جدایی ایکر کاسیاس و همسرش پس از ۱۱ سال زندگی مشترک

جدایی ایکر کاسیاس و همسرش پس از ۱۱ سال زندگی مشترک

در حواشی به وجود آمده در امروز باخبر شدیم که ایکر کاسیاس و همسرش سارا کاربونرو که یکی از مشهورترین زوج‌های فوتبالی هستند از یکدیگر جدا شده‌اند. همسر دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا و تیم رئال‌مادرید با انتشار عکسی از کاسیاس و خودش این خبر را اعلام کرد. او در صفحه خود نوشت: «من و ایکر بسیار افتخار می‌کنیم که یک خانواده هستیم و عشقی را شریک شدیم که در تمام این سال‌ها ما را خوشحال نگه داشت. امروز عشق ما به عنوان به عنوان یک زوج متفاوت خواهد بود اما ما همچنان به وظیفه خود یعنی یک پدر و مادر وظیفه‌شناس بودن عمل خواهیم کرد. این یک تصمیمی است که ما راجع به آن بسیار فکر کردیم و توانستیم به توافق دو جانبه‌ای برسیم. احترام، محبت و دوستی همیشه بین ما باقی خواهد ماند. اولویت ما این است که فرزندانمان از طریق عشق و تعهدی که به آن‌ها داریم در یک محیط سالم رشد کنند. از شما می‌خواهیم که به تصمیم ما احترام بگذارید. از درک شما بسیار متشکرم.» این زوج پس از ۱۱ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

ایکر کاسیاس و همسرش سارا کاربونرو که یکی از مشهورترین زوج‌های فوتبالی هستند پس از 11 سل از یکدیگر جدا شده‌اند.

در سال ۲۰۱۹ بود که ایکر کاسیاس در حین تمرین سکته قبلی کرد و راهی بیمارستان شد. او در این هنگام پس از توصیه پزشکان تمام فعالیت‌های ورزشی خود را کنار گذاشت. او در مورد بیماری خود گفته بود که در ماه اول پس از سکته می‌ترسیده است که راه برود یا بخوابد و نگران بوده است که نتواند از جای خود بلند شود و حس بسیار بدی داشته است. این بیماری تغییرات زیادی را در زندگی او به همراه داشته است. او پس از این که نتوانست به بازی ادامه دهد در ۳۹ سالگی اعلام بازنشستگی کرد. او طی سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۵ سابقه بازی در تیم رئال مادرید را داشت و در سال ۲۰۱۵ از این تیم جدا و به تیم پورتو ملحق شد. حال بعد از بازنشستگی ایکر کاسیاس سودای نشستن بر روی صندلی را دارد و برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام نامزدی کرده است.

ایکر کاسیاس و همسرش سارا کاربونرو که یکی از مشهورترین زوج‌های فوتبالی هستند پس از 11 سل از یکدیگر جدا شده‌اند.

۲۰ روز پس از سکته کردن ایکر کاسیاس نوبت به همسر وی رسید و در آن تاریخ، مشخص شد که سارا کاربونرو به سرطان تخمدان مبتلا شده است. او در زمان ابتلایش به سرطان در پستی این خبر را اعلام کرد و نوشت: «ما هنوز با ترس جدیدی که در زندگیمان ایجاد شد کنار نیامده بودیم که زندگی دوباره برای ما شگفتی داشت. این این شگفتی برای من رخ داد. چند روز پیش در گزارشی که از پزشک‌ها به دست رسید مشخص شد که من به سرطان تخمدان مبتلا شده ام. چندین ماه نیاز داریم تا مشخص شود بیماری در چه وضعیتی است. من آرام هستم و امیدوارم همه چیز به روال قبل بازگردد. امیدوارم در پایان، اتفاق‌های خوبی بیفتد.» پس از دو سال گذشتن از تشخیص سرطان کاربونرو و در حالی که از همان زمان تحت درمان قرار گرفت و به نظر می‌رسید حالش بهتر شده، بیماری وی عود کرد و دوباره در بیمارستان بستری شد.

ایکر کاسیاس و همسرش سارا کاربونرو که یکی از مشهورترین زوج‌های فوتبالی هستند پس از 11 سل از یکدیگر جدا شده‌اند.

ایکر کاسیاس در ۲۰ می سال ۱۹۸۱ در موستولس مادرید متولد شد. پدرش کارمند آموزش و پرورش و مادرش آرایشگر بود. او از کودکی رویای فوتبالیست شدن و بازی در تیم محبوبش، رئال مادرید را داشت. او محصول تیم پایه باشگاه رئال مادرید است. از سال ۱۹۹۹ پای او به تیم اصلی باز شد و تا سال ۲۰۱۵ دروازه بان اصلی تیم بود. او زمان حضور مورینیو در تیم رئال مادرید با این سرمربی پرتغالی دچار اختلاف شد. مورینیو با وجود آمادگی ایکر او را نیمکت نشین کرد که این اتفاق به مزاق این ستاره اسپانیایی خوش نیامد. رفتارهای مورینیو و نمایش‌های نه چندان خوب پس از نیمکت نشینی در روحیه کاسیاس بسیار تاثیر داشت. با رفتن مورینیو و روی کار آمدن کارلو آنچلوتی ایکر به تیم اصلی بازگشت و دوباره در این لباس درخشید. پس از برکناری آنچلوتی، مدیریت باشگاه برخلاف میل او را به باشگاه پورتو فروخت تا کاسیاس هم به جمع دیگر اسطوره‌های رئال مادرید که با بی‌مهری از این باشگاه جدا شدند، بپیوندد.

ایکر کاسیاس و همسرش سارا کاربونرو که یکی از مشهورترین زوج‌های فوتبالی هستند پس از 11 سل از یکدیگر جدا شده‌اند.

همسر سابق ایکر کاسیاس، سارا کاربونرو زاده ۳ فوریه ۱۹۸۴، روزنامه نگار ورزشی و مجری تلویزیون در اسپانیا است. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ۲.۹ میلیون نفر دنبال کننده دارد و فتوشوت‌های مختلفی را با استایل‌های متفاوتی از خود به نمایش می‌گذارد. او در سال ۲۰۱۵ پس از پیوستن ایکر به پورتو به کشور پرتغال مهاجرت کرده بود.

 

یک نظر

ورود

  • SINA اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

    ایکرِ مقدس
    مرد بزرگیه. همیشه براش احترام زیادی قائلم.