بهترین ادکلن مردانه دختر پسند

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا به حال برایتان پیش آمده جذب بوی عطر و ادکلن آقایی شوید و دلتان بخواهد بدانید آن آقا از چه ادکلن مردانه‌ای استفاده کرده که چنین مست شده‌اید و تحت تاثیر این بوی خوش قرار گرفته‌اید؟ بسیاری از آقایان علاوه بر اسپری‌های ضد عرق و دئودورانت‌ها لازم می‌دانند برای خوشبویی بیشتر بدنشان، بخصوص زمانی که در تعامل و ارتباط با دیگران قرار می‌گیرند از خوشبوترین و بهترین ادکلن مردانه استفاده نمایند. همچنین پیش آمده که ادکلن مردانه‌ای که آقایی استفاده کرده نه تنها خانم‌ها را جذب نکرده بلکه بخاطر بوی تند و اینکه آن رایحه با بدن آقا سازگاری نداشته، خانم را فراری داده است. عکس این موضوع نیز صادق است. بنابراین سازگاری عطر با بوی بدن فرد می‌تواند نکته‌ای اساسی در انتخاب عطر و ادکلن مردانه  به شمار آید. ما در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم و چند ادکلن مردانه بسیار خوشبو را که توانسته در بین سایر ادکلن‌های مردانه گوی رقابت را برباید و خانم‌ها را مسحور خود نماید معرفی کنیم.

علت تفاوت بوی عطر بر بدن‌های مختلف

شما به عنوان یک آقا ممکن است هزینه زیادی برای خرید عطر و ادکلن مردانه کنید تا خوشبوترین عطر موجود در بازار را که تبلیغات آن را دیده و شنیده‌اید خریداری نمایید، شاید دوست‌تان از ادکلنی استفاده کرده که بوی خوش و ماندگار آن شما را تحت تاثیر قرار داده و شما تصمیم گرفته اید آن را خریداری نمایید؛ اما وقتی آن را روی بدن خود استفاده کرده‌اید، دیده‌اید که چندان بوی خوشی ندارد و از آن دلزده شده‌اید. دقیقا نکته مهم همین جاست. بدن هر فرد خصوصیات و ساختار شیمیایی منحصر بفردی دارد که می‌تواند روی عطر تاثیر بگذارد. بنابراین ما همین ابتدا به شما پیشنهاد می‌کنیم عطر را پیش از خرید روی بدن خود تست کرده و اجازه دهید مدت کوتاهی بگذرد پس از این می‌توانید حس کنید این عطر همان اندازه که انتظارش را دارید برای شما نیز خوشبو خواهد بود یا خیر. اما این موضوع به چه نکاتی بستگی دارد؟ در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

  • فورمون‌ها

تحقیقات نشان داده است که در ساختار شیمایی بدن عاملی به نام فورمون وجود دارد که می‌تواند بر روی رایحه عطرها تاثیر بگذارد. فورمون‌ها که به بوی جنسی معروفند توسط تمامی حیوانات تولید می‌شوند. این ویژگی در انسان‌ها نیز وجود دارد و می‌تواند بر رفتار فیزیولوژی دیگران تاثیر بگذارد. فورمون‌ها در بدن ما در قسمت‌هایی از گردن قرار دارند و تحریک کننده احساسات جنسی هستند، همان عاملی که می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که خانمی جذب بوی شما شود. اگر ادکلن مردانه‌ای که می‌خرید با ساختار فورمون‌های بدن شما سازگاری نداشته باشد؛ نمی‌تواند آن حسی که می‌خواهید را به طرف مقابل بدهد. پس بهتر است ادکلنی را خریداری کنید که به قول معروف روی بدن شما بنشیند.

  • بوی عرق بدن

بدون شک در طی روز و با انجام فعالیت‌های روزانه بدن عرق می‌کند. بعضی‌ها کمتر عرق می‌کنند و بعضی‌ها بیشتر، بوی عرق برخی آقایان تند است و برخی دیگر اینگونه نیست. این مورد نیز به ساختار بدنی هر فرد بستگی دارد. بنابراین بوی عرق نیز روی عطر و ادکلن تاثیر داشته و ممکن است انتظار شما را از عطری که خریداری کرده‌اید برآورده ننماید. پس، از آن جا که ممکن است یک ادکلن مردانه روی بدن دو نفر بو و نتیجه متفاوتی داشته باشد، هنگام انتخاب و خرید عطر علاوه بر توجه به تبلیغات و .. سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که با ساختار بدن شما تناسب داشته باشد.

ادکلن مردانه کرید اونتوس Creed Aventus

بدون شک ادکلن مردانه اونتوس که تولید شرکت CREED می‌باشد را می‌توان جزء یکی از بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه و البته با قیمتی گران نام برد. این عطر که توسط برند سلطنتی کرید تولید شده یکی از ادکلن‌های پرفروش این برند است. بسیاری از افراد معروف، بازیگران هالیوودی و ورزشکاران حرفه‌ای این عطر را به عنوان یکی از ادکلن‌های جذاب و خاص پسندیده‌اند. بوی این ادکلن مردانه از اسانس‌های شیرین و چوبی و از اسانس‌های آناناس، درخت توس و مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل تشکیل شده است. این ادکلن مردانه از بوی بسیار قوی و شیکی برخوردار است و با توجه به ماندگاری بالایی که دارد می‌تواند از جمله عطرهای دختر پسند به شمار آید. بنابراین آقایان می‌توانند از این عطر بسیار خوشبو برای تمامی فصول سال و در هر ساعت از شبانه روز استفاده نمایند.

دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس که تصمیم گرفتیم به شما معرفی کنیم از رایحه‌ای بسیار دلپذیر با ماندگاری بسیار بالا برخوردار است. این ادکلن ساخت شرکت دیور فرانسه است و از رایحه‌ای گرم و گیرا برخوردار می‌باشد. برند دیور این ادکلن را برای آقایان مشکل پسند تولید کرده است. اسانس‌هایی که در این عطر به کار رفته به گونه‌ای با هم هماهنگ شده‌اند که می‌تواند برای جذب خانم‌ها بسیار تحریک کننده باشد. اسانس گل‌های اسطخدوس، گل زنبق در کنار وانیل و مشک، همچنین در تلفیق با اسانس چوب خس خس و سدر رایحه‌ای مست کننده را به وجود آورده که می‌تواند هر خانمی را مسحور نماید. اگر به دنبال خرید ادکلن مردانه با قیمت مناسب هستید این ادکلن گزینه مناسبی است.

لالیک  Lalique Encre Noire

ادکلن مردانه لالیک مدل Encre Noire به معنای جوهر سیاه نیز از آن دسته رایحه‌هایی برخوردار است که می‌تواند روی بانوان تاثیر خاصی داشته باشد و آن‌ها را به سمت آقایان جذب نماید. از آن جهت تصمیم گرفتیم این عطر را به شما معرفی کنیم زیرا ادکلن مردانه لالیک از رایحه‌ای مرموز، خاص و البته غیر عادی و ماندگار بهره‌مند است. این ادکلن مردانه با بوی ملایم و تلخی که دارد برای آقایان جوانی که سلیقه‌ای خاص دارند و می‌خواهند خانم‌ها را تحت تاثیر قرار دهند به شدت پیشنهاد می‌شود. در ساختار رایحه این عطر بوی چوب سرو به کار رفته که به همراه اسانس خس‌خس، شراب بوربن و با آمیختگی با رایحه‌های گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک در نت‌های پایه، کمک کرده تا این عطر اثربخشی بی نظیری پیدا کرده و بتواند در طرف مقابل آن تاثیری را که مایلید بر جای گذارد. ادکلن مردانه لالیک Encre Noire نسبت به دو ادکلن مردانه قبلی از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار است. این سه ادکلن مردانه که به شما معرفی کردیم هر یک از رایحه منحصر بفرد و بی نظیری برخوردار است اما برای اینکه بدانید آیا با بدن شما هماهنگی دارد یا خیر، پیشنهاد می‌کنیم کمی از آن را روی پوست بدن خود اسپری کرده و مدت کوتاهی زمان دهید تا عطر با بدن شما هماهنگی یابد. سپس تصمیم خرید خود را قطعی نمایید.

۴ نظر

ورود

  • خسرو کارکن بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    عالیه

  • سامان بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    گرونن توآرزوی اینم بایدبمونیم نمیشه خریدکه

  • Kazer بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    سه سال و نیم قبل یه ادکلن مارک جورجی یو آرمانی خریدم ۲۴۰ هزارتومان، الان سه و نیم میلونه، حالا نمیدونم باید بزنم به تنم یا بخورمش؟

    • ناشناس اسفند ۵, ۱۳۹۹

      بخوری که زودتر تموم میشه همون بهتر که بزنی به بدن