بازگشت جیم کری به اوج هالیوود با ایفای یک نقش منفی در DCEU یا MCU

بازگشت جیم کری به اوج هالیوود با ایفای یک نقش منفی در DCEU یا MCU

بدست آوردن یک نقش شرور در دنیای DCEU یا MCU این روزها یک جاه طلبی بزرگ در هالیوود به شمار می آید، به ویژه پس از اینکه بدانید پتانسیل بازگشت برای چند فیلم را خواهد داشت. در حالی که جیم کری قبلاً نیز در فیلم Batman Forever نقش شخصیت منفی ریدلر را بازی کرده است، این بازیگر سرشناس ظاهراً قصد دارد در یکی از دو فرانچایز کمیک بوکی بزرگ سینما در یک نقش منفی ظاهر شود و با توجه به سابقه او، اطمینان داریم که انتخاب او برای بازی در یک نقش منفی در هر دو فضا می تواند انتخاب درست و موثری باشد.

بعد از بازی در فیلم Batman Forever در نقش ریدلر، ظاهراً جیم کری قصد دارد در یکی از دو فرانچایز کمیک بوکی سینما در یک نقش منفی ظاهر شود.

بیش از یک ماه پیش بود که خبر رسید جیم کری در حال مذاکره با استودیوهای مارول در مورد پروژه های آینده است، پس از آن که بازی اخیر او در نقش دکتر روبوتنیک در فیلم Sonic the Hedgehog مورد استقبال قرار گرفت. در مورد دنیای دی سی نیز صحبت هایی وجود داشته که بازیگر سرشناس ۵۹ ساله برای بازی در نقش نسخه مسن تر جوکر در دنیای توسعه یافته این شخصیت سینمایی در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد که جیم کری در حال حاضر قصد حضور در چندین پروژه بلاک باستر و بزرگ دارد، از جمله بازگشت تولیدات موفق دهه ۱۹۹۰ مانند The Mask و Ace Ventura که قرار است به صورت سریال تلویزیونی بازسازی شوند.

بعد از بازی در فیلم Batman Forever در نقش ریدلر، ظاهراً جیم کری قصد دارد در یکی از دو فرانچایز کمیک بوکی سینما در یک نقش منفی ظاهر شود.

زمانی که جیم کری در سال ۱۹۹۵ در نقش ریدلر در فیلم Batman Forever بازی کرد، در اوج شهرت و موفقیت قرار داشت و فیلم های او با فروش بالایی در باکس آفیس مواجه می شدند و بازی او در نقش ادوارد انیگما در دنیای کارتونی  Dark Knight ساخته جوئل شوماخر نیز بدون شک یکی از ماندگارترین بازی های او بود. اگر چه کری در سال های اخیر با پروژه های مختلفی درگیر بوده است، پیش از فیلم Sonic نیز نشانه هایی به بازگشت او به اوج هالیوود دیده می شد. با توجه به اینکه وی اخیراً قرارداد بازی در نقش دکتر روبوتنیک در دنباله ها و احتمالً اسپین آف این فیلم را امضا کرده است، حضور در دنیای MCU یا DCEU برای جیم کاری دور از ذهن به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ فیلم دیدنی که شخصیت‌های شرور آن‌ها بسیار دوست داشتنی‌تر هستند [قسمت اول]

منبع: wegotthiscovered
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود