فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا : خرید اینترنتی لوازم آرایشی اصل با قیمت های حیرت انگیز

فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا : خرید اینترنتی لوازم آرایشی اصل با قیمت های حیرت انگیز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آرایش کردن علاوه بر این که برای خانم‌ها نوعی تفریح به حساب می‌آید، باعث پررنگ‌تر شدن میزان زیبایی چهره آن‌ها خواهد شد. به شرط این که لوازم آرایشی مصرفی توسط خانم‌ها اصل باشد و سطح کیفیت قابل قبولی داشته باشد.

مطمئنا زمانی که دنبال خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، با برندهای متنوعی برخورد می‌کنید که بعضی از آن‌ها برندهای معتبر و شناخته شده‌ای هستند و بعضی دیگر تازه وارد بازار لوازم آرایشی و بهداشتی شده‌اند.

اینجا است که دچار سردرگمی می‌شوید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید تا برای خرید محصولات آرایش صورت، آرایش چشم و آرایش لب کدام برند را انتخاب کنید. اگر از قبل سطح اطلاعات خود را درباره محصولات مختلف برندهای گوناگون بالا برده باشید، روند خرید را بدون هیچ مشکلی پشت سر خواهید گذاشت. برای خرید اینترنتی ریمل ، خط چشم و مداد چشم با کیفیت ترین ها را به شما توصیه می کنیم.

پس در ادامه این مطلب اختصاصی همراه ما باشید تا در نهایت خرید موفقی را تجربه کنید.

چرا محصولات آرایشی و بهداشتی اصل بخریم؟

کارخانه‌های مطرح تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان، کارخانه‌هایی هستند که امتحان خود را پس داده‌اند و به خاطر رعایت استانداردها در خطوط تولیدی محصولاتشان، تا به امروز برقرار مانده‌اند.

مواد اولیه‌ای که در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل استفاده می‌شود، سطح کیفیت به شدت بالایی دارد و از طرفی، خطوط تولیدی در این کارخانجات با توجه به استانداردهای جهانی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول هستند.

از آنجایی که کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی به خصوص محصولات آرایش صورت تاثیر مستقیمی بر سلامت پوست خواهد داشت، لازم است نمونه اصل این محصولات خریداری شود.

ممکن است بپرسید که چگونه می‌توان محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی را از اصل تشخیص داد؟

پس بخش بعد را به پاسخ این سوال اختصاص می‌دهیم.

نحوه تشخیص محصولات آرایشی اصل از تقلبی

راه‌های تشخیص محصولات آرایشی و بهداشتی اصل از تقلبی زیاد است. اما ما معرفی ساده‌ترین روش‌ها را ترجیح دادیم.

  • در روش اول لازم است نوع بسته‌بندی و شکل ظاهری محصول مورد نظر خود را با نوع اصلی آن مقایسه کنید. وجود حتی کمترین میزان مغایرت، تقلبی بودن محصول مورد نظر را نشان خواهد داد. برای پیدا کردن اصل محصول و مقایسه آن‌ها، تنها کافی است به سایت رسمی شرکت تولیدکننده آن لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید تا دسترسی آسانی به عکس محصول داشته باشید.
  • در روش دوم، تست رنگ محصولات آرایشی و بهداشتی توصیه می‌شود. تناژ رنگی محصولی که قصد خرید آن را دارید باید با تناژ رنگی محصول اصل و غیرتقلبی یکسان باشد.
  • بررسی اطلاعات تولید محصول می‌تواند سومین روش تشخیص محصولات آرایشی و بهداشتی اصل از تقلبی باشد. این اطلاعات تولید شامل کد محصول، کد شرکت، کد کنترل و کد کشور است که در قالب بارکد روی بسته‌بندی یا خود محصول حک شده است. اگر محصول مورد نظر شماره سریال نداشت یا اطلاعات تولید آن با اطلاعات تولید محصول اصلی همخوانی ندارد، بدون شک فیک و تقلبی خواهد بود.
  • بررسی کردن مواد اولیه مصرفی در تولید محصول لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نظر مثل محصولات آرایش چشم، می‌تواند روش چهارم تشخیص اصل از تقلبی باشد. معمولا برندهای مطرح و اصلی، برای اطمینان هر چه بیشتر مشتری، فهرستی از مواد اولیه‌ای را که در تولید محصول آرایشی و بهداشتی استفاده کرده است، روی جعبه آن درج می‌کند. در صورت وجود نداشتن این اطلاعات، از روش‌های دیگر تشخیص استفاده کنید تا از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

نکات مهم در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

حال که متوجه شدید چگونه می‌توان لوازم آرایش اصل را از تقلبی تشخیص داد، نوبت رسیده است تا نکات مهم در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را مطرح کنیم:

خرید محصولات آرایشی بدون سرب

خیلی از خانم‌ها ممکن است دنبال خریدن محصولات آرایشی و بهداشتی با ماندگاری بالا باشند. غافل از این که هر چه لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوصا محصولات آرایش لب از سرب بیشتری برخوردار باشند، ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

وجود سرب در محصولات آرایشی و بهداشتی باعث مسمومیت‌های پوستی می‌شود. پس سعی کنید از لوازم آرایشی حاوی سرب دوری کنید و محصولاتی بخرید که فاقد سرب هستند و این مساله روی خود محصول ذکر شده است.

توجه به تاریخ مصرف لوازم آرایشی

محصولات آرایشی و بهداشتی مانند خوراکی‌ها، تاریخ مصرفی دارند و استفاده از آن محصولات بعد از تاریخ مصرف می‌تواند مشکلات جدی برای پوست ایجاد کند. پس بهتر است در خرید لوازم آرایشی، حتما تاریخ مصرف مورد توجه قرار گیرد.

همچنین باید تخمین زده شود که در بازه زمانی تاریخ تولید تا تاریخ انقضا، فرد قادر به استفاده از این محصول خواهد بود یا نه. این کار به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند.

خریدن لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب پوست

خرید لوازم آرایشی صرفا از روی علاقه، نمی‌تواند خرید موفقی باشد. از آن جایی که لوازم آرایشی و بهداشتی تاثیر بسیاری روی پوست خواهند داشت، باید حتما متناسب با نوع پوست خریداری شوند. خوشبختانه این روزها کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات متنوع متناسب با پوست‌های مختلف را به بازار عرضه کرده‌اند و افراد می‌توانند متناسب با نوع پوست، محصول مورد نظر را خریداری کنند.

روناتا بهشت زیبایی‌دوستان

یکی از بهترین سایت‌های ایرانی که در حوزه خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‏کند، روناتا است. در این سایت شاهد محصولات متنوعی خواهید بود که در زیر به بعضی از آن‌ها اشاره شده است:

  • روغن آرگان مراکشی پروپرنسلی
  • ریمل حجم دهنده برند کالیستا
  • کرم‌ مرطوب‌کننده برند کامان
  • رژ لب مدادی برند لچیک

و محصولات متنوع دیگر.

چرا باید به روناتا اعتماد کنیم؟

در پاسخ باید گفت که در این سایت، تمامی مشخصات محصولات آرایشی و بهداشتی درج شده است و خانم‌ها با خیال راحت می‌توانند خرید خود را انجام دهند. خرید اینترنتی خود را با اطمینان برای همه محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت بدن و لاک های ناخت خوش رنگ می توانید از روناتا انجام دهید.

از محصولات آرایش چشم و ابرو عرضه شده در روناتا می توان به خرید آنلاین خط چشم، ریمل، سایه چشم، مداد سایه و ابرو و مداد چشم اشاره کرد.

همچنین از محصولات آرایش لب عرضه شده در روناتا می توانیم به امکان خرید اینترنتی همه برندهای با کیفیت رژلب های جامد، رژ لب های مایع، رژلب های مدادی و مداد لب اشاره کنیم.

چیزی که در سایت عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است، جشنواره‌های تخفیفی است که هر از گاهی برگزار می‌شود.

بد نیست بدانید که سایت روناتا شرایط خرید فوق‌العاده‌ای را برای خانم‌های عزیز فراهم کرده است و آن هم ارسال رایگان برای مشتریانی است که فاکتور خرید آن‌ها بیش از ۱۵۰ هزار تومان شده باشد.

ناگفته نماند بخشی از سایت روناتا به عرضه محصولات مورد نیاز آقایان اختصاص پیدا کرده است و آقایان شیک پوش و خوش سلیقه هم می‌توانند از طریق سایت روناتا برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی پوست، مو و غیره اقدام کنند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود