سینا مهراد در برنامه دورهمی مهران مدیری چه گفت؟

سینا مهراد در برنامه دورهمی مهران مدیری چه گفت؟

سینا مهراد یا سینا سهیلی هنرپیشه سینما و تلویزیون، مهمان روز ۵ شنبه ۱۸ دی ۹۹ برنامه دورهمی شبکه نسیم بود. سینا مهراد در سال ۹۹ با نقش آفرینی در سریال جنجالی آقازاده یکی از شخصیت های هنری معروف برای مشتاقان سریال های شبکه نمایش خانگی بود. او برای نخستین بار در دورهمی ، درباره زندگی و نقشش در این سریال گفت که در ویدیویی در انتهای این گفتار مشاهده می کنید. سینا مهراد در دوازدهم آذر ماه سال هفتاد در تهران متولد شد.

سینا مهراد در یک خانواده هنری متولد شد و فرزند کارگردان مطرح کشورمان سعید سهیلی است. سینا مهراد برادری به نام ساعد سهیلی داشته و یک خواهر به نام صبا سهیلی. هر ۳ فرزند سعید سهیلی در کار بازیگری فعالیت دارند. شاید یکی از دلایلی که سینا مهراد خواسته تا سینا سهیلی نباشد این است که شهرتش، مدیون پدر نباشد! سینا سهیلی در پل خواب و کلاشینکف که ساخته پدرش بود، بازی کرد.

سینا مهراد در سریال آقازاده، در نقش حامد تهرانی، مامور امنیتی و همسر راضیه (با بازی پردیس پور عابدینی) حضور یافته بود. سینا مهراد در فیلم سینمایی مردی شبیه باران که ساخته پدرش بود، هم بازی ابوالفضل پور عرب، حسین انصاری، فاطمه صامتی شد. محصول سال ۱۳۷۵ که روایت منصور قاسمی از فرماندهان سپاه قدس سپاه است.

سینا سهیلی علاوه بر بازیگری در کار دستیاری کارگردان در فیلم گشت ارشاد نیز حضور داشت. سینا مهراد مجرد بوده و ازدواج نکرده است و فعلا هم تصمیمی برای ازدواج ندارد. برادر سینا سهیلی یعنی ساعد، با گلوریا هاردی بازیگر سینما که متولد فرانسه است ازدواج کرد. سینا سهیلی را از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ در فیلم هایی چون: شب برهنه، گشت ارشاد، پنجشنبه آخر ماه، کلاشینفک، زار و رفتن دیدیم.

سلفی سینا مهراد در پشت صحنه سریال آقازاده به مناسبت فیلمبرداری آخرین قسمت سریال در تهران
سکانسی که در هواپیمای شخصی نیما بحری، حامد او را پیش از فرار از کشور بازداشت می کند
سینا مهراد از این عکس با نام: بازی تاج و تخت در اینستاگرامش یاد کرد که مربوط به پشت صحنه سریال آقازاده است

سینا مهراد در سریال آقازاده در نقش حامد و پسر امین تارخ حضور یافت و بازرس پرونده فساد برخی از آقازاده ها بود. سینا مهراد پس از نقش آفرینی در سریال آقازاده، در کانون توجه مشتاقان سریال های شبکه نمایش خانگی قرار گرفت و شمار دنبال کنندگانش از ۱ میلیون نفر فرا تر رفت. اینستاگرام سینا مهراد در نشانی: @sinamehraad قرار دارد.

داستان جذاب و هیجان انگیزی که حامد در برابر یک آقازاده فاسدی به نام نیما بحری در سریال آقازاده خلق کرد، بازتاب های زیادی در جامعه و رسانه ها داشت. هر از گاهی نیز سینا مهراد در اینستاگرامش به این موضوع اشاره دارد. سینا مهراد اخیرا در پستی به مناسبت پایان پخش سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی، به نیما گفت که دوستت دارم.

سینا مهراد
اینستانوشته حامد سریال آقازاده درباره نیما بحری

خانه لاکچری با دکوراسیون شیک و تنالیته رنگ های گرم سینا مهراد را در عکس زیر مشاهده می کنید که او را در آستانه کریسمس ۲۰۲۱ در کنار مادر بزرگ در حال تماشای تلویزیون نشان می دهد. فرزاد فرخ و بهرنگ علوی از جمله کامنت زن های فعال زیر پست های سینا مهراد محسوب می شوند.

تلویزیون دیدن سینا مهراد در کنار مادر بزرگ

او تا ۱۰ دی ۹۹، ۱۳۵ پست به اشتراک گذاشت. گشتی در سبک زندگی و ایرانگردی ها و پشت صحنه فیلم ها و سریال ها و سلفی با سلبریتی های سینا مهراد همگی در اینستاگرامش در دسترس است. برخلاف برخی از سلبریتی ها، کامنت را روی فالوئرهایش مسدود نکرده است.

بهنوش بختیاری از دنبال کنندگان صفحه سینا مهراد است. همچنین شماری از بازیگران سریال آقازاده از فالوئرهای سینا مهراد محسوب می شوند. سینا مهراد سایت شخصی ندارد و در توییتر نیز فعال نیست.

اگر درباره بازی سینا مهراد یا سینا سهیلی یا حامد در سریال آقازاده، نظر و دیدگاهی دارید مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود