کادینر، انتخابی ویژه برای خرید استیکر

کادینر، انتخابی ویژه برای خرید استیکر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در کادینر استیکرهای لپ‌تاپ در دسته‌بندی‌های گوناگونی مانند «استیکر برنامه‌نویسی»، «استیکرهای مخصوص فیلم/سریال/ویدیوگیم»، «استیکرهای مخصوص تیم‌های فوتبال» و… قرار گرفته‌اند. بنابراین ما ادعا می‌کنیم که برای تمام سلیقه‌ها و علایق یک استیکر ویژه داریم.

خاطرات نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. نقش یا نقش‌هایی که حتی از چیزی که فکر می‌کنیم هم پیچیده‌تر و اساسی‌تر هستند. بی‌راه نیست اگر بگوییم که همین خاطرات، تکه‌ای بزرگ از پازل موجودیت انسان را تکمیل می‌کند.

در کل و خارج از مسائل و اصول طبیعی، علمی و فلسفی، خاطرات برای ما انسان‌ها واقعا مهم هستند. برخی افراد از این تصاویر که در ذهنمان نقش می‌بندند و با مرورشان احساسات مختلفی به‌مان دست می‌دهد، انگیزه می‌گیرند. برخی با به‌یاد آوردنشان، لبخند می‌زنند و برخی هم سعی می‌کنند از آن خاطرات درس بگیرند تا بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

حالا که می‌دانیم چقدر خاطرات در زندگی ما نقش مهمی دارند؛ بگذارید به شما بگوییم که به‌همان اندازه، مواردی که ما را به یاد آن خاطرات می‌اندازند هم برای ما انسان‌ها، مهم هستند. هر چیزی می‌تواند ما را در پروسه‌ی یادآوری یک خاطره‌ی به‌خصوص غرق کند. از یک فیلم یا یک عکس گرفته تا دست‌نوشته یا گوش دادن به یک موسیقی خاص، می‌تواند خاطرات و حال‌وهوای خاصی را برایمان تداعی کند.

امروز می‌خواهیم از خرید استیکر سخن بگوییم. استیکرهایی که نگاه کردن و مرورشان علاوه‌بر مرور خاطرات شیرین گذشته، پُلی برای ارتباط با انسان‌های جدید است.

«استیکر» یا «چسبانک» لایه‌هایی نازک از جنس PVC هستند که با عکس‌های مختلف تزئین شده و به اجسام دلخواه ما می‌چسبند. اینکه استیکر لپ تاپ ما چه تصویری دارد یا چه مفهومی را قرار است برساند، کاملا بر عهده‌ی خودمان است. برخی دوست دارند از یک فیلم/سریال/ویدیوگیم خاطره‌انگیز استیکر بسچبانند و با این کار، فرصتی را برای خود ایجاد کرده تا هر چند وقت یک بار با تماشای تصادفی یا غیرتصادفی آن استیکر، خاطرات خوشی که با آن محصول به‌خصوص داشته‌اند را مرور کنند.

البته که چسباندن استیکر محدود به لپ تاپ نمی‌شود و شما می‌توانید استیکر دلخواه را بر روی مانیتور، گوشی و… بچسبانید و با هر بار دیدنش خاطره‌ای جذاب را در ذهن خود مرور کنید.

استیکر گوشی شما می‌تواند یک طرح مینیمال باشد، بدین ترتیب هربار که گوشی خود را نگاه می‌کنید یک لبخند بر لبان شما جاری می‌شود.

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • محمد مهدی بهمن ۱۲, ۱۴۰۱

    جدیدا انگار تعطیل شده!!!!

  • اشکان تیر ۱۷, ۱۴۰۲

    اصلا کیفیت خوبی ندارن
    پیشنهاد میکنم برای خرید استیکر پچول رو امتحان کنید
    واقعا کارشون حرف نداره