تازه ترین اخبار فصل چهارم The Handmaid’s Tale ؛ از تاریخ انتشار تا دنباله + تریلر

تازه ترین اخبار فصل چهارم The Handmaid’s Tale ؛ از تاریخ انتشار تا دنباله + تریلر

ساخت فصل چهارم The Handmaid’s Tale توسط سازندگان این درام پادآرمانشهری اعلام شده است اما در مورد فصل جدید، داستانش و تاریخ انتشار آن چه می دانیم؟ اکنون مدت هاست که طرفداران در انتظار ساخت و انتشار فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale هستند بعد از آنکه فیلمبرداری ها و انتشار آن بارها با تاخیر مواجه شد. تازه ترین فصل این سریال پادآرمانشهری و آموزنده اکنون در مسیر ساخت قرار دارد و بزودی شاهد اتفاقات بعدی برای شخصیت جون آزبورن (با بازی الیزابت ماس) خواهیم بود. پیش از انتشار، می خواهیم شما را با هر آنچه که در مورد بازیگران، داستان، تریلر و تاریخ انتشار احتمالی آن می دانیم آشنا کنیم.

فصل چهارم The Handmaid’s Tale کی منتشر خواهد شد؟

در تازه ترین تریلر سریال شبکه Hulu اعلام کرده است که فصل چهارم The Handmaid’s Tale در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد هر چند به تاریخ دقیق آن اشاره نکرده است. بدین ترتیب تا هنگام نوشتن این مطلب تاریخ دقیقی برای انتشار فصل چهارم این سریال بسیار مورد انتظار اعلام نشده و در اولین بروزرسانی این خبر، تاریخ انتشار به اطلاع شما خواهد رسید. زمستان سال گذشته بود که تاریخ انتشار فصل چهارم پاییز ۲۰۲۰ اعلام شد. از زمان انتشار فصل اول The Handmaid’s Tale در سال ۲۰۱۷ تا سال گذشته، هر سال یک بار منتشر می شد و به همین دلیل به نظر می رسد در بهترین حالت، اواخر تابستان یا پاییز ۲۰۲۱ باید منتظر فصل چهارم بود. اواسط ماه مارس گذشته بود که الیزابت ماس در پیامی اینستاگرامی از به تعویق افتادن فیلمبرداری فصل چهارم و انتشار آن به دلیل شیوع کرونا گفت: «ما تولید فصل چهارم را به دلیل حفاظت از سلامتی و امنیت تیم بازیگران و تولید متوقف کرده و برای کاستن از ارتفاع منحنی شیوع به دیگر مردم جهان پیوستیم. این سریال زندگی من است و بازیگران و تیم ساخت آن نیز خانواده من هستند. هیچ چیزی از اطمینان از اینکه آن ها و هر کس دیگری در اطراف آن ها در امان باشد مهم تر نیست. امیدواریم به محض اینکه شرایط ایمن شود بتوانیم به فیلمبرداری بازگردیم. تا آن زمان مراقب خودتان باشید و سالم و تندرست باشید. با عشق فراوان از خانواده ما تقدیم به شما». تازه ترین آپدیت در مورد فصل چهارم The Handmaid’s Tale در دسامبر ۲۰۲۰ و از جانب بروس میلر شورانر سریال بود. او در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفت :«ما هنوز در حال فیلمبرداری هستیم، در حدود میانه های فصل. ما برای تمام فصل برنامه ریزی کردیم، فیلمبرداری را آغاز کردیم و سپس مجبور به توقف شدیم… تمام چیزها، از تعداد افرادی که در سکانس ها بودند تا بازیگرانی که سفر می کردند، همه این مسائل تاثیر زیادی بر داستان ما داشتند زیرا صادقانه بگویم که در شرایطی هستیم که باید هر کاری که از دستمان بر می آید را انجام دهیم. در نهایت برطرف شدنی بوده و فکر می کنم سریال فوق العاده ای در حال ساخت داریم و واقعاً به خاطر کاری که داریم می کنیم به خودم افتخار می کنم. اما سخت بود و همینطور نیز ادامه خواهد داشت».

چه بازیگرانی در فصل چهارم The Handmaid’s Tale حضور خواهند داشت؟

تاکنون هیچ خبری در مورد اینکه چه بازیگران و شخصیت هایی به فصل چهارم The Handmaid’s Tale باز می گردند مخابره نشده است. با این وجود، تریلر کوتاهی که منتشر شده نشان می دهد که انتظار می رود اکثریت شخصیت های اصلی سریال به فصل چهارم بازگردند که از آن میان می توان به الیزابت ماس در نقش جون آزبورن، یوون استارهوفسکی در نقش سرینا جوی و آن دود در نقش خاله لیدیا اشاره کرد. بازگشت او تی فگبنل در نقش لوک، الکسیس بلیدل در نقش امیلی و ژوزف فاینس در نقش فرمانده واترفورد نیز محتمل به نظر می رسد. با این وجود، آماندا بروگل که نقش شخصیت ریتا را بازی می کرد به ادعای خودش به فصل چهارم باز نخواهد گشت. همچنین شبکه Hulu تایید کرده است که مک کنا گریس در نقش خانم کیز نیز به سریال اضافه خواهد شد که نقش همسر باهوش یکی از فرماندهان جمهوری گیلیاد را بازی خواهد کرد.

ماجرای فصل چهارم The Handmaid’s Tale چه خواهد بود؟

فصل سوم The Handmaid’s Tale با اتفاقات بسیاری همراه بود و با پایانی غافلگیر کننده و هیجان انگیز به پایان رسید. اگر چه هنوز جزییات چندانی در مورد داستان فصل چهارم نمی دانیم اما می توان انتظار داشت که ادامه ماجرای نجات یافتن شخصیت جون توسط دوستانش را دنبال خواهد کرد. در پایان فصل سوم، کودکان موفق به فرار و پرواز به کانادا شدند و به همین دلیل انتظار می رود چیزهای بیشتر از آن ها و ماجراهایشان را در ادامه داستان شاهد باشیم. در اپیزود پایانی فصل سوم The Handmaid’s Tale نیز دیدیم که سرینا دستگیر شد که تاثیر زیادی بر آینده وی در فصل چهارم خواهد داشت. کمپانی MGM و Hulu نیز اخیراً اعلام کرده اند که رمان دنباله با عنوان The Testaments نیز به یک سریال تلویزیونی تبدیل خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که این سریال چه زمانی ساخته شده و آیا ماجراهای آن در فصل چهارم The Handmaid’s Tale مورد اشاره قرار خواهد گرفت یا خیر. بروس میلر، شورانر سریال، به تنبیه سخت جون به خاطر فراری دادن ارزشمندترین دارایی های جمهوری گیلیاد اشاره کرده است. وی در این باره به E! News گفته است: «می توانید تصور کنید… اگر یک بچه فرار کند و به کانادا برود به یک حادثه بین المللی تبدیل خواهد شد. برای گیلیاد، این کودکان از خانه هایشان ربوده شده اند. پس فکر می کنم آن ها شبیه هر کشور دیگری واکنش نشان خواهند داد اما به شکلی شدیدتر زیرا ما در دنیایی زندگی می کنیم که کودکان بسیار کمیاب هسند. پس آیا عواقبی بدتر از تیرباران شدن در انتظار جون خواهد بود؟ بله، کاملاً». همچنین تیزر کوتاهی که از فصل چهارم The Handmaid’s Tale منتشر شده نشان می دهد که انگار جون برای یک جنگ بزرگ آماده می شود. در این میان گمانه زنی ها و تئوری پردازی های بسیاری در مورد نسخه سریالی رمان دنباله مارگارت اتوود با نام The Testaments صورت گرفته است. بخش زیادی از این رمان به سرنوشت خاله لیدیا پرداخته و داستان گذشته او در کنار افشاگری های مهمی در باب آینده این شخصیت در رمان افشا می شود. سرنوشت نیکول نیز در این کتاب مورد اشاره قرار می گیرد که ممکن است در سریال جدید به آن پرداخته شود. در نهایت اینکه، شخصیت هانا در کتاب جدید آتوود نام اگنس جمیمه را بر خود می بیند. سازندگان سریال The Handmaid’s Tale اعلام کرده بودند که فصل چهارم این سریال فصل پایانی آن خواهند بود و تمرکز آینده آن ها بر روی داستان کتاب The Testaments است که ماجراهای آن ۱۵ سال پس از اتفاقات سریال The Handmaid’s Tale رخ می دهند. با این وجود هنوز تصمیم قطعی در مورد پایان داستان The Handmaid’s Tale در فصل چهارم گرفته نشده است. با این وجود سازندگان سریال می گویند می خواهند در اوج این سریال را به اتمام رسانده و بدین ترتیب طرفداران را به سمت دنباله The Testaments بفرستند. همچنین اتفاقات بسیار بیشتری ممکن است در فصل چهارم The Handmaid’s Tale رخ دهد؛ از جمله حمله گیلیاد به کانادا برای باز پس کردن کودکان فراری و همچنین نقشی که نیک در این جنگ خواهد داشت. تازه ترین تریلر فصل چهارم The Handmaid’s Tale نیز حاوی ترکیبی از سکانس های جدید و قدیمی سریال بوده که در آن نشان داده می شود جون در حال آموزش دیگر ندیمه ها برای جنگ پیش رو است. در یکی از بخش های این تریلر شنیده می شود که جون می گوید: «نمی توانم آرام بنشینم. دخترم لیاقت شرایط بهتری دارد. همه ما لیاقتمان از این بیشتر است. تغییر همیشه آسان حاصل نمی شود. این جنگ خود به خود به پیروزی ختم نخواهد شد».

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین اما هوشمندانه ترین قوانین حکومت گیلیاد در سریال «سرگذشت ندیمه»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود