دیدار با «مجید صالحی»: بازیگر سریال سیاوش

دیدار با «مجید صالحی»: بازیگر سریال سیاوش

مجید صالحی بازیگر نقش سیاوش در سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده است که قرار است از ۱۰ بهمن ۹۹ به آثار شبکه نمایش خانگی در نماوا اضافه شود. مجید صالحی در سریال سیاوش هم بازی استاد رضا کیانیان در نقش نصرت، میلاد کی مرام، ترلان پروانه و گیتی قاسمی شده است.

سریال سیاوش یک ملودرام معمایی است و به نظر می رسد این ژانر که سریال قورباغه نیز تا حدی در این ژانر تولید شده است، روند سریال سازی شبکه نمایش خانگی را در سال ۱۴۰۰ متحول کند.

مجید صالحی با طنز ام شو در سال ۹۹ در کانون توجه اینستاگردها قرار گرفت. او در شبکه نمایش خانگی در سریال سال های دور از خانه نیز در یک نقش طنز حضور یافته بود که خودش کارگردانی کرده بود. مجید صالحی در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی در نقش آرمان دیده شد. مجید صالحی در سریال ابله شبکه نمایش خانگی نیز با کارگردانی کمال تبریزی، به عنوان منوچهر و شکوهی نقش آفرینی کرد.

مجید صالحی سریال سیاوش، متولد بیست و ششم شهریور ماه سال پنجاه و چهار در تهران است. او نویسنده و کارگردان بوده و سابقه ترانه سرایی هم دارد.

مجید صالحی تا کنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر نشده است. همسرش رامینه اکبری خادم است و دو فرزند به نام های: حنا و آروین دارد.

مجید صالحی دیپلم ریاضی در محله امین الملک گرفت. در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان حضور یافت و این حرفه را اغاز کرد. مجید صلاحی در سال ۱۳۸۰، کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری تهران گرفت و ارشد خود را نیز در همین رشته کسب کرد. مجید صالحی در موسسه اندیشه ماهان زیر نظر امیر دژاکام تدریس می کند.

مجید صالحی حضور پر رنگی در سریال ها و برنامه های تلویزیون ایران از اواخر دهه هفتاد شمسی تا به امروز داشته است.

سریال مجید دلبندم با کارگردانی رضا عطاران در سال ۷۷، سریال قطار ابدی ، روزهای مهتابی، خانه پدری، زیر آسمان شهر مهران غفوریان، پلیس جوان سیروس مقدم، کوچه اقاقیا رضا عطاران، خوش رکاب علی شاه حاتمی و آشتی کنان به کارگردانی خودش، از مجموعه های تلویزیونی اغازین حضور سیاوش سریال سیاوش در رسانه ملی است.

مجید صالحی در سال های اخیر در سریال هایی چون: آرام میگیرم، مدینه، باغ سرهنگ و بیدار باش و موج و صخره نیز حضور یافت.

دو قلوهای مجید صالحی و همسرش
مجید صالحی در کنار مرحوم مادرش
فرزندان مجید صالحی در کنار رضا کیانیان
مجید صالحی در سکانسی در فیلم «من دیوانه نیستم»

فیلم شناسی مجید صالحی

مجید صلاحی از دهه هفتاد تا کنون در دهها فیلم سینمایی حضور یافته است. در دهه ۹۰، او را در ما خیلی با حالیم، زیر نظر، کلمبوس، صداهای خاموش، دختر عمو پسر عمو، شاه کش، من دیوانه نیستم، ثبت با سند برابر است، من و شارمین و شیوا و سه بیگانه و مجرد ۴۰ ساله دیده ایم.

مجید صالحی در اینستاگرامش ۹۲۰ هزار دنبال کننده تا پیش از اکران سریال سیاوش در اختیار داشت و تنها یک صد و اندی پست به اشتراک گذاشته است. اینستاگرام مجید صالحی را در نشانی: @sirmajid_salehi دنبال کنید.

مجید صالحی
اینستانوشته ای از مجید صالحی درباره فیلم سینمایی صحنه زنی

اگر درباره نقش آفرینی های مجید صالحی در سیاوش و آثار سینمایی و تلویزیونی وی نظر و دیدگاهی دارید مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود