دستگیری میلاد حاتمی مدیر سایت های شرطبندی + ویدئو

دستگیری میلاد حاتمی مدیر سایت های شرطبندی + ویدئو

میلاد حاتمی از گردانندگان سایت های شرطبندی که تحت تعقیب پلیس ترکیه بود، روز گذشته دستگیر شد.

میلاد حاتمی یکی از مدیران و مبلغان سایت های قمار و شرطبندی است و در سال های اخیر از قبل درآمد همین سایت ها پول زیادی کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده است. او که از هیچ اقدام غیراخلاقی ای برای تبلیغ فروگذار نیست، توسط پلیس استانبول تحت تعقیب قرار گرفته بود.

دستگیری میلاد حاتمی مدیر سایت های شرطبندی

میلاد حاتمی که از محل درآمد سایت های قمار ارتزاق می کند، در روزهای گذشته ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که خشم مردم ترکیه را در شبکه های اجتماعی برانگیخت. این ویدئو میلاد حاتمی را در حال پرسه زدن با خودروی پلیس ترکیه و بازی با آژیر آن نشان می داد.

مدتی قبل هم تصاویری از میلاد حاتمی منتشر شد که نشان می داد محسن افشانی، بازیگر ایرانی را ربوده و از افشانی می خواهد در برابر دوربین از او عذرخواهی کند. البته بعداً ویدئویی از پشت صحنه ی این فیلم منتشر شد که نشان می داد ویدئوی قبلی صرفاً یک صحنه سازی توسط این دو شخص بوده تا مخاطبان بیشتری را جذب سایت های شرطبندی کنند. ویدئوی دوم که محسن افشانی را در حال خواندن سناریوی خود نشان می داد، معلوم کرد این دو نفر این گروگانگیری صوری را صرفاً برای دامن زدن به حواشی خود به راه انداخته بودند تا بار دیگر نامشان را بر سر زبان ها بیاندازند.

میلاد حاتمی کیست

از زندگی میلاد حاتمی اطلاعات دقیقی در دست نیست. اما آنطور که گفته می شود متولد دهه ۶۰ در تهران و دانشجوی انصرافی است. حاتمی مانند بقیه ی به اصطلاح شاخ‌ های اینستاگرامی بعد از مهاجرت به ترکیه شناخته شد و با ساخت ویدئو‌های جنجالی کم کم معروف شد.

خرداد ماه سال جاری میلاد حاتمی مدعی شد که توسط پلیس اینترپل بازداشت شده اما پس از آن مشخص شد ادعای وی دروغ بوده است.

از تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در اینستاگرام میلاد حاتمی پیدا است وی رابطه ی نزدیکی با پویان مختاری ، گرداننده ی سایت حضرات بت دارد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ویدیوی جنجالی محسن افشانی و میلاد حاتمی

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • محسن دی ۱, ۱۳۹۹

    چی شدیهوفهمیدن اینوبایدبگیرن،اونموقعی که جیب ملتوخالی میکردنفهمیدن؟چندسال گذاشتن خوب بچاپه وجمع کنه اونموقع بگیرنش؟الان مطمعناکل اموالش ومولاای نقدش مصادره میشه،خیلی خوبه

  • Ana دی ۷, ۱۳۹۹

    فقط امیدوارم به سزای کارهات برسی.امیییین