روایت قرص اکستازی خوردن جانی دپ در هنگام ساخت فیلم دزدان دریایی کاراییب

روایت قرص اکستازی خوردن جانی دپ در هنگام ساخت فیلم دزدان دریایی کاراییب

در تازه ترین نسخه از مجله هالیوود ریپورتر، تاتیانا سیگل نگاهی عمیق به جانی دپ و افتادن او از چشم دنیای سینما بعد از سال ها موفقیت در سینما و به طور ویژه فرانچایز Pirates of the Caribbean ساخته استودیو دیزنی پرداخته است. سیگل در این گزارش به ترتیب زمانی رفتارهای خودتخریبی جانی دپ و اعمال منفی او که در ماجرای شکایت اخیرش از روزنامه The Sun مطرح شده بود را مورد بررسی قرار داده است.

در هنگام فیلمبرداری فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales از کمپانی دیزنی در استرالیا، جانی دپ هشت قرص اکستازی را با هم بالا کشید.

در این مقاله چنین آمده است: «در هنگام فیلمبرداری فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales از کمپانی دیزنی در استرالیا، دپ هشت قرص اکستازی را با هم بالا کشید، بر اساس شهادتی که در ماجرای شکایتش در بریتانیا داده شده است و موجی از وحشت و تهدید را علیه هرد راه اندازی کرد. این ادعاها با ادعای قطع شدن نوک انگشتش آغاز شد که باعث شد وی برای جراحی با هواپیما به لس آنجلس بازگردانده شود. دزدان دریایی کاراییب به مدت دو هفته فیلم برداری هایش را به اجبار متوقف کرد که روزی حدود ۳۵۰,۰۰۰ دلار برای استودیو هزینه در پی داشت. دپ مدعی شده بود که هرد یک بطری الکل را به سمت او پرتاب کرده و انگشتش را مجروح کرده است».

در هنگام فیلمبرداری فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales از کمپانی دیزنی در استرالیا، جانی دپ هشت قرص اکستازی را با هم بالا کشید.

تاتیانا سیگل در ادامه مقاله افشاگرانه اش در مورد جانی دپ چنین می گوید: «دیزنی مدت ها قبل از دادگاه بریتانیا از همکاری با دپ در آینده دزدان دریایی کاراییب عقب نشینی کرده بود، حتی اگر هیچگاه به طور رسمی به همکاری هایشان پایان نمی داد. براکهایمر که یکی از حامیان بزرگ دپ بوده و یک بار مدعی شده بود که جراحت انگشت رخ داد زیرا او [دپ] در جریان گیر کردن انگشتش بین در خودرو انگشت خود را زخمی کرده بود، امیدوار بود که دستکم در یک نسخه دیگر از این فرانچایز شخصیت کاپیتان جک اسپارو را داشته باشد، پروژه ای با شخصیت اصلی زن که قرار بود مارگو رابی نقش آن را بازی کند اما دیزنی از ساخت آن منصرف شد».

در هنگام فیلمبرداری فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales از کمپانی دیزنی در استرالیا، جانی دپ هشت قرص اکستازی را با هم بالا کشید.

بدین ترتیب به نظر می رسد که دیگر کاپیتان جک اسپارو را نخواهیم دید. همچنین در مقاله هالیوود ریپورتر به درخواست ها و آپشن های عجیب و غریب جانی دپ در قراردادهایش اشاره شده که از آن جمله می توان به حفاظت ۲۴ ساعته از خود و فرزندانش، دو دستیار شخصی و یک دستیار ویژه در طول ساخت فیلم و شش ماه پیش از انتشار آن و پروازهای فرست کلس.

بیشتر بخوانید: افشاگری های تکان دهنده و باورنکردنی جانی دپ در اولین روز دادگاه شکایتش از امبر هرد

منبع: wdwnt
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • ابولفضل آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    بازیگر خوبیه کاش میزاشتن آخرین فیلمش رو بازی کنه و نصف نیمه نزاره فیلم رو

  • مبین آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    اگر جانی دپ در فیلم دزدان دریایی کارائیب نباشد فیلم دیگر قابل نگاه کردن نیست چون با جانی دپ فیلم آدم کیف می دهد

  • سهند آذر ۲۹, ۱۳۹۹

    لعنت بر فمینیستهای طرفدار امبرهرد. زن دروغگو و همسرآزاری که فقط به خاطر جنسیتش از هرگونه عواقبی برای کارهاش مصونیت داره. تازه جانی دپ یک سلبریتیه ببینید رسانه ها، استودیوها و سیستم حقوقی زن سالار این کشورها باهاش چیکار می کنند؛ وای به حال مردهای معمولی.

    • ریحانه اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱

      اینکه جانی دپ یک معتاد به الکل و مواد مخدره و سر صحنه ی فیلمبرداریش دوازده تا قرص اکستازی مصرف کرده و هزینه های شخصی و بریزبپاش هاش بشدت بالا و بی برنامه بوده و کمپانی ها دیگه میل به ادامه ی همکاری باهاش رو نداشتن هم تقصیر آمبرهرد و فمنیست هاست؟! طرفداری هاتون دیگه داره رنگ تعصب و زن ستیزی بخودش میگیره. هرکس ندونه فکر میکنه جانی دپ یوسف پیامبره آمبرهرد زلیخا. خیالتون راحت مردهای معمولی اونقدر ظلم و ستم به زن های معمولی کردن و می‌کنند که حتی اگر شکایت جانی دپ هم راست باشه جبران یکی از کارهای شما علیه زنهای اطرافتون نیست.