ساسی مانکن تحت تعقیب بین المللی؛ برخورد قانونی با ارسال کنندگان دابسمش

ساسی مانکن تحت تعقیب بین المللی؛ برخورد قانونی با ارسال کنندگان دابسمش

چندی پیش ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی از موزیک ویدیو جدید خود با بازی یکی از عوامل فیلم های مستهجن رونمایی کرد که این اتفاق بازتاب گسترده ای در محافل خبری داشت.

این خواننده زیرزمینی که به خاطر هنجارشکنی هایی متعددش و همچنین تلاش برای اثرگذاری منفی روی کودکان حتی از سوی هم کیشان خود و دیگر خوانندگان برون مرزی مورد نقد و نکوهش گرفته پس از انتشار موزیک ویدیوی جدید خود از هوادارانش خواست که برای اون دابسمش بسازند و ارسال کنند.

با در نظر داشتن ابراز نگرانی گسترده مردم و همچنین بزرگان صنعت موسیقی کشور نسبت به پیامدهای رواج این موسیقی در جامعه حالا دادسرای ارشاد تهران اعلام کرده است در صورت انتشار کامل این موزیک ویدیوی سخیف ساسی مانکن ملقب به ساسان یافته را مورد پیگرد قضایی بین المللی قرار می دهد.

همچنین مراجع قضایی خبر داده اند با همکاران این خواننده و ارسال کنندگان دابسمش برای او که از داخل ایران اقدام به ساخت این کلیپ ها کنند به اتهام تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان برخورد قانون صورت می گیرد.

در بیانیه دادسرای ارشاد تهران آمده است:

دادسرای ارشاد به مردم شریف و نگران ایران، اطمینان خاطر می‌دهد بنا بر رسالت قانونی خود در صیانت از آرامش روانی و امنیت اخلاقی آنها از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکند. این اطلاعیه همچنین از برخورد با باند سازنده موزیک ویدئوهای مستهجن و نزدیک به سایت‌های قمار و شرط‌بندی ساسی خبر داده است.

ساسی مانکن

این خواننده پیشتر نیز با انتشار موزیک ویدیوی هنجار شکن دیگری کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده بود. پخش ترانه های ساسی مانکن در برخی مدارس بازتاب خبری گسترده ای پیدا کرد و برخورد با معلمان و مدیران خاطی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت. گرایش کودکان به سمت موسیقی سخیف خوانندگانی مانند ساسی که بویی از وجدان و شرافت نبرده اند بار دیگر نیاز به ترانه های کودکانه مطابق با عرف و قوانین اسلامی در مدارس را نشان داد.

کم رنگ شدن شادی در مدارس [خصوصا دولتی هایش] از دیگر مواردی است که باید هرچه سریع تر مقامات و دست اندرکاران فکری برای برطرف کردنش نمایند تا دیگر شاهد گرایش کودکان سرزمینمان به موسیقی سخیف و گمراه کننده ساسی نباشیم. در ادامه توجه شما را به برخی توییت های انتقادی در مورد این موزیک ویدیو جلب می کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش و پرورش درگیر ساسی مانکن

ساسی به ایران بازگشت؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • Amir اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

    مردم دیگه آگاه شدن کی دوسته کی دشمن .. ???
    مثلا میخوان مردم رو از حقایق منحرف کنن و با همین خبرها مدتی سرگرم کنن .. قدیمی شده دیگه ??

  • عرشیا اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    دوستان عزیزی که توییت زدید که بریم ریپورتش کنیم این موزیک ویدیو ها تو خود غرب عادیه و اصلا برای تبلیغ خودشون و اهنگشون از این چیزا استفاده میکنم

  • اباالفضل اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    شعر نگو مردک منافق

  • atoosa اسفند ۲۱, ۱۳۹۹

    ??????????
    چق حرفاتون مزخرفه?
    چرا شماها نمیرین این مسئولای کثیفو بندازین زندان ها؟
    بعد ب ساسیه بیچارع گیر دادین??
    قبول دارم موزیک ویدیوش بد بود
    ولی داره برا شادیه مردم اهنگه شاد میخونه حله؟
    پ بنظرم چیزی نگین خیلی بهترع

    چون همه ا بازیای کثیفتون خبر دارن با این خبرا دو سه ماهی سرمونو گرم میکنین و بعدش ب گوه کاریاتون ادامه میدین ????????????
    واسه ما اینارو نگین حناتون واسه ما رنگی نداره?????????????
    جعررررررر???????

    • آشتیانی اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

      پس بی‌زحمت شما هم اظهار نظر نکن…
      برو با ساسی حال کن!

  • احمد اسفند ۲۲, ۱۳۹۹

    ساسی مانکن کثیف ترین و بی شرف ترین انسانی هست که تا به حال دیدم.امیدوارم هرچه زودتر دستگیر بشه