ادعای خانم بازیگر درباره نامزدی اش با علی انصاریان و واکنش خانواده انصاریان

ادعای خانم بازیگر درباره نامزدی اش با علی انصاریان و واکنش خانواده انصاریان

ادعای یک خانم بازیگر درباره ی نامزدی اش با مرحوم علی انصاریان با واکنش خانواده ی انصاریان رو به رو شد.

روز گذشته در حسابی اینستاگرامی منتسب به خانم بازیگری به نام آسیه اسدزاده متنی عاشقانه منتشر شد که در آن ادعا شده بود وی به مدت ۵ سال با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است، فوتبالیست سابق که چندی قبل بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. این ادعا در حالی مطرح شده که مرحوم انصاریان هرگز صحبتی از ازدواج خود به میان نیاورده بود.

در این متن از زبان آسیه اسدزاده و خطاب به مرحوم علی انصاریان آمده است:

«به مو میرسه ولی… ولی این بار پاره شد.

عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه… تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.

خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.»

هنوز چند ساعتی از انتشار این متن در فضای مجازی نگذشته بود که این ادعا با واکنش شدید مجید قریشی، پسرخاله ی مرحوم علی انصاریان رو به رو شد.

قریشی در چند استوری در اینستاگرام خود این ادعا را به شدت تکذیب کرد.

این ادعا حتی واکنش جواد کاظمیان، دوست و همبازی سابق مرحوم انصاریان را هم به دنبال داشت و او هم در اینستاگرام خود با انتشار متنی این ادعا را رد کرد.

آسیه اسدزاده خود تاکنون هیچ واکنش رسمی نسبت به متنی که منتسب به وی منتشر شده نداشته است.

آسیه اسدزاده کیست

درباره ی زندگی آسیه اسدزاده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

او خواهر شهرام اسدزاده کارگردان سینما است و تاکنون در دو فیلم برادر خود به نام های «طاقباز» و «گواهی امضا» نقش آفرینی کرده است.

مطالب مرتبط
۱۰ نظر

ورود

  • جیم موریارتی اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    جواد کاظمیان انگل غلط کرد که چیزی که لایق خودشه به دیگران نسبت میده . این جماعت بلد نیستند مثل آدم یه چیزی رو تکذیب کنند ؟؟؟؟

    • ریحانه اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

      اگر منم بودم به این زن دیوانه که همه خواستگار هایش را با این حرفش پروند همین را می گفتم

  • farid اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    منظور نامزد اون نامزد نیست
    طرف زن نداشته دیگه. ۵ سال فکر میکنین چطوری زندگی میکرده؟

  • شایان اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    اولا که وقتی میگه نامزد ، معنیشو همه میدونن که لزوما نامزد نبودن بلکه ارتباط عاطفی با هم داشتن.
    دوما پسر خاله ی یک فرد چه حقی برای تکذیب چنین مسایلی داره ؟؟ اصلا پسرخاله ی کسی مگه لزوما از روابطش خبر داره ؟
    سوما جواد کاظمیان بازیگر درجه ۳ ، با این ادبیاتش شخصیتش رو نشون داد

    • ریحانه اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

      هیچ کدوم از اینها اشتباه نگفتن الا این خانم مثلا محترم اصلا این خانم غلط میکنه این شایعه ها را پخش میکنه پشت مرده‌ که نباید حرف زد. اگر هم راست میگه چرا قبلا نگفته؟چرا یک عکس یا یک سند نشان نداده.
      ای و کاش یک ادعایی میکرد که مردم شاخ در نیارن.

  • کوثر قنبریان اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    واقعا خجالت داره از چه روش هایی برای جمع کردن فالوور استفاده میکنین
    خدا ازتون نگذره

  • رزا اسفند ۱۶, ۱۳۹۹

    اگه این موضوع واقعیت داشت این خانم همچنانکه ۵ سال پنهان کرده الانم به احترام عشقش پنهان میکرد پس قطعا دروغه و یه جور کسب شهرت، متاسفانه الان بعضی بازیگران ناشناس به هر شکلی میخوان اسمشون مطرح بشه، زهی تاسف!!!!

  • ازی اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام،اولا زندگی شخص و خصوصی هرکسی به خودش ربط داره،اگر هم کسی با کسی بوده چه دلیلی داره بعد از فوتش بخواد به دیگران این موضوع رو بگه،کاشکی ادما یکم فکر کنن

  • مصطفی اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

    دقیقا هیچ کلمه ای جز انگل نمی تونه ذات این مدل زنها که تعدادشون هم روز به روز بیشتر میشه رو نشون بده. واقعا یک موجود چقدر حقیر می تونه باشه که برای مطرح شدن و فالوور جمع کردن دست به همچین کارهایی بزنه! نمونه های خارجیش هم زیاد هست.

  • samad jafari اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

    تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها. از آدم ها بت نسازید، اینجوری که داره پیش میره این بنده خدا علی انصاریان بزودی جای علی مولا رو پر می کنه و به شاهِ مردانِ معاصر تبدیل میشه، جنگ بر سرِ پول و میراثِه، این خانم هم اگر مدرکی نداشته باشه ادعایی نمیکنه که پس فردا با ادعای شرفِ خانواده انصاریان بیوفته تو دردِسر.