اینستاگردی خواننده‌ها: ژست «بهنام»، سوگ «همایون» و تیپ «فرزاد» و «سیروان»

اینستاگردی خواننده‌ها: ژست «بهنام»، سوگ «همایون» و تیپ «فرزاد» و «سیروان»

اینستاگردی با خوانندگان موسیقی پاپ داخلی و خارجی همیشه جذاب بوده است. بخشی از فرصت های اینستاگردی ایرانیان به مرور ترانه ها و آلبوم ها و کنسرت های هیجان انگیز خوانندگان پاپ در اینستاگرام اختصاص دارد. در روزگاری که کووید ۱۹ باعث شده تا مردم صدای خوانندگان محبوب خود را زنده روی استیج های طوفانی نشنوند، استوری ها و لایوهای خوانندگان پاپ در سال کرونایی ۹۹، سبب ارتقا مخاطبان خوانندگان شده است. در این گزارش، نگاهی داریم به اینستانوشته شماری از فعالان موسیقی پاپ و سنتی کشورمان.

بابک جهانبخش از خوانندگان موسیقی پاپ ایران بیش از ۴ میلیون فالوئر در اینستاگرامش داشته و بیش از ۱۰ سال فعالیت موسیقیایی وی را می توان در لابلای صدها پستی که به اشتراک گذاشته مشاهده کرد. بابک جهانبخش در بیو پروفایلش نوشته : از خود انسانیت به یادگار بگذارید، نه انسان! او با آوای فروهر کار می کند. بهنوش بختیاری و نفیسه روشن از جمله طرفدارانش هستند.

بابک جهانبخش در عکس زیر، تصویری از پریا پرتوی فرد و پسرش آرتا را پس از ۲ سال دوباره رونمایی کرده است. عکسی با ۲۶۰ هزار لایک در ۲۰ دی ۹۹.

اینستاگردی با خواننده ها
از کلکسیون سلفی های بابک جهانبخش، وی را درکنار همسر و پسرش مشاهده می کنید

محسن یگانه قریب به ۸۰۰ پست در اینستاگرامش گذاشته و نزدیک به ۲.۴ میلیون دنبال کننده دارد. بهنوش بختیاری و برخی از سلبریتی های سینما و تلویزیون و ورزش ایران، از دنبال کنندگان صفحه محسن یگانه هستند. اینستاگرامش در نشانی ساده: @mohsen با تیک آبی در دسترس است. محسن یگانه در روزهای کرونایی، اینستانوشته هایی در حمایت از کودکان و نیازمندان منتشر کرده و پشت صحنه برخی از فعالیت های ضبط آلبوم و کنسرت هایش را می توان در سال های اخیر مشاهده کرد.

پستی به مناسبت تولد یگانه، دختر محسن یگانه که اخیرا به اشتراک گذاشته شد

رضا صادقی ترانه خوان دیگری از دنیای آواز خوان های موسیقی پاپ ایران است که در اینستاگرام در دی ۹۹ شماره فالوئرهایش بیش از ۳ میلیون نفر است. رضا صادقی از جمله خوانندگانی است که صفحه اش توسط ادمین اداره می شود و بیش از ۲۵۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. استوری های اینستاگرام رضا صادقی نیز جالب توجه است که مروری بر کنسرت ها و سبک زندگی او است. در اینستاگرام رضا صادقی، از موسیقی تا گردشگری و کمک به نیازمندان، محتوا دیده می شود.

تصویری از ویدیویی که رضا صادقی ۱۹ دی ۹۹ در اینستاگرامش گذاشت و روایتی از خوانندگی او زیر باران برای هوادارانش است

سیروان خسروی از دیگر موزیسین های پاپ کشورمان در اینستاگرامش، بیش از ۲ میلیون دنبال کننده داشته و بیش از ۱۰۰۰ پست از سبک زندگی و آلبوم ها و کنسرت های سیروان خسروی را می توان مشاهده کرد. استوری های اینستاگرام سیروان خسروی نیز مرور خاطره انگیزی از کنسرت های داخلی و خارجی او است. سایت سیروان خسروی دات کام نیز مدتی است که به روز رسانی شده است.

جدید ترین عکس و ژست سیروان خسروی که ۱۹ دی ۹۹ در اینستاگرامش گذاشت

رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در دی ماه سال کرونایی ۹۹، شمار دنبال کننده هایش به ۱.۲ میلیون نفر رسیده است. از جمله خوانندگانی است که سابقه بازی در سینما و تلویزیون را داشته و استوری هایش، مروری است بر کنسرت های رضا یزدانی در داخل و خارج از کشور.

۶ پست آخر اینستاگرام رضا یزدانی منتهی به ۲۰ دی ۹۹ را مشاهده میکنید

علی زند وکیلی از دیگر خوانندگان پاپ کشورمان، مثل بقیه همکارانش، بیش از یک سال است که از صحنه های پر هیاهوی کنسرت های پایتخت و استان ها دور بوده است و تلاش کرده در اینستاگرام با هوادارانش که ۲ میلیون نفر است در ارتباط باشد. علی زند وکیلی در استوری زیاد فعال نیست. بخشی از سبک زندگی و ایرانگردی و کنسرت های علی زند وکیلی را در اینستاگرامش می توان دنبال کرد.

فوتوشوتی از علی زند وکیلی در دی ماه ۹۹ را در بالا مشاهده می کنید.

بهنام بانی که در سال ۹۸ کنسرت های پر شوری را در تهران و مراکز استان ها برگزار کرد و مهمان ویژه نوروزی دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم بود، حضور فعالی در اینستاگرام ندارد. اینستاگرامش بیشتر مروری است بر تیپ های آقای خواننده جوان.

از اینستانوشته های مفهومی بهنام بانی در دی ماه ۹۹

علیرضا قربانی از جمله خوانندگان ارکستر ملی ایران از سال ۱۳۷۵ است که کنسرت های بسیاری در داخل و خارج از کشور داشته و اینستاگرامش بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد. مروری بر کنسرت های علیرضا قربانی از ونکوور کانادا تا تالار وحدت تهران را در استوری های اینستاگرام علیرضا قربانی دنبال کنید.

اینستانوشته دی ماهی علیرضا قربانی از آلبوم آمد خزان

فرزاد فرزین از دیگر هنرمندان موسیقی پاپ کشورمان که ۳ میلیون دنبال کنده دارد، در سایت فرزاد فرزین دات نت، آثارش را می توان جست و جو کرد. استوری های مختلفی فرزاد فرزین منتشر می کند که مروری بر آن خالی از لطف نیست. فرزاد فرزین مثل رضا یزدانی، دستی در هنر بازیگری هم دارد.

ژست کژوال آبی رنگ فرزاد فرزین که آخرین اینستانوشته او در سال ۲۰۲۰ میلادی بود و خبر از آغاز زمستان ۹۹ می دهد

همایون شجریان فرزند خسرو آواز ایران پس از درگذشت استاد محمد رضا شجریان، شمار دنبال کنندگانش از ۳ میلیون فراتر رفت. ۳ پست آخر همایون شجریان مربوط به سنگ قبر پدر و تمثالی از جوانی استاد است.

آخرین اینستانوشته های همایون شجریان در سوگ پدر در سال ۲۰۲۰ میلادی

اگر نظر و دیدگاهی درباره آلبوم ها و ترانه های خاطره انگیز و کنسرت های خوانندگانی که در این گفتار مرور کردیم دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود