داستان و بازیگران فیلم «بی همه چیز» در جشنواره فیلم ۹۹

داستان و بازیگران فیلم «بی همه چیز» در جشنواره فیلم ۹۹

فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی، یکی از ۱۶ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می شود.

فیلم بی همه چیز جدید ترین ساخته محسن قرایی است. فیلم بی همه چیز با الهام از نمایشنامه ای معروف ساخته شده و در آن، شماری از سلبریتی های سینما هنرنمایی کرده اند.

از کارگردان فیلم بی همه چیز، ۲ فیلم: سد معتبر و خسته نباشید را دیده ایم. البته کارگردانی فیلم بی همه چیز، قبلا برای نوشتن سناریو فیلم قصرشیرین، برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است و به نظر می رسد در مدت کوتاهی توانسته در قامت یک فیلمساز موفق ظاهر شود.

فیلم بی همه چیز در واقع از ملاقات بانوی سالخورده که اقتباسی از نمایشنامه مطرح فریدریش دورنمات است آغاز می شود. در سریال بی همه چیز، دوباره شاهد هم بازی شدن پرویز پرستویی و هدیه تهرانی هستیم.

این ۲، در شبکه نمایش خانگی، در سریال هم گناه حضور یافتند که کار موفقی از آب درآمد. کارگردانی و فیلمنامه بی همه چیز، توسط محسن قرایی انجام شده است.

هدیه تهرانی در فیلم بی همه چیز در نقش لیلی نظریان حضور دارد. باران کوثری در نقش یک دختر غرغرو ظاهر می شود و هادی حجازی فر نیز یک دهیار است.

فیلم بی همه چیز
تصویر پوستر فیلم بی همه چیز با عکسی از پرویز پرستویی

جواد نوروزبیگی تهیه کننده بی همه چیز است. در کنار دو سوپراستاری سینمای ایران، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، لاله مرزیان، زهیر یاری، عیسی یوسفی پور و مهدی صباغی نیز نقش آفرینی کرده اند.

سکانس بازی پرویز پرستویی در نقش امیر در فیلم بی همه چیز

پرویز پرستویی در فیلم بی همه چیز در نقش یک مرد میانسل به نام امیر بازی کرده است. پرویز پرستویی گفته بود که پایان بندی برای امیر را دوست داشته است و یکی از چیزهایی که امیر به او یاد داده آن است که هر هفته از شهر بیرون بروید و به کسانی سر بزند که شناسنامه ندارند.

پرویز پرستویی گفته بود که وقتی به امیر فیلم بی همه چیز نگاه می کنید باید منتقد بی عدالتی و نابهنجاری های امروز جامعه ایران باشیم.

سکانسی از بازی پرویز پرستویی در نقش امیر در فیلم بی همه چیز

از بی همه چیز محسن قرایی، ابلق نرگس آبیار و شیشلیک محمد حسین مهدویان به عنوان جدی ترین نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر یاد می شود. اما اینکه هدیه تهرانی یا پرویز پرستویی به عنوان بازیگران نقش اول مرد و زن این فیلم، بتوانند شکارگر سیمرغ سی و نهم باشد، تردیدها بسیار است.

سینماهای نمایش دهنده بی همه چیز
روایت هدیه تهرانی از «دوئت»

برای اطلاع از متن و حاشیه و پشت صحنه فیلم سینمایی بی همه چیز باید به اینستاگرام عوامل و بازیگران فیلم بی همه چیز از هدیه تهران تا باران کوثری مراجعه کرد. به هر حال، احتمالا یکی از پر فروش های گیشه سال ۱۴۰۰ شمسی همین فیلم بی همه چیز باشد. انتظار داریم چند سیمرغ بلورین جشنواره سی و نهم نصیب همین فیلم شود. تا شامگاه ۲۲ بهمن باید صبر کرد.

عادل فردوسی پور تماشاگر ویژه اکران فیلم بی همه چیز

باران کوثری بازیگر فیلم بی همه چیز صفحه رسمی در اینستاگرام ندارد. اگر نظر و دیدگاهی درباره فیلم بی همه چیز دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: حاشیه های کنفرانس خبری فیلم «بی همه چیز»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود