اعتراف جنجالی مهناز افشار: ۲ بار میخواستم خودکشی کنم

اعتراف جنجالی مهناز افشار: ۲ بار میخواستم خودکشی کنم

مهناز افشار بازیگر مهاجرت کرده ی سینمای ایران در توییت هایی به تصمیم خود به خودکشی در گذشته اعتراف کرد.

افشار در رشته توییت هایی به موضوع خودکشی و مرگ خودخواسته پرداخت و نوشت دو بار تصمیم به خودکشی گرفته بود.

خودکشی مهناز افشار

مهناز افشار در توییتر خود نوشت: «به نظرم مرگ ناشی از خودکشی نمی‌تونه انتخاب از سر خوشبختی و رضایت باشه که بهش حتی برچسب حق انتخاب و مهر تایید بزنیم. انتخابی که از سر ناچاری و ناتوانی منجر به مرگ بشه دیگه انتخاب نیست! سعی کنیم برای نجات و امید دادن راه‌های بهتری بهم پیشنهاد کنیم و تشویق به زندگی رو الگو قرار بدیم»

او سپس از تجربه خود برای تصمیم به خودکشی گفت: «من هم دوبار تصمیم به خودکشی گرفتم یکبار وقتی پدرم فوت شد و فکر کردم زندگی دیگه معنی نداره و بار دوم هم حدود ۷ سال پیش بود. خیلی شجاع نبودم و تا نیمه راه تجربه‌اش کردم. یکی از دلایلی که اینقدر برای «زندگی کردن» فریاد میزنم تجربه این لحظه است و حالا قدر زندگی رو‌ میدونم! حتی به سختی»

افشار در ادامه نوشت: «و در آخر و بعد این اعتراف باید بگم خانم‌ها و آقایان چه آنها که هم نظر هستیم و چه آنها که کاملا متضاد باید اینو بدونیم خوبه که این حق زیبای حیات را از خودمون و دیگران دریغ نکنیم و همدیگرو به امید و زیستن و‌ تلاش تشویق کنیم . بالاخره هممون دیر یا زود با هر باوری خواهیم رفت»

افشار صحبت های خود درباره ی موضوع خودکشی را اینگونه به پایان رساند: «و اینجانب همین الان به سبب این اعتراف در حال گریه کردنم. این بغض و اشک سال‌ها در کوچه پس کوچه‌های قلب من پنهان شده بود و الان فرصت رهایی پیدا کرد. خوشحالم که باهاتون در میان گذاشتم. همه ما لحظات سخت و تاریک در زندگی داشته ‌‌و داریم ولی باید ازش عبور کنیم.»

مهناز افشار متولد ۵۶ در تهران، بازیگری را با مجموعه ی تلویزیونی «گمشده» در سال ۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی «دوستان» به کارگردانی علی شاه‌ حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۸۹ برای ایفای نقش در فیلم «سعادت‌آباد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر دریافت کرد. مهناز افشار از سال ۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌ کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • اسمال بهمن ۱, ۱۳۹۹

    بیچاره برنامه تلنتش تعطیل شد. چند وقته حاشیه ای چیزی نساخته. باخودش گفته یه چیزی بگم باز چارتا سایت مثه روزیاتو پخش کنن
    خخ

  • تورم میلتی برده ی فارس نیست بهمن ۱, ۱۳۹۹

    خبر برگرد کشورت. اینجا اسمش تورانه یعنی سرزمین تورکان. ایران تو افقانستونه

    • اسمال بهمن ۱, ۱۳۹۹

      لعنت به هرچی نژاد پرسته عوضیه

      افغانستان درسته نه افقانستان. بی سواد احمق

    • امیر بهمن ۱, ۱۳۹۹

      روزیاتو خوشت میاد بابت کامنتهای این …تو فحش بخوری!؟ ?