افشای تصاویر خصوصی معشوقه پادشاه تایلند در آستانه بازگشت او به حرمسرا

افشای تصاویر خصوصی معشوقه پادشاه تایلند در آستانه بازگشت او به حرمسرا

دشمنان معشوقه پادشاه تایلند در اقدامی عجیب عکس های برهنه او را برای فعالان ضد پادشاهی این کشور ارسال کردند. گفته می شود بالغ بر هزار تصویر متعلق به Sineenat Wongvajirapakdi که بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ گرفته شده اند برای مخالفان پادشاهی در تایلند ارسال شده اند.

این اتفاق در حالی رخ داده که معشوقه پادشاه پس از سپری کردن دوران محکومیت یکساله اش در زندان آزاد شده و قصد بازگشت به حرمسرای سلطان را دارد.

گفته می شود پادشاه تایلند کلیه عناوین سلطنتی و نظامی را به معشوقه اش که به اتهام تلاش برای تضعیف همسر قانونی پادشاه به زندان افتاده بود باز پس داده است. اما عکس های برهنه این خانم که ظاهرا توسط خودش گرفته شده اند برای یک روزنامه نگار بریتانیایی به نام مک گرگور مارشال ارسال شده اند که تاکنون مقالات انتقادی زیادی را علیه پادشاه تایلند منتشر کرده است.

معشوقه پادشاه تایلند

محقق تایلندی Pavin Chachavalpongpun نیز ظاهرا این عکس ها را دریافت کرده است. او که هم اکنون در ژاپن زندگی می کند به خاطر انتقاد از خاندان سلطنتی تایلند تحت پیگرد قانونی این کشور قرار دارد.

آقای مارشال اما در صفحه فیسبوک خود در مورد تصاویر منتشر شده چنین آورده است:

اغلب عکس ها توسط خود معشوقه پادشاه گرفته شده اند و بسیاری از آنها برهنه هستند.

خانم Sineenat که با نام Koi Wongvajirapakdi هم شناخته می شود به مناسبت ۶۷ امین سالروز تولد پادشاه تایلند رسما عنوان معشوقه سطلنتی را از او دریافت کرد. به این ترتیب برای نخستین بار بعد از یک سده، پادشاه تایلند که برای چهارمین بار ازدواج کرده بود برای خود یک معشوقه انتخاب کرد.

جالب است بدانید که هم ملکه Suthida چهل و دو ساله و هم Sineenat سی و پنج ساله به عنوان افسران ارتش در واحد های امنیتی کاخ سلطنتی خدمت کرده بودند. Suthida هم پیشتر جزو خدمه پروازی خطوط هوایی تایلند بود در حالی که Sineenat قبلا به عنوان پرستار در ارتش این کشور خدمت کرده بود.

پادشاه ۶۸ ساله تایلند از سه ازدواج سابق خود که همگی به طلاق انجامیدند ۷ فرزند دارد. همانطور که قبلا در خبرها خواندید در مهرماه بود که سلطان تایلند با لغو فرمان قبلی خود این خانم را از کلیه عناوین سلطنتی اش محروم کرد.

او در بیانیه ای معشوقه خود را به سوء رفتار متهم کرد و مدعی شد که این خانم قصد دارد با تضعیف کردن جایگاه ملکه به جای او بنشیند و زمانی که متوجه شد نمی تواند جایگاه ملکه را تضعیف کند تصمیم گرفت به طرق دیگری وارد عمل شود.

این اتفاق از آنجایی عجیب بود که تنها دو ماه قبل وبسایت متعلق به کاخ پادشاهی تایلند تصاویری از این خانم را به همراه پادشاه در موقعیت های رسمی و مهم از جمله تیر اندازی یا پرواز نشان می داد.

 

بیشتر بخوانید:

تصاویر متروسواری ملکه و پادشاه تایلند در میان ملازمان

بازگشت پادشاه عیاش تایلند و اهالی حرمسرایش از تفریح گاهی در آلمان

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • ب ت چ? دی ۲, ۱۳۹۹

    چرا جدیدا تایلند اینطوری شده؟?
    هر دم از این تایلند بری میرسد
    از یه طرف میمون ها حمله کردن
    از یه طرف سیل اومده
    از یه طرف اختشاش کردن
    از یه طرف ناراضی ان از دولت
    از یه طرف مهاجر ها رو انداختن بیرون
    خدایی احساس میکنم وضعیت تایلندی های خر پول از ما بدبخت بیچاره ها بدتره?

  • عدالت خواران شهریور ۳۱, ۱۴۰۱

    اَه اَه از این موجودات