اینستاگردی: رقص «ریحانه»، کریسمس «مهناز» و بهنوش در «هالیوود»

اینستاگردی: رقص «ریحانه»، کریسمس «مهناز» و بهنوش در «هالیوود»

اینستاگردی امروز نگاهی دارد به شماری از اینستانوشته سلبریتی ها در روزهای اخیر. حضور ریحانه پارسا در ویدیو و عکسی با پویان مختاری در کنار اظهارات جنجالی فاطمه معتمد آریا درباره سینمای پس از انقلاب و گفته های بهنوش بختیاری درباره حاج قاسم و ویدیویی که تصویر وی را روی کاراکترهای زنان معروف سینمای جهان نشان می دهد، از مطالب پر لایک روزهای اخیر بود که در ادامه مرور کرده ایم.

بهنوش بختیاری در هفته دوم دی ماه ۹۹ به نوعی کولاک کرد. یکشنبه شب ، ویدیویی در اینستاگرام بهنوش بختیاری به اشتراک گذاشته شد که از تصویر او به جای کاراکترهای معروف فیلم های مطرح دنیا استفاده شده است. بهنوش بختیاری قریب به ۹ میلیون دنبال کننده دارد و اخیرا ۲ هزارمین پستش را منتشر کرد.

اینستاگردی با سلبریتی ها
اینستانوشته جنجالی بهنوش بختیاری در ۱۴ دی ۹۹

لباس های نیمه برهنه بانوان این فیلم ها، کامنت های زیادی برایش به ارمغان آورد. پست او درباره شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بازتاب های رسانه ای گسترده ای یافته بود. لیلا اوتادی هم چند روز پیش، ویدیویی منتشر کرد که از تصویر وی روی چهره اسکارلت جوهانسون، سوپراستار هالیوود در یکی از فیلم ها استفاده شده بود. به نظر می رسد این رویه بزودی در اینستاگرام دیگر سلبریتی ها برای کسب لایک و فالو ادامه داشته باشد.

لیلا اوتادی دیگر سلبریتی سینما و تلویزیون، از مجردهای سینمای ایران است که شباهت چهره اش به اسکارلت جوهانسون، همیشه بحث های زیادی را در پی داشته است. حدود ۲ میلیون دنبال کننده دارد و عکس زیر که از عشق کودکانه گفته است، ۳۸ هزار لایک در اینستاگرامش گرفته است.

سلفی دی ماهی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی از جمله سلبریتی های سینمای ایران است که کامنت زنی را بر روی هوادارانش فعلا متوقف کرده است.

محمد رضا گلزار که این روزها بیش از ۹ میلیون فالوئر دارد، با حضور در سریال گیسو در شبکه نمایش خانگی که عاشقانه ای دیگر از منوچهر هادی است، درباره این فیلم، عکس و ویدیو گذاشته که بازدید کننده های زیادی داشته است. سلفی محمد رضا گلزار با هومن سیدی در ۱۰ دی، بیش از ۳۳۰ هزار لایک گرفته بود.

تصویری از ویدیویی که محمد رضا گلزار از جشن اکران سریال گیسو به اشتراک گذاشته بود

به نظر می رسد در زمستان سرد و نیمه آلوده و کرونایی ۹۹، بایستی از سریال گیسو و سریال قورباغه بیشتر بشنویم.

نوید محمد زاده هنرپیشه سینمای ایران که این روزها در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و صابر ابر و فرشته حسینی نقش آفرینی میکند ودر تبلیغات تلویزیونی نوشیدنی هم دیده می شود، اولین پست دومین شنبه دی ماه ۹۹ را به عکسی از خود با لباس ورزشی برند آدیداس و سیگار اختصاص داد.

پست سیگاری نوید محمد زاده در اینستاگرام شنبه ۱۳ دی ۹۹

عکسی با ۶۴۴ هزار لایک و هزاران کامنت از علی انصاریان تا آرات (پسر ژیمناستیک کار معروف)!. خلاصه این عکس نوید با سیگار، با انتقاداتی هم همراه شده بود. به نظر می رسد تبلیغ استعمال دخانیات در عکس های سلبریتی های ایرانی، با توجه به شمار قابل توجه مخاطبان نوجوان این افراد، قابل تامل باشد.

مهناز افشار که این روزها همراه دخترش در شهر دوسلدورف آلمان به سر می برد و چندی پیش با آرش و ابی، خواننده های ایرانی آن ور آۤبی، عکسی پر لایک را به اشتراک گذاشت، به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی، تصویری از خود در کنار درخت کاج به اشتراک گذاشت و از هشتگ bestwishes نیز استفاده کرد.

کریسمس ۲۰۲۱ با مهناز افشار در آلمان و بوت های چرمی ساق بلند
آخرین عکسی که مهناز افشار در سال ۲۰۲۰ میلادی در اینستاگرامش منتشر کرد و نیم میلیون لایک گرفت

مهناز از سال ۲۰۲۱ میلادی به عنوان یک سال جالب خبر داده است. احتمالا شاهد همکاری او با یک برند در زمینه های هنری در اروپا باشیم.

رقص ریحانه پارسا در کنار پویان مختاری از مدیران سایت های شرط بندی مقیم ترکیه نیز از جمله جنجالی ترین ویدیوهای این هفته در اینستاگرام بود. ریحانه پارسا فعلا ترجیح داده است که اینستاگرامش را غیر فعال کند و شاید با یک سورپرایز برگردد.

آخرین وضعیت صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا

پویان مختاری که این روزها مثل میلاد حاتمی و ساشا سبحانی و بهادر وحشی پر رو، در کانون توجه اینستاگرام ایرانیان قرار گرفته، ۵ میلیون دنبال کننده دارد و همانطور که گفته شد، ویدیو رقص ریحانه پارسا در کنار وی، بازدید زیادی گرفت.

از کلکسیون فوتوشوت های پویان مختاری در سال ۲۰۲۱ میلادی

به نظر می رسد در سال ۲۰۲۱، از پویان مختاری و ریحانه پارسا و مینا نامداری و نیلی جهانبخت باید منتظر خبرهای خاصی باشیم.

حضور الهام حمیدی در برنامه دورهمی شبکه نسیم روبروی مهران مدیری، همچنان با کامنت های داغی از سوی هواداران الهام حمیدی همراه شده است.

استایل الهام حمیدی در دورهمی دی ماه ۹۹

بهرام رادان از دیگر سلبریتی های سینمای ایران در سال ۲۰۲۱ میلادی، تصاویر پر لایکی در اینستاگرام ۶ میلیون فالوئری خود به اشتراک گذاشته که جدید ترینش را مشاهده می کنید.

اولین سلفی زمستانی بهرام رادان

سلفی با ماسک مشکی بهرام رادارن، ۱۶۷ هزار لایک گرفته است. اولین یکشنبه زمستون سرد وی را به تصویر کشیده است که خبر از جنگ می دهد. پرنیاز ایزدیار نیز کامنت گذاشته است.

پرنیاز ایزد یار هم که سابقه حضور فعالی در جشنواره فیلم فجر دارد، در اینستاگرام ۳.۴ میلیون فالوئری خود، خبر از عکس ها و اتفاقات جدید می دهد. جدید ترین عکسی که گذاشته را مشاهده می کنید. عاشق فوتوشوت هایی با نمایش اکسسوری های رنگارنگ است. دختر خوش استایل سینمای ایران، گویا امسال در جشنواره فیلم فجر ۹۹ حضور ندارد.

از کلکسیون فوتوشوت های پریناز ایزدیار

کیک جشن تولد پریناز ایزدیار چند ماه پیش نیم میلیون لایک گرفت و هزاران کامنت که به نظر می رسد یکی از پر لایک ترین اینستانوشته های پریناز ایزدیار در سال ۲۰۲۰ میلادی بود.

کیک شکلاتی با نیم میلیون لایک

اظهارات جنجالی فاطمه معتمد آریا، هنرپیشه پیکسوت سینمای ایران در برنامه همرفیق شهاب حسینی سبب شده که شمار بازدید کنندگانش اینستاگرام فاطمه معتمد آریا در دومین هفته دی ۹۹ افزایش یابد. فاطمه معتمد آریا قبلا درباره خودکشی فزاینده در ایران گفته بود.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره اینستانوشته های جنجالی سلبریتی های وطنی داخلی و خارجی از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • هانیه دی ۲۱, ۱۳۹۹

    چه جالب یه کیک یه ماسک، رقص، سیگارکشیدنو…. چقد برا مردم ما جالبه، همین جور هس که رو به پیشرفتیم……

  • دهاتی دی ۲۱, ۱۳۹۹

    عمر گرانبهای خود را صرف این سلبرینی ها نکنید.

  • فاطمه دی ۲۲, ۱۳۹۹

    لایک هانیه جون

  • محیا دی ۲۲, ۱۳۹۹

    سر ما رو گرم این خزعبلات کردن مملکتمون رو به تاراج می برن، نه که خیلی انسان‌های شریفی هستن، به مردم چه ربطی داره که فلانی چیکار کرد