استقبال حیرت انگیز از سریال Lupin و بیانیه نتفلیکس در مورد انتشار اپیزودهای باقیمانده

استقبال حیرت انگیز از سریال Lupin و بیانیه نتفلیکس در مورد انتشار اپیزودهای باقیمانده

نتفلیکس بدنبال استقبال باورنکردنی و غیرمنتظره از سریال فرانسوی Lupin که یک درام سرقت جذاب است، اعلام کرد که ۵ اپیزود بعدی این سریال در تابستان آینده منتشر خواهد شد. سریال Lupin که توسط جرج کی و فرانسوا اوزان بر اساس شخصیتی خلق شده توسط مائوریس لبلان ساخته شده و پس از انتشار بی سروصدا در اوایل ماه میلادی جاری به محبوبیتی غیرمنتظره دست یافت. نتفلیکس اعلام کرده که این سریال در ۴ هفته اول پس از انتشارش توسط بیش از ۷۰ میلیون خانوار دیده شده است. برای مقایسه تعداد بینندگان سریال Lupin با دیگر سریال های نتفلیکس باید بدانید که تنها سریال جدید Bridgerton با ۸۲ میلیون و سریال The Witcher با ۷۶ میلیون مشترک توانسته اند بینندگان بیشتری داشته باشند.

نتفلیکس بدنبال استقبال باورنکردنی و غیرمنتظره از سریال فرانسوی Lupin که یک درام سرقت جذاب است، اعلام کرد که 5 اپیزود بعدی این سریال در تابستان آینده منتشر خواهد شد.

پشت سر سریال Lupin نیز سریال های Money Heist با ۶۵ میلیون، Tiger King با ۶۴ میلیون و The Queen’s Gambit با ۶۲ میلیون مشترک قرار دارند. این آمار نشان از استقبال بی سابقه مشترکان نتفلیکس از سریال فرانسوی دارد که تنها در عرض کمتر از یک ماه توانسته سریال های پرطرفدار این سرویس را که ماه ها از انتشار آن ها می گذرد از لحاظ محبوبیت و تعداد بیننده کنار بزند. داستان سریال Lupin در مورد مردی به نام آسان دیوپ است که پس از متهم شدن پدرش به جرمی که مرتکب نشده است، زندگی او در همان دوران کودکی زیر و رو می شود. ۲۵ سال بعد، آسان که نقش او را عمر سی بازی می کند از داستان «آرسن لوپن، سارق جنتلمن» به عنوان منبع الهام برای گرفتن انتقام پدرش استفاده می کند.

نتفلیکس بدنبال استقبال باورنکردنی و غیرمنتظره از سریال فرانسوی Lupin که یک درام سرقت جذاب است، اعلام کرد که 5 اپیزود بعدی این سریال در تابستان آینده منتشر خواهد شد.

محبوبیت سریال های غیرانگلیسی زبان Lupin  و Money Heist باعث شده که بسیاری به سریال سازان توصیه کنند سریال هایی در مورد سرقت بسازند. بعد از استقبال بی سابقه از سریال Money Heist و تبدیل شدن آن به پربیننده ترین سریال غیرانگلیسی زبان سرویس نتفلیکس، اکنون سریال Lupin بعد از انتشار در ۸ ژانویه به اولین سریال فرانسوی تبدیل می شود که در زمره ۱۰ سریال بیننده سرویس نتفلیکس در ایالات متحده قرار می گیرد. در شرایطی که ۵ اپیزود اول این سریال بسیاری از مشترکان نتفلیکس در سراسر جهان را به خود جلب کرده، انتظارها برای ۵ اپیزود قسمت دوم این سریال افزایش یافته است. اگر چه تمامی ۱۰ اپیزود فصل اول این سریال به طور همزمان در پاریس فیلمبرداری شده اما تاکنون تنها ۵ اپیزود آن منتشر شده و مابقی تابستان منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۵ عنوان پیشنهادی برای علاقمندان به سریال Lupin ؛ از The Tunnel تا Narcos

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود