تریلر فیلم مستند Billie Eilish: The World’s A Little Blurry منتشر شد + ویدیو

تریلر فیلم مستند Billie Eilish: The World’s A Little Blurry منتشر شد + ویدیو

سرویس Apple TV+  تریلری از یکی از مستندهای بسیار موردانتظار و مهیج خود در مورد بیلی آیلیش ، خواننده و ترانه سرای جوان و مشهور آمریکایی منتشر کرده است. این فیلم مستند با عنوان Billie Eilish: The World’s A Little Blurry داستان بزرگ شدن این ستاره ۱۹ ساله را روایت می کند. مستند مذکور ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ از سرویس Apple TV+ منتشر خواهد شد. بیلی آیلیش بعد از انتشار آهنگ Ocean Eyes در Soundcloud در سال ۲۰۱۵ که ترانه آن را برادرش فینیاس اوکانل سروده بود به خواننده پرطرفداری تبدیل شد و در سن ۱۷ سالگی و پس از انتشار آهنگ Bad Guy از آلبوم When We All Fall Asleep, Where Do We Go? که در بسیاری از کشورهای جهان در صدر پرفروش ترین آهنگ قرار گرفت به چهره ای مشهور در سراسر جهان تبدیل شد.

سرویس Apple TV+  تریلری از یکی از مستندهای بسیار موردانتظار و مهیج خود در مورد بیلی آیلیش ، خواننده و ترانه سرای جوان و مشهور آمریکایی منتشر کرده است.

او در سال جاری در مراسم گرمی تاریخ ساز شده و به جوان ترین خواننده ای تبدیل شده که جایزه بهترین آلبوم سال را دریافت می کند. آیلیش همچنین ۴ مورد از جوایز اصلی این مراسم، از جمله بهترین هنرمند جدید، آهنگ سال، آلبوم سال و محصول موسیقی سال را دریافت کرد. فیلم مستند Billie Eilish: The World’s A Little Blurry که توسط یک مستند ساز مشهور به نام آر جی کاتلر ساخته شده، نگاهی بسیار نزدیک و خصوص به آیلیش است در حالی که به بررسی زندگی او در سال های اخیر و روی صحنه می پردازد، و در این مسیر نیز بخش هایی از زندگی خانوادگی او در هنگام نوشتن و ضبط اولین آلبومش نیز به تصویر کشیده می شود. در این فیلم مستند تصاویری از برادر آیلیش و والدینش، مگی بایرد و پاتریک اوکانل که هر دو بازیگر هستند نیز دیده خواهد شد.

ماه گذشته بیلی آیلیش آهنگ جدیدی به نام Therefore I Am منتشر کرد. اشعار این آهنگ در مورد یک شخصیت رازآلود است که آیلیش پیامی واضح برای وی ارسال می کند: «من دوست تو یا چیزی مشابه نیستم، لعنتی، فکر می کنی که تو مرد داستانی اما من فکر می کنم که مرد منم. بس کن،در مورد چه چیزی صحبت یم کنی؟ اسم زیبای مرا از دهانت پاک کن».

سرویس Apple TV+  تریلری از یکی از مستندهای بسیار موردانتظار و مهیج خود در مورد بیلی آیلیش ، خواننده و ترانه سرای جوان و مشهور آمریکایی منتشر کرده است.

بیلی آیلیش در مورد مخاطب این ترانه اش صحبتی نداشته اما در مصاحبه با زین لو از اپل موزیک در این باره چنین گفته است: «این ترانه شرایط تفسیرهای بسیار زیادی را فراهم می سازد. بسیار کنجکاوم که بدانم مردم از آن چه داستان هایی می سازند و همچنین اینکه وقتی آن را گوش می کنند چه حسی دارند. نمی دانم اما کمی بدجنسانه است. دوستش دارم».

بیشتر بخوانید: جنجال در اینترنت بر سر رنگ کفش های ورزشی بیلی آیلیش + ویدیو

منبع: cnn
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • حدیثه دی ۷, ۱۳۹۹

    بـــیـلـے عــاشــقـــتـــم☻‌‌ꯁ?

  • Pary اسفند ۹, ۱۴۰۰

    وای خدای من بیلی عزیزم مستند داره ????