رسوایی جدید برای ژرار دوپاردیو ؛ ستاره پرحاشیه سینمای فرانسه به تجاوز متهم شد

رسوایی جدید برای ژرار دوپاردیو ؛ ستاره پرحاشیه سینمای فرانسه به تجاوز متهم شد

ژرار دوپاردیو ستاره افسانه ای سینمای فرانسه و چهره جنجالی سال های اخیر این کشور که ۷۲ سال دارد، به تجاوز به یک بازیگر زن ۲۲ ساله متهم شده است. این ماجرا در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاده و پس از شکایت بازیگر زن، ادعای تجاوز به خاطر نبود مدرک در سال ۲۰۱۹ پس گرفته شد. اما این بازیگر زن بار دیگر در سال ۲۰۲۰ شکایات خود را دنبال کرد و مدعی شد که دپاردیو بین ۷ تا ۱۳ آگوست ۲۰۱۸ در خانه اش در پاریس به او تجاوز کرده است. بر اساس گزارش ها، دپاردیو که از دوستان خانواده این بازیگر زن است، می گوید که از این ماجرا «شوکه» شده و  اتهام تجاوز را رد کرده است.

ژرار دوپاردیو ستاره سینمای فرانسه و چهره جنجالی سال های اخیر این کشور که 72 سال دارد، به تجاوز به یک بازیگر زن 22 ساله متهم شده است.

ژرار دوپاردیو تاکنون در نزدیک به ۱۷۰ فیلم سینمایی بازی کرده و یکی از بزرگ ترین و پرافتخارترین بازیگران سینمای فرانسه به شمار می آید. دوپاردیو در ۲۷ دسامبر ۱۹۴۸ در شاترو به دنبا آمد و چهار خواهر و برادر داشت. دوپاردیو در سن ۱۳ سالگی مدرسه را رها کرده و در یک چاپخانه مشغول به کار شد. در نوجوانی، دوپاردیو وارد خرید و فروش کالاهای دزدی شده و مدتی را نیز به طور مشروط از رفتن به زندان در امان ماند. این بازیگر سرشناس یک بار نیز به خاطر سرقت خودرو مدتی را در زندان به سر برد. او در سن ۱۶ سالگی زادگاهش را به مقصد پاریس ترک کرده و وارد عرصه بازیگری و رقص شد.

ژرار دوپاردیو ستاره سینمای فرانسه و چهره جنجالی سال های اخیر این کشور که 72 سال دارد، به تجاوز به یک بازیگر زن 22 ساله متهم شده است.

دوپاردیو در سال ۱۹۷۰ با الیزابت ژینو ازدواج کرده و از او صاحب دو فرزند به نام های گیوم و جولی شد. پسرش گیوم در سال ۲۰۰۸ در سن ۳۷ سالگی درگذشت. او در سال ۱۹۹۲ از رابطه خود با یک مدل به نام کارینا سیلا صاحب دختری به نام روکسان شد. در سال ۲۰۰۶، دوپاردیو از رابطه با هیلین بیزو که یک شهروند فرانسوی-کامبوجی بود نیز صاحب پسری به نام ژان شد. او پس از شکایت از مالیات سنگین در فرانسه ، در ژانویه ۲۰۱۳ شهروندی روسیه را پذیرفت و مورد استقبال گرم ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه قرار گرفت.

ژرار دوپاردیو ستاره سینمای فرانسه و چهره جنجالی سال های اخیر این کشور که 72 سال دارد، به تجاوز به یک بازیگر زن 22 ساله متهم شده است.

ستاره سینمای فرانسه به خاطر فرار از پرداخت مالیات جدید ۷۵ درصدی برای درآمدهای بیش از ۸۱۳,۰۰۰ پوند در سال در فرانسه، تصمیم به اخذ تابعیت روسیه گرفت.  دپاردیو از ستارگان شناخته شده سینمای فرانسه بود و در سال ۱۹۹۰ با بازی در فیلم کمدی انگلیسی زبان Green Card به شهرت جهانی رسید که جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی را در سال ۱۹۹۱ برای وی در پی داشت.

بدنبال این فیلم ، ژرار دوپاردیو در سال ۱۹۹۰ در فیلم Cyrano de Bergerac، در سال ۱۹۹۸ در فیلم The Man in the Iron Mask و در سال ۲۰۱۲ نیز در فیلم Life of Pi بازی کرد که مهم ترین فیلم های انگلیسی زبان این ستاره فرانسوی بوده اند. از دیگر نقش آفرینی های مهم دوپاردیو می توان به بازی در فیلم های Jean De Florette, The Last Holiday, The Count of Monte Christo, 36, Vatel, The Last Metro و La Femme d’à côté اشاره کرد.

ژرار دوپاردیو ستاره سینمای فرانسه و چهره جنجالی سال های اخیر این کشور که 72 سال دارد، به تجاوز به یک بازیگر زن 22 ساله متهم شده است.

ستاره فرانسوی از سال ۲۰۰۵ با کلمنتین ایگو زندگی می کند که ۳۰ سال از او کوچکتر است. این دو در سال ۲۰۰۴ در ایتالیا با هم آشنا شده اند، جایی که دپاردیو صاحب یک تاکستان بزرگ است. از دیگر جنجال های دوپاردیو در سال های اخیر می توان به استفاده او از یک بطری برای ادرار کردن در سال ۲۰۱۱ و در طول پرواز از پاریس به دوبلین اشاره کرد. همچنین دوپاردیو در سال ۲۰۱۲ به ضرب و شتم یک موتورسوار در پاریس متهم شده و در ادامه به خاطر موتورسواری در حالت مستی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: «آلن دلون»؛ فراز و نشیب‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای بُت خونسرد و جذاب سینمای فرانسه

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • جیم موریارتی اسفند ۶, ۱۳۹۹

    The man in the iron mask با بازی لیوناردو دی کاپریو نوجوان و بازیگران مشهور دیگه واقعا یه شاهکاره

  • حسین اسفند ۷, ۱۳۹۹

    تا جایی که میدونم غرب همینه. یه قضیه دیگه تو فرانسه اتفاق افتاد فکر کنم اون یکی کارگردان بود. حتی سیاستمدارای فرانسه جلوی رسانه ایی شدنشو گرفتن. اینکه خبرش بیرون نره. حتی تهدید کرده بودن.
    حالا این هیچی بعد تو همون فرانسه برا یه ادم مشهور عرب یا مصری فکر کنم همین اتفاق براش میوفته. اونم به یکی تجاوز کرده بود. اما تفاوت چی بود؟ رسانه هاشون جار میزدن. هی میگفتن طرف تجاوز کرده. طرف این کار رو کرده. شب و روز خبرشو چاپ میکردن. حتی همون سیاستمداراشون مصاحبه میکردن تو پارلمان حرفشو میزدن. چون ایندفعه طرف عربه. مهاجره.
    یه دوست دارم دانمارک دانشجو بود. اونم همینو میگفت. تو دانمارک ازار جنسی خود دانمارکی ها شدیدا بالاست. اما هیچکی براش مهم نیست. حتی رسانه ها رویه شون اینه اگه مجرم دانمارکی باشه حتی خبرشو کار نکنن و حتی جلوگیری میکنن از منتشر شدن اخبارش. اما وقتی مهاجر باشه تا ۶ ماه خبرشو مینویسن. همین سوئیس تابلوهای تجاوز به گاو و گوسفند تو خیابوناشه. با گوگل مپس رفتم دیدم واقعا وجود داره. یه بار تو شبکه های اجتماعی این تابلوها رو مردم شیر کردن. بعدش سیاستمدارای سوئیس گفتن باید فیسبوک این پستها رو پاک کنه به وجهه سوئیس برخورده. اما همینا شب و روز به بقیه دنیا فحش میدن . مثلا goat fucker از دهنشون نمیوفته.

    • حسین اسفند ۷, ۱۳۹۹

      چندتا سرباز دانمارکی قبل اعزام به عراق پارتی میگیرن یکی از دخترها رو شب نگه میدارن بعدش تا صبح بهش تجاوز میکنن. ارتش دانمارک این قضیه رو مسکوت میزاره. دختره انگار روسی یا رومانیایی بوده و پلیس دانمارک حتی شکایتشو قبول نمیکنه. اما بعد چندسال یه گروهی که از قربانیها حمایت میکنه میتونن اثبات کنن بالاخره.