همه چیز در مورد سریال مردم معمولی ، اولین ساخته رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی

همه چیز در مورد سریال مردم معمولی ، اولین ساخته رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی

سریال مردم معمولی مجموعه‌ای مختص به شبکه نمایش خانگی است که کارگردانی آن را رامبد جوان به عهده دارد و به طور اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود. پخش این سریال از روز ۵ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هر پنجشنبه نیز از فیلیمو پخش خواهد شد. پویا مهدوی زاده و زهرا افشار از نویسندگان این سریال هستند. مردم معمولی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و ژانر آن کمدی و خانوادگی است. این اثر اولین تجربه رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

سریال مردم معمولی

داستان در مورد مردی به نام بردیا برازنده است که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروت بی انتهایی دارد. بعد از پلمپ آژانس مسافرتی خواهرش باربارا برازنده، باربارا برادرش را مجبور می‌کند تا فعالیت آژانسش را در مرکز تناسب او ادامه دهد. اما در این بین با افشای راز ثروت بردیا وضعیت خانواده از این رو به آن رو می‌شود.

سریال مردم معمولی

سبک ساخت این سریال به شکل سیت‌کام‌های معروفی است که در یک لوکیشن ساخته می‌شوند. هر قسمت این سریال ۲۰ الی ۲۵ دقیقه خواهند بود که برای فصل اول آن ۲۵ قسمت در نظر گرفته شده است. همچنین گفته می‌شود اگر این سریال مورد استقبال مردم قرار بگیرد احتمال تمدید آن تا ۴ فصل دیگر وجود خواهد داشت.  در این سریال هنرمندانی همچون رامبد جوان، شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی، الناز حبیبی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، شادی کرم رودی، امیر نوروزی و خسرو پسیانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال مردم معمولی

رامبد جوان در ۱ دی سال ۱۳۵۰ متولد شده است. او تاکنون در هنرپیشگی، کارگردانی و مجری‌گری را تجربه کرده است. خانه سبز اثری بود که باعث شناخته شدن هر چه بیشتر رامبد جوان شد و او را در بین مردم شهره کرد. او تاکنون سه بار ازدواج کرده است. ازدواج اول او با ماندانا روحی بود، جوان سپس با سحر دولتشاهی ازدواج کرد که البته این ازدواج در سال ۱۳۹۳ به طلاق انجامید و او دوباره در سال ۱۳۹۵ با نگار جواهریان ازدواج کرد که تا به امروز زندگی خوبی را با یکدیگر پشت سر می‌گذارند. وی از سال ۹۳ به ساخت و مجری‌گری برنامه خندوانه پرداخت و تاکنون به ساخت این برنامه ادامه داده است. در سال گذشته او حواشی‌ای را بخاطر به دنیا آوردن فرزندش در کانادا به وجود آورده بود.

بیشتر بخوانید:

اولین ویدئوی منتشر شده از فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان

از رامبد جوان تا گلاب آدینه: داستان طلاق های جنجالی سلبریتی‌ها

دیجیاتو
بدون نظر

ورود