بلیط چارتر کیش را چگونه ارزان تر رزرو کنیم؟

بلیط چارتر کیش را چگونه ارزان تر رزرو کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد سفر به جزیره نیلگون کیش را دارید، بهتر است برای صرفه‌جویی در زمان، خرید بلیط هواپیما کیش را انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خود را به این جزیره زیبای خلیج‌فارس برسانید.

جزیره کیش یکی از مقاصد مهم تجاری و گردشگری در ایران است که به علت موقعیت خاص خود در زمینه‌های گوناگون، مسافران زیادی در تمامی ایام سال دارد. به علت موقعیت جزیره‌ای بودن کیش و نبود راه زمینی به آن، هواپیما راحت‌ترین وسیله سفر به کیش بوده و سبب پر متقاضی شدن بلیط هواپیما کیش و بلیط چارتر کیش شده است.

همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط چارتر بیشتر بدانیم.

بلیط چارتر کیش چیست؟

بلیط چارتر کیش توسط چارترکنندگانی ایجاد می‌شود که تمامی بلیط‌های یک هواپیما را در یک مسیر مشخص (بیشتر در مسیرهای هوایی پرطرفدار) پیش‌خرید می‌کنند. چارترکنندگان مجاز بر قیمت‌گذاری دلخواه با توجه به سقف تعیین‌شده سازمان هواپیمایی کشوری هستند و خود بلیط‌ها را به فروش می‌رسانند.

زمانی که یک آژانس هواپیمایی چارترکننده تمامی بلیط‌های یک پرواز را به‌صورت «سیت چارتر» یا «فول چارتر» اجاره می‌کند، بلیط چارتر ایجاد می‌شود. نحوه ایجاد و فروش بلیط سیستمی با چارتر متفاوت است. شرکت‌های هواپیمایی مسئولیت قیمت‌گذاری بلیط چارتر را خود بر عهده می‌گیرند. همین موضوع باعث نوسان قیمتی زیاد بلیط چارتر شده است. البته این محدوده قیمتی با توجه به تعرفه اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری باید تعیین شود.

لیست کاملی از بلیط چارتر کیش به‌صورت روزانه در سایت ره بال آسمان قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر، مرتباً این سایت را چک کنند.

بلیط چارتر لحظه آخری کیش

افرادی که برای سفر‌های خود برنامه‌ریزی دقیقی ندارند و هر زمان که دوست داشته باشند به سفر می‌روند و همچنین افرادی که به‌طور ناگهانی مجبور به سفر می‌شوند، نیازی نیست نگرانی از بابت تهیه بلیط هواپیما داشته باشند؛ زیرا بلیط لحظه آخری کیش راه نجات آن‌ها است.

قیمت بلیط چارتر لحظه‌ای را حجم و ترافیک مسافران مشخص می‌کند. در بازه‌های مسافرخیز قیمت بلیط لحظه آخری گران است؛ اما در بازه‌های کم مسافر، ایرلاین‌ها و چارترکنندگان برای ترغیب مسافران به سفر، بلیط لحظه آخری را با قیمتی ارزان‌تر می‌فروشند.

مسافران جزیره کیش در هر زمان از شبانه‌روز  با مراجعه به سایت ره بال آسمان، می‌توانند بلیط هواپیما کیش را خریداری کنند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط چارتر کیش

تقریباً در تمامی طول سال رفت­و­آمدهای بسیاری به جزیره کیش صورت می‌گیرد. به همین دلیل چارترکنندگان بی‌شماری در این مسیر پروازی فعالیت دارند. سفری ارزان به کیش خواسته اکثر مسافران است؛ اما این موضوع نیازمند شناخت عوامل تأثیرگذار بر محدوده قیمتی بلیط هواپیما کیش است. از عوامل مؤثر بر قیمت بلیط هواپیما کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. تعطیلات رسمی

مشغله درسی و کاری باعث شده است تا افراد زیادی در تعطیلات به سفر بروند. در تعطیلات آخرهفته، تعطیلات عید نوروز، تابستانی و تعطیلات مناسبتی مسافران زیادی راهی سفر به کیش، لوکس ترین جزیره ایران می‌شوند.

۲. آب‌وهوا

مسافران بسیاری ترجیح می‌دهند پیش از سفر، آب­و­هوا را بررسی کنند تا دغدغه‌ای برای سفری ایمن و دل‌چسب نداشته باشند. از همین رو شرایط جوی یکی از عوامل تأثیرگذار در ترغیب یا انصراف مسافران از سفر است. گرما و سرما بیش‌ازحد هوا یا تلاطم دریا، از عواملی هستند که می‌توانند سفری چالش‌برانگیز ایجاد کنند.

باوجود اینکه کیش در طول سال مسافران بسیاری دارد؛ اما در تابستان کمی از حجم سفر‌ها به این شهر کاسته می‌شود. بنابراین در این فصل بلیط چارتر کیش کمی ارزان می‌شود.

چه زمانی بلیط چارتر کیش را ارزان بخریم؟

بهترین زمان خرید بلیط ارزان قیمت چارتری کیش

کمی دست‌به‌عصا حرکت‌کردن، اقدامی هوشمندانه برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش است. کیش با موقعیت عالی اقتصادی، تجاری و گردشگری مقصدی پرتقاضا برای سفر است. به همین دلیل افراد گوناگونی با هدف‌های متفاوت پا به این جزیره زیبا می‌گذارند. ازاین‌رو، بلیط این مسیر پروازی طرفداران بسیاری دارد که باعث گران‌شدن قیمت بلیط چارتری کیش می‌شود.

شاید تعیین بهترین زمان خرید بلیط ارزان چارتر کیش کمی سخت باشد؛ اما اگر کمی هوشمندانه عمل کنید، امکان­پذیر است. پروازهای نیمه‌شب و صبح زود، روزهای وسط هفته و ایام غیرتعطیل و فصل تابستان زمان مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش است.

مسیرهای پروازی کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش سالانه هزاران مسافر را جابه‌جا می‌کند. این فرودگاه بین‌المللی در دو مسیر پرواز داخلی و مسیر پرواز خارجی فعال است. ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند می‌توان به کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس اشاره کرد.

بلیط چارتر مشهد کیش

مسافران مشهدی تمایل زیادی برای سفر به کیش دارند؛ به خصوص در روزهای پاییز و زمستان که هوای مشهد سرد و خشک است و هوای جزیره کیش گرم و همین موضوع تقاضای زیاد بلیط چارتر مشهد کیش به دنبال داشته است.
مسافران مسیر پروازی مشهد به کیش نیز با چالش قیمت بلیط هواپیما کیش روبه­رو هستند و همواره به دنبال راهی برای خرید ارزان بلیط می‌باشند.

بهترین توصیه برای خرید ارزان بلیط چارتری مشهد کیش آن است که در بازه‌های کم مسافر مانند اوایل پاییز به این جزیره زیبا سفر کنید.

بلیط چارتر تهران کیش

خوش‌گذرانی و علاقه زیاد به گشت‌وگذار در مناطق خوش و آب‌وهوا به‌ویژه ساحلی ویژگی اصلی پایتخت‌نشینان است. فاصله طولانی بین دو شهر تهران و کیش، اکثر مسافران را خرید بلیط چارتر تهران کیش و سفر با هواپیما ترغیب کرده است.

چگونه بلیط چارتر کیش را استرداد کنیم؟

گاهی اوقات حوادث غیرمترقبه راهی جز کنسلی بلیط پروازی برای افراد باقی نمی‌گذارد. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید بلیط هواپیما قوانین و شرایط استرداد بلیط چارتری کیش را با دقت مطالعه کنید. لازم به یادآوری است که قوانین استرداد هر بلیط چارتر طبق نظر چارترکننده و مطابق با قوانین سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می‌شود. گاهی اوقات، چارترکننده قوانین خاصی را برای یک تاریخ مشخص یا مقصدی خاص تعیین می‌کند. برای آگاهی بیشتر از این قوانین علاوه بر تماس با شماره ۰۵۱۳۷۱۷۰ می‌توانید در قسمت ”جزئیات بیشتر” بلیط، قوانین استرداد بلیط هواپیما را مشاهده کنید.

بلیط چارتر کیش خود را از ره بال آسمان رزرو کنید

Alt بهترین سایت خرید آنلاین بلیط ارزان قیمت و چارتری هواپیما کیش

بهترین روش خرید بلیط هواپیما کیش در شرایط کنونی، روش اینترنتی است. علاوه بر اینکه دیگر نیازی برای خروج از خانه و صرف وقت بسیار برای تهیه بلیط هواپیما ندارید؛ خرید آنلاین بلیط چارتر کیش از سایت ره بال آسمان (rahbal.com) روشی آسان و مقرون‌به‌صرفه است. با خیالی آسوده در خانه بمانید و با گوشی موبایل یا کامپیوتر وارد سایت ره بال آسمان شوید و بلیط کیش را برای روز و ساعت دلخواه خود پیداکرده و در کسری از زمان بخرید.

ره بال آسمان یکی از بررتین چارتر کنندگان بلیط هواپیما در کشور است و با مراجعه به وبسایت این شرکت می‌توانید بلیط چارتر کیش را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • Allen اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    Howdy! Quick question that’s totally off topic. Do you know
    how to make your site mobile friendly? My site looks
    weird when viewing from my iphone. I’m trying to find a theme or plugin that might
    be able to fix this issue. If you have any suggestions, please share.

    Thanks!

  • Lottie اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any
    widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like
    this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.