آشنایی با یکی از بخش های مهم و پرکاربرد بازی پابجی به نام یوسی

آشنایی با یکی از بخش های مهم و پرکاربرد بازی پابجی به نام یوسی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازی پابجی یکی از منحصر به فرد ترین بازی های سبک بتل رویال برای دستگاه های موبایل است که پس از عرضه این بازی به مارکت ها، تعداد نصب بسیار بالایی را از آن خود نمود. این بازی به صورت چند نفره یا Multiplayer قابل اجرا است که این ویژگی آن را به یکی پرطرفدارترین بازی های سبک بتل رویال برای نسخه اندروید و IOS تبدیل ساخته است.

این بازی دارای پرداخت درون برنامه ای است که به واسطه آن می توانید تقریبا هر آن چه که در فروشگاه داخلی این بازی وجود دارد را خریداری کنید! برای تهیه و خرید محصولات موجود در فروشگاه شما نیاز به یوسی خواهید داشت که می توانید از روش های مختلف آن را تهیه و خریداری کنید اما نکته قابل توجه ای که در این بخش وجود دارد، این است که یوسی امکانات و ویژگی های خارق العاده ای را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی آن ها بپردازیم.

یوسی در بازی پابجی چیست و چگونه می تواند تاثیر مثبتی بر فرایند بازی بگذارد؟

همان طور که اشاره نمودیم برای پیشرفت در بازی پابجی موبایل نیاز به یوسی پابجی دارید! یوسی دلار پابجی موبایل یا (unknown cash) است که باید آن را از روش های موجود به دست آورید و از بخش استور یا فروشگاه بازی آن را استفاده کنید.

اما استفاده از یوسی امکانات و ویژگی های قابل توجه ای را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که از این رو می توان به (باز کردن صندوق ها، خرید اسکین اسلحه ها، خرید لباس ها، آیتم ها و…) اشاره نمود.

بنابراین اینطور می توان گفت که از مهم ترین اثرات یوسی در بازی پابجی می توان به مواردی همچون خرید لباس پابجی، خرید ست لباس یا خرید پک لباس پابجی، خرید آیتم پابجی صرف کنید.

چطور می توانیم یوسی پابجی را در ایران تهیه کنیم؟

اگر از کاربران بازی پابجی باشید می دانید که پرداخت هایی که در این بازی برای خرید یوسی انجام می شود تماما به صورت دلار است که این موضوع نشان دهنده این می باشد که شما باید حتما از طریق کارت های بین المللی به درگاه های بین المللی متصل شوید و از طریق این فرایند، اقدام به خرید آن کنید.

از سوی دیگر بسیاری از کاربران توانایی پرداخت به صورت دلار را ندارند و اینجاست که شما باید از شرکت های واسطه برای خرید پول پابجی استفاده کنید. یکی از سایت های برتری که در این زمینه فعالیت می کند سایت آسان جم است که می توانید با مراجعه به این سایت در خصوص شیوه و تهیه یوسی اطلاعات کامل و تکمیلی تری را کسب کنید.

چه روش هایی برای تهیه یوسی وجود دارد؟

در حالت کلی دو روش برای به دست آوردن یوسی پابجی وجود دارد که به صورت رایگان و پولی عرضه می شود. در میان این دو روش عموما روش پولی روشی بهتر و ایده آل تر است که به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید در مدت زمانی کمتر به تعداد قابل توجه ای یوسی دسترسی داشته باشید.

روش های رایگان نیز می توانند مقدار نه چندان زیادی یوسی را در مدت زمانی بالایی در اختیار شما قرار دهند که در مقایسه با روش پولی، این روش به هیچ عنوان توصیه نمی شود چراکه وقت بسیار زیادی از شما برای دریافت یوسی خواهد گرفت.

با تهیه یوسی به چه امکاناتی در بازی پابجی دسترسی خواهیم داشت؟

همان طور که اشاره نمودیم یوسی یکی از مهم ترین بخش ها در بازی پابجی است که می توان با تهیه و خرید آن ها به دست آورد های بسیار بزرگی در بازی رسید! چراکه فعال سازی بخشی از مراحل مهم و کلیدی این بازی نیاز به یوسی دارد. از این رو از مهم ترین مواردی که با فعال سازی یوسی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. خرید لباس پابجی | شما می توانید برای کاراکتر و یا شخصیت خود در بازی لباسی متناسب با شرایط مرحله تهیه و خریداری کنید.
  2. خرید ست لباس یا خرید پک لباس پابجی | از این طریق شما می توانید به ست های متنوع ای از لباس دسترسی داشته باشید.
  3. باز کردن صندوق ها | با تهیه و خرید یوسی می توانید صندوق ها را باز کنید و به صورت رندوم و یا تصادفی به جوایز ارزنده ای دسترسی داشته باشید.
  4. خرید اسکین اسلحه ها | برای آن که بتوانید قدرت سلاح های خود را افزایش دهید نیاز به اسکین دارید که تنها با تهیه و خرید یوسی این فرایند امکان پذیر خواهد بود.
  5. و….

موارد فوق از مهم ترین موارد در تهیه و خرید یوسی در بازی پابجی بود! از این رو اگر به صورت حرفه ای به دنبال پیشرفت در بازی پابجی هستید می توانید با فعال سازی یوسی به موارد فوق دسترسی داشته باشید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود