کاندوم خاردار چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کاندوم خاردار چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با گشتی در بازار خرید و فروش محصولات زناشویی به سادگی می توان یافت که امروزه انواع کاندوم خاردار مانند خاردار ژله ای، خاردرشت، بیگ داتس، خاردار فضایی، فانتزی و … از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. در ادامه به بررسی دقیق کاندوم خاردار خواهیم پرداخت.

کاندوم خاردار چیست ؟

کاندوم های ساده که عموما از جنس لاتکس و یا پلی یورتان ساخته می شوند دارای سطحی کاملا صاف بدون هیچگونه زائده ای هستند. کاندوم خاردار بر خلاف کاندوم های ساده سطحی صاف و یکدست ندارد و دارای زائده هایی از همان جنس لاتکس است که با نظم و ترتیب خاصی کل سطح کاندوم را می پوشانند.

هدف از طراحی این محصول علاوه بر جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری ها ، ایجاد لذت مضاعف در بانوان است. دیواره واژن و خصوصا نقطه جی از جمله حساس ترین نقاط جنسی در زنان هستند، خارهای موجود بر روی این کاندوم ها باعث تماس بیشتر و در نتیجه لذت بیشتر از رابطه برای بانوان می شوند. علاوه بر این این کاندوم ها می توانند به مردانی که از سایز آلت مردانه خود راضی نیستند کمک کنند.

ویژگی های یک کاندوم خاردار خوب

ویژگی های یک کاندوم خاردار خوب را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • نباید اندازه خارها بیش از نیم میلیمتر باشد
  • خارها باید نرم باشد تا زوجین در حین استفاده اذیت نشوند
  • حتما قبل از استفاده از کاندوم به نشان استاندارد روی بسته توجه شود
  • حتما در هنگام استفاده، باید کاندوم سرتاسر ناحیه تناسلی را بپوشاند

توجه داشته باشید که برای داشتن یک رابطه جنسی عالی نیازی نیست که خارها بیش از اندازه بزرگ باشند.

مزایا

با توجه به اینکه بخش زیادی از نارضایتی های زوجین در طول رابطه جنسی بر اثر عدم توانایی مرد در ارضا کردن همسر خود می باشد یکی از اولین مزیت های استفاده از این مدل کاندوم داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش برای طرفین است. همچنین استفاده از این مدل باعث می شود تا مرد در حین رابطه جنسی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از آن، عدم انتقال بیمارهای عفونی است.

منبع : https://ibasat.com/product-category/condom/dotted-condom/

خرید کاندوم خاردار را از کجا می توان انجام داد؟

همانگونه که در ابتدای متن گفته شد این محصول محبوب در فروشگاه های مجاز محصولات زناشویی ، داروخانه ها ، سوپرمارکت ها و فروشگاه های آنلاین فروش محصولات زناشویی در دسترس همگان قرار دارد. با این حال با توجه به مشکلاتی که در خرید حضوری وجود دارد ، توصیه می کنیم حتما فروشگاه های آنلاین را تجربه کنید زیرا علاوه بر عرضه محصولات مختلف مانند کاندوم خاردار معمولی و خاردار ژله ای معمولا قیمت های پایین تری در مقایسه با داروخانه ها و سایر فروشگاه ها دارند.

طرز استفاده از کاندوم خاردار

نحوه استفاده از کاندوم های خاردار نیز همانند همانند کاندوم های معمولی است. به این صورت که ابتدا کاندوم را از سمت درست بر روی آلت کشیده و سپس به برقراری رابطه بپردازید. اما در این بین یک نکته مهم وجود دارد ، برخورد خارها با دیواره واژن علی رغم لذت مضاعفی که ایجاد می کند ، در صورت استفاده طولانی مدت می تواند باعث ایجاد خراش بر روی دیواره واژن و درنتیجه عفونت آن شود.

 

عوارض کاندوم خاردار چیست

باید دقت نمایید که این محصول عموما به افراد جوان توصیه نمی شود و بیشتر برای خانم هایی که چند بارداری را تجربه کرده اند توصیه می شود. واژن در حالت عادی ارتجاعی بوده و خود را بر اساس سایز منقبض و یا منبسط می کند. اما پس از بارداری های مکرر این قابلیت کاهش پیدا می کند. برخورد مکرر و طولانی مدت خارهای موجود بر روی کاندوم خاردار می تواند باعث ایجاد خراش و عفونت واژن شود. متخصصین توصیه می کنند که در هر بار رابطه بیش از ۵ دقیقه از این محصول استفاده نشود.

حکم استفاده در اسلام

مراجع عظامی مانند آیت الله خامنه ای ، سیستانی، مکارم، وحید خراسانی و … در خصوص استفاده از کاندوم خاردار احکام خود را صادر نموده اند. به طور کلی در این احکام به دو نکته اشاره شده است :

  1. مضر نبودن برای بدن
  2. رضایت طرفین

بر این اساس استفاده از این محصول در صورت رضایت طرفین و رعایت نکات ایمنی مجاز است.

کاندوم خاردار ژله ای و عوارض آن

کاندوم ژله ای بر خلاف خاردارهای معمولی از جنس سیلیکون ساخته می شود که حالتی ژله مانند و بسیار نرم دارد. کاندوم های ژله ای در مقایسه با خاردارهای لاتکسی دارای تفاوت های زیر هستند :

  • ضخیم تر هستند
  • خارهای درشت تری دارند
  • انواع استاندارد آن قابل شستشو هستند
  • قابلیت چندبار استفاده را دارند

کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی

اگر متن را کامل خوانده باشید حتما می توانید جواب این سوال را بدهید اما پرداختن دوباره به آن خالی از لطف نیست. بزرگترین خاصیت هردوی این محصولات جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی است با این تفاوت که مدل های خاردار زائده هایی را بر روی سطح خود دارند.

مدل های ساده را همه زوجین در هر سنی می توانند استفاده کنند ، اما مدل های خاردار برای افراد مسن تر و دارای زایمان توصیه می شود. البته افراد جوان نیز می توانند برای لذت بیشتر در مدت زمان و دفعات بسیار کم از کاندوم های خاردار بهره ببرند.

جمع بندی

بر اساس آنچه که در این مقاله به ان پرداختیم  می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاندوم خاردار هم کارکرد یک کاندوم ساده را دارد و هم می تواند لذت بیشتری را در بانوان ایجاد کند
  • انواع مختلف کاندوم های خاردار عبارتند از : لاتکسی ، ژله ای ، فضایی ، فانتزی ، بیگ داتس و غیره
  • در صورت استفاده درست می توان از عوارض این محصول جلوگیری کرد
  • کاندوم های خاردار را می توان به راحتی از داروخانه ها ، فروشگاه های بهداشتی ، فروشگاه های آنلاین تهیه نمود.

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • Khorkhe بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    از محبت خارها گل میشود

  • behroz بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    وای عجب پستی.
    خوشم اومد. ادامه بدین باریکلا