چارلز سوبراج، قاتل سریالی که می‌خواهد وارد هالیوود شود

چارلز سوبراج، قاتل سریالی که می‌خواهد وارد هالیوود شود

قاتلی سریالی به نام چارلز سوبراج که پیش‌تر سریال The Serpent از او الهام گرفته بود سعی دارد راه خود را به هالیوود باز کند. او از سلولش در نپال مصاحبه عجیبی انجام داده و از بنیان گذار شرکت Virgin و همسر سابق جف بیزوس خواسته تا سرمایه گذاری فیلم او را به عهده بگیرند. سوبراج فرانسوی که ۷۶ سال سن دارد مظنون به قتل بیش از ۲۰ نفر است. او طی تماس مکرری که از زندان مرکزی واقع در کشور نپال گرفته اذعان کرده که بی گناه است و از ۷ میلیون یورو غرامت بخاطر حبس غیرقانونی محروم شده است.

چارلز سوبراج

او به رسانه‌ها گفته است: «من در مواردی که به من نسبت داده می‌شود کاملا بی گناه هستم. من سه الی چهار هفته دیگر آزاد می‌شوم. اگر بخواهید می‌توانید با من مصاحبه کنید.» او ادامه می‌دهد: «مکنزی اسکات، همسر سابق جف بیزوس دو منشی دارد. اگر می‌توانید شماره آن منشی‌ها را برای من بیاورید. من چند ماه پیش با ریچارد برانسون در تماس بودم حال می‌خواهم با مکنزی اسکات تماس بگیرم.» او خاطر نشان کرد: «من می‌خواهم ساخت یک فیلم را به آن‌ها پیشنهاد دهم. کتاب من در یک ماه آینده منتشر خواهد شد. وقتی آزاد شدم می‌توانیم با یکدیگر یک جلسه و مصاحبه داشته باشیم.»

چارلز سوبراج

جنایت‌های این قاتل سریالی پیش‌تر باعث الهام بخش یک سریال به اسم The Serpent شد که در این سریال قتل‌ها و تجارت سنگ‌های قیمتی‌‎اش به نمایش در آمده است. بیش از ۳۱ میلیون انگلیسی این سریال را تماشا کرده‌اند. در این سریال طاهر رحیم، بازیگر فرانسوی-الجزایری نقش چارلز سوبراج و جنا کولمن بازیگر انگلیسی نقش معشوقه سوبراج را بازی کرده است.

این قاتل سریالی گفته است که می‌خواهد راجع به زندگی خود با مکنزی اسکات ۵۰ ساله صحبت کند و وی همچنین علاوه بر پیشنهاد مصاحبه با این اسکات و برانسون، از برانسون ۷۰ ساله خواسته تا فورا یک وکیل بفرستد تا درباره شرایط قرارداد فیلمش صحبت کند.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات تکمیلی در مورد چارلز سوبراج مطلب زیر را از دست ندهید:

چارلز سوبراج ؛ قاتل سریالی و رزمی‌کار ملقب به «ابلیس» که از پشت میله‌ها نیز زنان را افسون می‌کند

 

منبع: mirror
دیجیاتو
بدون نظر

ورود