پیام ویدیویی جنجالی نماینده رشت برای ترامپ و تهدید او به انتقام سخت + ویدیو

پیام ویدیویی جنجالی نماینده رشت برای ترامپ و تهدید او به انتقام سخت + ویدیو

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بار دیگر در یک پیام ویدیویی انگلیسی- فارسی دونالد ترامپ را به خاطر صادر کردن دستور ترور سردار قاسم سلیمانی تهدید به انتقام سخت کرد و او را قمارباز خواند. دکتر محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ۱۶ سالگی در جنگ ایران و عراق شرکت کرده و پس از ۴ سال اسارت به کشور بازگشت. گفته می شود وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته زبان انگلیسی ادامه داده و به گفته برخی رسانه ها در رزومه او به تسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، عبری و آلمانی اشاره شده است.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بار دیگر در یک پیام ویدیویی انگلیسی- فارسی دونالد ترامپ را به خاطر صادر کردن دستور ترور سردار قاسم سلیمانی تهدید به انتقام سخت کرد و او را قمارباز خواند.

صحبت های محمدرضا احمدی سنگری قبلا نیز خبرساز شده بود. وی در پاسخ به سوالی در خصوص واریز مبلغ ۲۳۱ میلیون تومانی به حساب نمایندگان مجلسی یازدهم گفته بود: « این مبلغ به عنوان قرض‌الحسنه‌ای است که جهت تهیه مسکن برای نمایندگان واریز شده و تا پایان مجلس باید عودت داده شود، اگرچه با همین مبلغ در نواحی پایین دست تهران اجاره منزل به سختی میسر می‌شود!». احمدی سنگری همچنی مدعی شده بود که نمایندگان مجلس در حد وزرای دولت هستند اما حقوق آن ها بسیار کمتر از حقوق وزرا است. نماینده مردم رشت در مورد دادن خودرو دنا پلاس به نمایندگان مجلس یازدهم نیز چنین گفته بود: «این حق نماینده است. برای چی استفاده نکند؟! من فرضاً ماشین را می‌دهم خانواده، مثلا بچه‌ام می‌خواهد برود کلاس، من باید بدون ماشین بروم؟ این نگاه را بگذارید کنار».

همچنین وی در واکنش به سگ گردانی در شهر رشت گفته بود: «وزارت کشور هرچه سریع‌تر فکری برای این موضوع کند در غیر این صورت ما از ظرفیت بسیج و سپاه برای جلوگیری از ولنگاری‌ها و سگ‌گردانی استفاده کنیم». محمدرضا احمدی سنگری همچنین در واکنش به صحبت های امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه به کاریکاتورهای موهن مجله شارلی ابدو نیز نامه ای به او نوشته و با تهدید وی چنین گفته است: «امانوئل مکرون رئیس جمهور خبیث فرانسه با این اظهارات توهین آمیز به دنبال ترویج خشونت‌های فرهنگی و سیاسی در سطح جهان است». احمدی سنگری فارغ التحصیل مقطع دکتری زبان انگلیسی است و به زبان عربی زبان آلمانی، عبری و فرانسه نیز مسلط است.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بار دیگر در یک پیام ویدیویی انگلیسی- فارسی دونالد ترامپ را به خاطر صادر کردن دستور ترور سردار قاسم سلیمانی تهدید به انتقام سخت کرد و او را قمارباز خواند.

وی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با ۳۳,۹۹۲ رأی نماینده مردم رشت در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شد. از سوابق محمدرضا احمدی سنگری می‌توان به سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در آفریقا و آسیا، تدریس در دانشگاه‌های تهران و گیلان، مسئول خانه فرهنگ ایرانیان مقیم کشور مالزی و نایب رییس ورزش های رزمی استان گیلان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: ماجرای خودروی دناپلاس نمایندگان مجلس و گلایه نماینده قزوین: شاسی بلند می خواهم!

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۸ نظر

ورود

  • لیانا از آلمان دی ۱۸, ۱۳۹۹

    الان ترامپ ترسید فرار کرد چون تو انگلیسی حرف زدی

    • رامتین دی ۱۸, ۱۳۹۹

      این فارغ التحصیل زبان انگلیسی بود آبرومونو برد فقط شده سوژه خنده

  • احمد دی ۱۸, ۱۳۹۹

    درود بر دانشجوی دکترای زبان انگلیسی ???

  • اشنا دی ۱۸, ۱۳۹۹

    چقدر ما مردم رشت بدبختیم رفتیم به اینجور آدمها رای دادیم این آقا توی این چند ماه چند سال برای ما رشتیهای خون گرم چکار کرده که بخواد ترامپ رو تهدید کنه توی مجلس تهدید کردی آقای سنگری دیگه این چی بود بخدا بسه جمع کنید این بساط رو همین چند روز پیش رفتم توی دفترش چند نفر آنجا بودن دست از پا درازتر آمدیم خونه وهیچ کاری برام نکردن جواب تلفن هم ندادن

  • علیرضا دی ۱۹, ۱۳۹۹

    احسنت به جناب دکتر احمدی سنگری نماینده شجاع و پاکدست . ما در مجلس به چنین نمایندگانی نیاز داریم

  • علیرضا دی ۱۹, ۱۳۹۹

    احسنت به جناب دکتر احمدی سنگری نماینده شجاع و پاکدست . ما در مجلس به چنین نمایندگانی نیاز داریم. خواهش میکنیم همینجور با صلابت ادامه بدین به یاوه سرایی های بعضیا که دهانشان همچون چاه فاضلاب و خلا کثیف هست اهمیتی ندهید

  • ff دی ۲۲, ۱۳۹۹

    یکی اینوخاموش کنه نمیتوونین زنگ بزنین۱۲۵بیادخاموشش کنه داغ کرده هزیون میگه،یه بابای هم میگفت اقای ترامپ قمازبازبعدیهو….

  • ff دی ۲۲, ۱۳۹۹

    چرا حرف یش میزدخب،وای اگیی یهبیم)رهبرم(حکم جهادم دهد،ایتش (ارتش)دنیانتواندکه جوابم دهد