دیدار با تروریست داعشی سریال خانه امن : علی جلالی

دیدار با تروریست داعشی سریال خانه امن : علی جلالی

علی جلالی بازیگر نقش سعید در سریال خانه امن شبکه اول سیما است که از اوایل آبان ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه مهمان شبکه اول سیما است. سریال خانه امن تلاش کرده تا روایتی از عملیات‌های وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی کشور را در در مبارزه با گروهک های تروریستی در داخل و خارج از کشور در سال های اخیر به تصویر بکشد. علی جلالی بازیگر نقش تروریست داعشی در سریال خانه امن است که در قسمت هایی، نقش محوری داشته است.

سریال خانه امن مجموعه تلویزیونی در ژانر سیاسی و امنیتی به کارگردانی احمد معظمی بوده و امین زندگانی در نقش افشین و حمید رضا پگاه در نقش کمال از جمله هنرپیشه های اصلی مجموعه محسوب می شوند. پس از ترور شهید دکتر محسن فخری زاده از کارشناسان ارشد صنعت موشکی و هسته ای کشور در آبسرد دماوند، به نظر می رسد که این سریال در شبکه های اجتماعی، بازتاب های بیشتری به نسبت ۱۰ قسمت اول گرفته است.

علی جلالی بازیگر نقش سعید در سریال خانه امن این بار در نقش یک تروریست هنرنمایی کرده است. دیالوگ ها و ژست و استایل های او در این نقش، تا حدی رضایت بخش است.

اگر چه تا پختگی کامل، راه زیادی علی جلالی در پیش دارد. علی جلالی بازیگر نقش سعید در سریال خانه امن را قبلا در قاب جادویی در سریالهای کت جادویی، خط قرمز و پنجری، مشاهده کردیم. علی جلالی بازیگر نقش سعید در سریال خانه امن، در سال هفتاد و یک در فیلم لبه تیغ به کارگردانی جمال شورجه روبروی دوربین رفت.

۳ اثر سینمایی به نام های ساقی، فیلم پناهنده و فیلم لبه تیغ از آثار علی جلالی در سینمای ایران است. علی جلالی بازیگر نقش سعید در سریال خانه امن، این سریال را یک سریال هیجان انگیز و پر فراز و نشیب می داند که موفقیتش مرهون تلاش های دکتر مرتضی اصفهانی و دکوپاژهای استادانه احمدمعظمی است.

علی جلالی
تصاویری از نقش آفرینی های علی جلالی بازیگر نقش سعید در سریال خانه امن

سریال خانه امن ۳۰۰ لوکیشن دارد و از این نظر، یکی از سریال های پر لوکیشن رسانه ملی در ژانر غیر تاریخی در دهه نود شمسی به شمار می رود. سریال خانه امن با نقش آفرینی علی جلالی، ۵۰ قسمت دارد که اوایل دی ۹۹ تمام می شود.

نقش آفرینی علی جلالی در سینما

علی جلالی بازیگر نقش سعید در سریال خانه امن، هنرپیشه و کارگردان تلویزیون وسینمای ایران است. هنوز سلبریتی نشده و اینستاگرامش، فالوئرهای میلیونی ندارد. علی جلالی در رشته ادبیات دراماتیک دانشکده رویان، دانش آموخته شده و از جشنواره های منطقه ای و دانش آموزی در دهه هفتاد و هشتاد، لوح تقدیر گرفت.

یکی از هم بازی های سعید جلالی در سریال خانه امن، کمال است. سر تیم فعالیت های ضد تروریستی در وزارت اطلاعات که در سکانس بازجویی یکی از داعشی های دستگیر شده به وی می گوید که جو بایدن،گفته که خانه امن ایرانی ها را از آن ها خواهیم گرفت. . . .

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود