دیدار با شبنم قربانی: بازیگر نقش «سارا» ملکه گدایان و نامزد «داریوش»

دیدار با شبنم قربانی: بازیگر نقش «سارا» ملکه گدایان و نامزد «داریوش»

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان در مجموعه شبکه نمایش خانگی است. شبنم قربانی در نقش سارا محمودی، دختر بتول با بازی مریم سرمدی، دختر عمو و نامزد داریوش با بازی عرفان ناصری و کارمند مهناز با بازی الهام کردا است. آرمان درویش در نقش البرز شمس از هم بازی های شبنم قربانی در ملکه گدایان است.

شبنم قربانی مجرد است و اطلاعاتی درباره تحصیلات دانشگاهی او در دسترس نیست. به نظر می رسد دوره هایی در موسسه کارنامه تهران را سپری کرده است.

سریال ملکه گدایان توسط حسین سهیلی زاده کارگردانی شده است و درامی اجتماعی را به نمایش می گذارد که هنرپیشه های چون باران کوثری و رویا نونهالی و پانته آ بهرام و رضا بهبودی نیز در ان نقش آفرینی کرده اند.

شبنم قربانی متولد دهه شصت در تهران است. او را در سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان دیدیم.

شاید یکی از دلایل حضور شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان، دیده شدن او در این سریال باشد. او در نقش مهندس حریرچی، هم بازی شماری از هنرپیشه های مطرح سینما و تلویزیون شده بود. مهندس حریرچی، بازیگر نقش مقابل هادی بود.

پوستر سریال ملکه گدایان با بازی شبنم مقدمی در نقش سارا

شبنم قربانی نخستین تجربه بازیگری خود را در سریال لحظه گرگ و میش داشت و معشوقه هادی با بازی حسام محمودی بود. شبنم قربانی در سریال لحظه گرگ و میش در یک دفتر مهندسی با مهندس حریرچی آشنا می شود. ارتباط آن دو صمیمی شده بود و خبر از برقراری رابطه احساسی میان آن ها می داد . . .

از کلکسیون فوتوشوت ها و سلفی های شبنم قربانی

شبنم قربانی حضور فعالی در اینستاگرام ندارد. او ۳۰ پست تا زمان تنظیم این خبر به اشتراک گذاشته و ۱۵ هزار دنبال کننده دارد. پردیس محمدیه از بازیگران سینما و تلویزیون از دوستان صمیمی شبنم مقدمی است.

شبنم مقدمی
از کلکسیون تصاویر شبنم مقدمی در اینستاگرام
کافه گردی های شبنم مقدمی در سال ۹۸

به نظر می رسد با پخش قسمت های دیگر سریال ملکه گدایان در نیمه دوم زمستان ۹۹، شاهد افزایش فالوئری های سارا سریال ملکه گدایان باشیم. لیلا بلوکات از جمله فالوئرهای صفحه شبنم مقدم است. اینستاگرام بازیگر نقش سارا سریال ملکه گدایان در نشانی: @shabghorbani در دسترس است.

باران کوثری و شبنم قربانی در پشت صحنه سریال ملکه گدایان

شبنم قربانی در فیلم کویر امروز سابقه نقش آفرینی در کنار شهاب حسینی را هم داشت. این فیلم در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند فیلمبرداری شده و سازندگانش قصد داشتند فیلم را برای جشنواره کن ۲۰۲۰ فرانسه آماده کنند. شهاب حسینی در نیمه دوم سال ۹۹ با مجموعه «هم‌رفیق» در کانون توجه رسانه ها و اینستاگردها قرار گرفته است.

شهاب حسینی در کنار شبنم قربانی در فنلاند

سومین تجربه تصویری شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان است که باید ببینیم پس از اتمام پخش این سریال پر ستاره، نظرات مخاطبان و منتقدان به سریال چگونه است. اگر تماشاگر بازی های شبنم قربانی بودید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره بازیگر نقش سارا ملکه گدایان به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود