهترین دروازه‌ بان هم دائماً در خط دیگری کار کند، باید یکی دیگر را دروازه‌ بان بگذارید و درباره ی ایشان مهم ترین بحث این بود که کار از مدار داشت خارج می‌ شد و بقیه هم نگاه می‌ کردند و می‌گفتند اگر کسی می‌ تواند از مدار خارج شود و به خاطر محبوبیتش کسی به او چیزی نگوید، ما هم همین کار را بکنیم. اصلاً صدا و سیما از هم می‌ پاشید اینجوری. ناگزیر بودیم از اینکه این تصمیم گرفته شود.»

در ادامه فروغی فردوسی پور را متهم به مظلوم نمایی کرد. او تأکید کرد حقوق و مطالبات فردوسی پور کامل پرداخت شده و پیشنهادات کاری ای هم از سمت تلویزیون داشته است.

فروغی در اینباره گفت:

«راه برای ایشان باز است. به شما بگویم که ایشان مظلوم نمایی می کند. ایشان بالاخره کارمند رسمی صدا و سیما است. در همین یک سال اخیر نزدیک به یک میلیارد تومان از مطالباتش را به او دادیم. نوبت ترفیع شغلی شان رسیده بود، با امضای بنده ترفیع شغلی اش را گرفت. شبکه ورزش بالاخره زیرمجموعه ی شبکه سه است و ایشان یک عدد خیلی درشتی از برنامه فوتبال ۱۲۰ گرفت. به او گفتیم بیا گزارش کن، خودش قبول نکرد. یعنی می خواهم بگویم برخلاف این مظلوم نمایی ها، در همان دوره ای که ایشان درباره ی مهاجرت صحبت می کرد، دستی برای برنامه ی فوتبال ۱۲۰ درخواست داده بود. منتها خب بلدند، رسانه دارند، رسانه هایشان هم زنجیره ای به هم متصل است. فضای مجازی هم بالاخره دست ما نیست و از آن طریق یک کار پرحجمی کردند، یک ادراکی در جامعه درست کردند. ما اینجا خیلی کارهای زیادی داریم. نمی رسیم بخواهیم به این مسائل بپردازیم. از کارهایمان می مانیم. اداره ی یک شبکه از هفت صبح تا یک و نیم شب که فوتبال‌ های خارجی تمام می‌شود همه اش گرفتاری است.»

این اظهارات فروغی اما با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد.

آزاده نامداری نوشت: «جناب فروغی! سالهای اقتدار تلویزیون شما مدرسه تشریف داشتید،وگرنه حتما الان میدانستید تلویزیون مکانی برای تبادل افکار است جایی که به جامعه یاد میدهد آدم ها چگونه با نگاه ها و عقاید متفاوت با هم گفتگو کنند.کاش از بزرگان تلویزیون کسی باقی مانده بود تا آن روزها را به شما یادآوری کند،اینکه اکنون کار به مدار و خروج‌ از مدار رسیده حتما مشکل از جای دیگری است.»

سید عطاالله مهاجرانی در توییتی اینگونه به صحبت های فروغی واکنش نشان داد: «هرکس مى بایست حد محبوبیت و نفوذ خود را بداند و از مدار پیش بینى شده فراتر نرود. مرحوم ابوالهول کوتوله پسند بود، بر سر راه مى نشست و هر گذرنده اى که قامتش از حد مدار فراتر بود با ارٌه کردن بخشى از پا در مدارش قرار مى داد. فردوسى پور از مدار خارج شده بود و: دشمن طاووس آمد پرٌ او!»

محمدعلی ابطحی نیز در اینباره گفت: «اصلاً عادل فردوسی پور را ملت دوست داشتند چون از مدار شما خارج شده بود. والا به مولا.»

گوشه ای از واکنش توییتری دیگر کاربران ایرانی به صحبت های علی فروغی درباره ی عادل فردوسی پور:

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • آنتی رضا ستوده آذر ۱۵, ۱۳۹۹

    علی کچل رانتی مفنگی…

  • مرتضی آذر ۱۵, ۱۳۹۹

    اولا یکی نیست به این سیب زمینی بگه تو کی هستی که به فردوسی‌پور ترفیع بدی ؟ دوم اون دهها میلیارد تومان تبلیغ برای شما آورد تو یه میلیارد بهش دادی، منت هم می‌ذاری ؟؟؟