دیدار با علی انصاریان: از پرسپولیس و بازیگری تا کرونا در تهران

دیدار با علی انصاریان: از پرسپولیس و بازیگری تا کرونا در تهران

علی انصاریان بازیگر سابق پرسپولیس و مجری تلویزیون، اخیرا به جمع ورزشکاران کرونایی کشور پیوسته است و در بیمارستان فرهیختگان تهران روی تخت درمان است.

دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان در بیمارستان فرهیختگان تهران اخیرا اعلام کرد که علی انصاریان در سطح هوشیاری بالا قرار دارد و باید تا ۲۲ بهمن در بخش ICU تخت مراقبت ویژه باشد. ریه علی انصاریان درگیر است و با دستگاه نفس می کشد. علی انصاریان هنوز از مرگ مهرداد میناوند، هم بازی و دوستش در پرسپولیس با خبر نیست.

علی انصاریان متولد چهاردهم تیر ماه سال پنجاه و شش در تهران است. مجرد است و فرزندی ندارد. علی انصاریان از جمله فوتبالیست هایی است که مثل پژمان جمشیدی و مرحوم مهرداد میناوند، در بیرون مستطیل سبز نیز در حوزه هنری فعالیت کرده است.

این مدافع ۱۸۶ سانتیمتری سابق فوتبال ایران، از سال ۶۹ وارد تیم پیام تهران شد و سپس به بانک سپه و باشگاه ملی و فجر سپاه رفت. او در دوران بازیگری خود، ۶ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و از سال ۷۷ تا ۸۶ چند بار به اردوی تیم ملی دعوت شد.

علی انصاریان از سال ۱۳۷۷ تا سال ۱۳۸۲ در ۸۸ بازی برای پرسپولیسی ها به میدان رفت و ۱۰ گل به ثمر رساند. سپس از سال ۸۳ تا ۸۵ نیز دوباره به جمع قرمزپوشان پایتخت پیوست و ۴۸ بازی انجام داد و ۱۱ گل به ثمر رساند. از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰، علی انصاریان در استقلال اهواز، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر بازی کرد و در بیش از ۴۰ بازی، ۵ گل به ثمر رساند. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ در سن سی و چهار سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

آهنگ شدید در سال ۹۰ از او منتشر شد.

فیلم های علی انصاریان

علی انصاریان از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ در چند فیلم سینمایی روبروی دوربین رفت. فیلم رمانتیسم عماد و طوبا در سال ۹۷، فیلم کلوپ همسران در سال ۹۷، فیلم اژدر در سال ۹۷، فیلم حس خوب زندگی در سال ۹۵، فیلم دو روز تا ماندن، فیلم حکم تیر و کلاف و پاداش سکوت از جمله فیلم هایی است که علی انصاریان در آن ها نقش آفرینی کرده است.

استایل های کژوال و شیک علی انصاریان با برند الیسه گلد سوئیت
کلکسیون استایل های شیک علی انصاریان در سال ۹۹

سریال های تلویزیونی علی انصاریان

علی انصاری در سال های اخیر در چند سریال نیز بازی کرد. سریال سرزده در سال ۹۹ در نقش بهادر اسدی، سریال کیمیا در سال ۹۵ در نقش جواد افشار، سریال محکومین در سریال ۱۳۹۶ در نقش حسین قناعت، سریال نقطه چین، سریال خانه اجاره ای و سریال زیر آسمان شهر از جمله سریال هایی است که علی انصاریان در آن ها حضور یافت.

در شبکه نمایش خانگی نیز علی انصاریان را در سریال هدیه، آسپرین وشام ایرانی دیدیم.

حواشی های علی انصاریان

علی انصاریان در سال های اخیر در برنامه ورزشگاه شبکه ۵ سیما به عنوان مجری حضور یافت که جنجال های زیادی در پی داشت.

برنامه زابیواکا در تلویزیون آیوا و برنامه مسابقه منچ در شبکه ۵ در سال نود و هشت از دیگر کارهای علی انصاریان بوده است. علی انصاری بزرگ ترین اشتباه زندگی خود را رفتن به استقلال تهران اعلام کرد. البته داستان گوگوش نیز او را برای مدتی، در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

اینستاگرام علی انصاریان

علی انصاریان دارای ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است. اینستاگرام علی انصاریان و مهرداد میناوند و گوهر خیراندیش و نیوشا ضیغمی که ۴ کرونایی از کلکسیون سلبریتی های سینما و ورزش ایران هستند، در بهمن ۹۹ در کانون توجه اینستاگردها قرار گرفته است. علی انصاریان امکان کامنت گذاری را بر روی بسیاری از پست هایش مسدود کرده بود.

 علی انصاریان زیر پست مونیکا بلوچی بازیگر هالیوود کامنتی گذاشته بود و از او برای جواد کاظمیان خواستگاری کرد….
علی انصاریان
آخرین پست اینستاگرامی علی انصاریان پیش از حضور در بیمارستان تهران
علی انصاریان و جشن تولد ۴۲ سالگی در کنار مادرش
اینستانوشته علی انصاریان در تابستان ۹۹

اینستاگرام علی انصاریان در نشانی: @ALIANSARIAN قرار دارد. علی انصاریان بیش از ۱۰۰۰ صفحه را در اینستاگرام دنبال می کرد و بهنوش بختیاری از جمله فالوئرهای وی است. آخرین پست اینستاگرامی علی انصاریان پیش از حضور در بیمارستان مربوط به ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی است.

به امید آنکه علی انصاریان و همه بیماران کرونایی هر چه زودتر  از بیمارستان خلاص شوند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود