جنجال‌های حضور «هانی کُرده» در اردوی استقلالی‌ها

جنجال‌های حضور «هانی کُرده» در اردوی استقلالی‌ها

هانی کُرده یکی از شرورهای سابق تهران اخیرا ویدیویی از حضورش در اردوگاه استقلالی های تهران در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. موضوعی که بازتاب های خبری زیادی داشت. علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق استقلال گفته که با هانی کرده ارتباط ندارم.

دیشب، محمود فکری ، سرمربی استقلالی ها توجیه عجیبی درباره حضور «هانی کرده» در تمرین استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سه ارائه کرد و گفت که این فرد به همراه یکی از پیشکسوتان استقلال وارد محل تمرین تیم شد.

در اینستاگرام هانی کُرده، تصاویری از دیدار او با شمار زیادی از هنرپیشه های سینما و تلویزیون دیده می شود. او بارها در یک سال اخیر در اردوگاه استقلالی ها حضور پیدا کرده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال تهران خواسته تا درباره حضور این شرور سابق پایتخت در کنار نیمکت استقلالی ها توضیح دهد.

چهارم دی ماه سال نود و هشت بود که هانی کرده که به عنوان یکی از شرورهای تهران در رسانه ها از وی یاد می شود، مورد حمله ۶ جوان موتورسوار قرار گرفت و زخمی شد. هانی کرده در سال ۹۸ در حالی که به همراهی دوستانش در منطقه ابوسعید تهران مشغول آبمیوه خوردن بود، با چاقو و قمه مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت.

هانی کرده یا هانی خمانه، از چهارده سالگی بازداشت شد. او با یک سرباز سر خرید بلیط یک بازی، درگیر می شود. ۱۶ سال از عمر هانی کرده بین زندان و بیرون زندان سپری شده است. سابقه درگیری و نزاع زیادی دارد. هانی کرده را از نوچه های وحید مرادی می دانند.

هانی کرده در اینستاگرامش که ۲۸۸ هزار دنبال کننده دارد نوشته: عمر من غارت شد و غارتگر از من دور شد من صبوری کردم و غارتگر مغرور شد.

هانی کرده
از کلکسیون استوری های هانی کرده در ماه های اخیر
استایل های هانی کرده با رنگ لباس استقلالی ها

شرور سابقه داری که در زندان به قتل رسید. هانی کرده در اسفند نود و هفت به زندان رفت و پس از مدتی آزاد شد. حضور هانی کرده در جمع آبی پوشان پایتخت که بزودی خبر بورسی شدن آن نیز رسانه ای می شود آن قدر خبرساز شده که احتمال می رود پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم، برکنار شود.

امیرقلعه نویی از سرمربیان سابق استقلالی ها قبلا خواسته بود که هانی کرده به دلیل نزاع و درگیری هایی که ایجاد میکند در تمرینات حضور نیابد. به نظر می رسد هانی کرده ارتباط خوبی با بازیکنان استقلال دارد.

بازتاب حضور هانی کرده در جمع ٖآبی پوشان و اخراج مظلومی

هانی کرده هم با امیر قلعه نویی و هم با علیرضا منصوریان، سرمربیان سابق استقلال، عکس های زیادی دارد. شوخی هانی کرده با مهدی قائدی مهاجم استقلال نشان گر این واقعیت است که حضورش در جمع آبی پوشان، تصادفی نیست.

هانی کرده در کنار محمود فکری و علیرضا نیکبخت واحدی
هانی کرده در اغوش علیرضا منصوریان

هانی کرده چند روز پیش، ویدیویی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که وی را در حال در اغوش گرفتن شماری از بازیکنان استقلال تهران نشان می داد. موضوعی که بازتاب های گسترده ای در رسانه های ورزشی پیدا کرد و مورد توجه اینستاگردهای استقلالی قرار گرفت.

تصویری از ویدیو دیدار هانی کرده با شماری از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران

هانی کرده درباره انتشار این ویدیو، توضیحاتی مثل همیشه در اینستاگرامش ارائه نکرد و امکان کامنت زنی را نیز مسدود کرده بود. اما همین ویدیو کوتاه که تصویرش را در عکس بالا مشاهده می کنید، کافی بود تا موج منتقدان کرونایی و غیر کرونایی، روانه اردوگاه استقلالی های پایتخت شود.

تصاویر زیر، از اینستاگرام هانی کرده است که او را در کنار سلبریتی ها نشان می دهد.

هانی کرده
هانی کرده در کنار علیرضا نیکبخت واحدی و بازیگر سریال پایتخت
هانی کرده در کنار سیاوش طهمورث بازیگر سریال طنز صفر بیست و یک

روزهای آینده برای اردوی آبی پوش‌ها که در آستانه نیم فصل قرار دارند، روزهای پرخبری خواهد بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود