یوونتوس قیمت فروش کریستیانو رونالدو را اعلام کرد؛ بازگشت به رئال مادرید؟

یوونتوس قیمت فروش کریستیانو رونالدو را اعلام کرد؛ بازگشت به رئال مادرید؟

رسانه های ورزشی ایتالیا مدعی هستند که یوونتوس خود را برای فروش کریستیانو رونالدو در تابستان سال جاری آماده کرده و مدیر برنامه های او در حال رایزنی برای بازگرداندن این ستاره پرتغالی به رئال مادرید است. ستاره ۳۵ ساله پرتغالی از زمان ترک مادرید با قیمت ۹۹.۲ میلیون پوند (۱۲۰ میلیون یورو) در سال ۲۰۱۸ تاکنون شرایط خوبی را پشت سر گذاشته اما حذف اخیر یوونتوس از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برای او و تیمش بسیار ناخوشایند بوده و همین امر دو طرف را وادار به در نظر گرفتن جدایی کرده است.

رسانه های ورزشی ایتالیا مدعی هستند که یوونتوس قیمت فروش کریستیانو رونالدو در تابستان سال جاری را اعلام کرده است.

خبرها حاکی از آن است که یوونتوس قیمت فروش کریستیانو رونالدو را ۵۴ میلیون پوند تعیین کرده و دیگر ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد را «غیرقابل فروش» نمی داند. آندرا پیرلو سرمربی جدید بانوی پیر برای رها شدن از دست دستمزد بالای رونالدو و فراهم کردن فضایی برای تغییرات گسترده در تیم خود اعلام آمادگی کرده است. بر اساس شایعات رسانه های ورزشی ایتالیا، یوونتوس با قیمتی کمتر از ۶۰ میلیون یورو حاضر به فروش رونالدو نیست در حالی که دستکم باید او را به قیمت ۲۹ میلیون یورو بفروشد تا ضرر نکند.

رسانه های ورزشی ایتالیا مدعی هستند که یوونتوس قیمت فروش کریستیانو رونالدو در تابستان سال جاری را اعلام کرده است.

همه این گمانه زنی ها در حالی است که قرارداد رونالدو با یوونتوس در ژوئن ۲۰۲۲ یعنی یک سال دیگر به پایان می رسد و بیانکونری قصدی برای تمدید قرارداد با این ستاره پرتغالی را ندارد. برخی خبرها حاکی از این است که مدیر برنامه های او، خورخه مندز، در حال گفتگو با مقامات رئال مادرید برای بازگشت رونالدو در تابستان سال جاری است در حالی که زین الدین زیدان تاکنون در مورد این نقل و انتقال صحبتی نکرده است. کریستیانو رونالدو در ۳۲ حضور خود در فصل جاری و تمام مسابقات، موفق به زدن ۲۷ گل برای یوونتوس شده و از زمان آمدن به تورین، در ۱۲۱ مسابقه ، ۹۲ گل برای تیمش به ثمر رسانده که آمار خیره کننده ای به نظر می رسد.

رسانه های ورزشی ایتالیا مدعی هستند که یوونتوس قیمت فروش کریستیانو رونالدو در تابستان سال جاری را اعلام کرده است.

با این وجود، سن بالا و دستمزد بسیار هنگفت که انعطاف مالی و پرداخت دستمزدهای بالاتر به دیگر بازیکنان را دشوار می سازد، باعث شده مقامات باشگاه ایتالیایی در صدد فروختن ستاره پرتغالی خود باشند. علاوه بر رئال مادرید ، از منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و حتی بارسلونا نیز از مقصدهای آینده ملی پوش پرتغالی سخن گفته می شود. قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا نیز تابستان امسال به پایان رسیده و او نیز ممکن است نیوکمپ را به مقصد پاری سن ژرمن، منچسترسیتی یا حتی تیمی دیگر ترک کند.

بیشتر بخوانید: سریع ترین مرد جهان کدام است؟ یوسین بولت، کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی؟ + ویدیو

منبع: sportbible
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • AA اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

    داداش نیوکمپ اسم ورزشگاه بارسا هست.
    اسم ورزشگاه یوونتوس استادیوم آلیانز هس.

    • SINA اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

      دوست عزیز با دقت بخونید:
      «قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا نیز تابستان امسال به پایان رسیده و او نیز ممکن است نیوکمپ را به مقصد پاری سن ژرمن، منچسترسیتی یا حتی تیمی دیگر ترک کند.»