ارائه‌ی خدمت کوچینگ و مشاوره‌ی شغلی در بستر تلنت کوچ

ارائه‌ی خدمت کوچینگ و مشاوره‌ی شغلی در بستر تلنت کوچ

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مشاوره، ضامن موفقیت‌های شغلی

تلنت کوچ، یک بستر حرفه‌ای است که با ایجاد یک پل ارتباطی میان دانشگاه و صنعت، موقعیت‌های مناسبی را برای کارجویان و کارفرمایان ایجاد کرده ‌است؛ تلنت کوچ، با بررسی و شناخت دقیق نیازهای این حوزه، سعی کرده است تا خدمات گوناگونی را به منظور پشتیبانی هرچه بیشتر از فعالان این عرصه ارائه کند.

بسیاری از کارجویان، برای دستیابی به موقعیت‌های شغلی بهتر و پیشرفت در مسیر حرفه‌ای خود نیازمند دریافت مشاوره هستند. به همین منظور، تلنت کوچ مدتی است که اقدام به راه‌اندازی خدمات کوچینگ و مشاوره کرده ‌است. در این خدمت، فعلان حوزه‌های مختلف صنعت که با تجربه‌های کاری ارزشمند، به کارجویان مشاوره می‌دهند.

در این بستر، افرادی که می‌خواهند از مشاوره‌ی این افراد متخصص بهرمند شوند، کافی است با مراجعه به تلنت کوچ و انتخاب مشاور مورد نظر، یک وقت مشاوره دریافت کنند. این مشاوره، به صورت آنلاین و در مدت زمان یک ساعت انجام می‌شود؛ این جلسه، فرصت مناسبی است تا کارجویان، با مطرح کردن سوال‌های خود، بتوانند اهداف کاریشان را بررسی و یک برنامه‌ی عملیاتی مناسب برای مسیر حرفه‌ای خود تنظیم کنند. این موضوع کمک می‌کند، تا مصاحبه‌های کاری موثرتر و پویاتری انجام شده و کارفرمایان و کارجویان، سریع‌تر به نتیجه‌‎ی مورد نظرشان برسند.

منبع: talentcoach
بدون نظر

ورود