واکنش طعنه آمیز رضا رشیدپور به کپی بودن مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» + ویدیو

واکنش طعنه آمیز رضا رشیدپور به کپی بودن مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» + ویدیو

مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور که از شبکه سوم سیما پخش می شود، یکی از برنامه های پربیننده هفته های اخیر صدا و سیما به شمار می آید. اما مهیج و پرطرفدار بودن سیم آخر باعث نشده که این مسابقه تلویزیونی از جنجال بدور باشد و در روزهای گذشته شایعات در مورد کپی کاری این مسابقه از روی یک مسابقه تلویزیونی در کانال ۱۲ اسراییل شدت گرفته و حتی واکنش روزنامه تایمز اسراییل را نیز در پی داشته است. این مسابقه ظاهراً با نام Boom! در سال ۲۰۱۴ از کانال ۱۲ تلویزیون اسراییل پخش می شده و برنامه بسیار پرطرفداری بوده است.

مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور که از شبکه سوم سیما پخش می شود، یکی از برنامه های پربیننده هفته های اخیر صدا و سیما به شمار می آید.

بدنبال این شایعات، رضا رشیدپور به عنوان مجری این مسابقه در میانه پخش این برنامه در شب پنج شنبه، با لحنی طعنه آمیز به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: «در هفته گذشته مطالبی رو چسبوندن به برنامه ما، اطلاعاتشون ناقص بود. من الان تکمیل می کنم. همین چند ساعت پیش، پرسش ها رو هم از اون ور آوردن. سه چهار نفر بودن با عینک آفتابی، یکی دو تا کیف سامسونیت، آوردن سوال ها رو دادن، گفتن واو به واو همینا رو می خونید. پولهاشون رو گرفتن و رفتن. چون ما با شما چیز پنهانی نداریم، گفتیم همینم بگیم که بدونید، سوال ها هم از اون ور اومده، همه از اون ور».  «سیم آخر» یک مسابقه تلویزیونی در مورد اطلاعات عمومی است که در آن یک تیم سه نفره باید سعی کند با پاسخ صحیح به سوالات مطرح شده، بمب هر مرحله را خنثی کرده و امتیاز و جایزه بیشتری را نصیب خود کند.

مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور که از شبکه سوم سیما پخش می شود، یکی از برنامه های پربیننده هفته های اخیر صدا و سیما به شمار می آید.

در هر قسمت چند تیم سه نفره حضور داشته و رقیب آن ها ۷ بمب است که تیم ها باید سعی کنند در هر مرحله با پاسخ صحیح به سوال مربوط به هر بمب، یک به یک آن ها را خنثی کنند. در صورتی که سیم اشتباه به عنوان پاسخ بریده شود، بمب منفجر شده و موادی رنگی به صورت شرکت کنندگان پاشیده می‌شود. در مسابقه اسراییلی Boom!، هر یک از تیم ها دارای چهار عضو بوده و شرکت کنندگان سعی می کردند پاسخ صحیح به یک سوال را پیدا کرده و بر اساس آن از میان ۴ سیم رنگی متصل به یک بمب، گزینه درست را قطع کنند تا بمب منفجر نشود. در صورت قطع شدن سیم اشتباه، بمب منفجر شده و کف به سروصورت شرکت کنندگان پاشیده می شد.

به ادعای روزنامه تایمز اسراییل، ایدو روزنبلوم مجری مسابقه Boom!  از این کیپی برداری استقبال کرده و گفته است: «چه قانونی چه غیرقانونی در نهایت آخر شب مردم ایران و اسراییل از مسابقه ای لذت می برند که موضوع اصلی آن خنثی کردن بمب است».

بیشتر بخوانید: نحوه شرکت در مسابقه «سیم آخر» رضا رشیدپور در شبکه ۳

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • Ss اسفند ۲, ۱۳۹۹

    مسابقه ی خوبی هست سرگرم کننده است سر برنده باش هم اینجوری کردید مسابقه متوقف شد

  • asi اسفند ۳, ۱۳۹۹

    باسلام….آقای رشید پور واقعا زحمت میکشند که سوالات را خودشون تهیه میکنند اگه اینو نمیدونستم من هم فکر میکردم برنامه کپی شده از مسابقه اسرائیلی است…واقعا آقای رشیدپور شعور مخاطب را سخره گرفته؟؟اومده فقط صورت مساله را عوض کرده…بنظرم اگه رشیدپور هیچی در این مورد نمیگفت سنگین تر بود..

  • Reza-R2 اسفند ۳, ۱۳۹۹

    خوب بردار کپی نکن فکر کردی مردم بلانسبت ….. هستن متوجه نمیشن ?

  • و.م اسفند ۳, ۱۳۹۹

    بحث جاسوسی بودن نبودن نیس بحث اینه که دوستان برنامه ساز ایرانی یه خورده به خودشون زحمت فکر و خلاقیت نمیدن که یه مسابقه جدید درست کنن نه که از یه مسابقه دیگه کپی کنن حالا اسراییل نه افغانستان چه فرقی داره کپی کپی هس

  • جلال اسفند ۳, ۱۳۹۹

    واقعا خیلی زحمت میکشید اسکی رفتن هم سخته

  • علی اسفند ۳, ۱۳۹۹

    #آخر_الزمان
    #اطلاعات_کامل