اینستاگردی: از عکس مشترک روبرتو کارلوس با رضا گلزار تا گربه پانته‌آ بهرام

اینستاگردی: از عکس مشترک روبرتو کارلوس با رضا گلزار تا گربه پانته‌آ بهرام

در اینستاگردی هفته دوم فروردین دوباره می‌خواهیم سری به صفحات اینستاگرام سلبریتی‌های ایرانی بزنیم. در این هفته صفحات اغلب سلبریتی‌ها منقش به تصویری از آزاده نامداری شده بود که به فوت ناگهانی او واکنش‌هایی را نشان داده بودند. همچنین در هفته گذشته سریال قورباغه به پایان رسید و تولد نرگس محمدی و دیدار روبرتو کارلوس با محمدرضا گلزار را در پیش داشتیم.

در یک اتفاق جالب و غیرمنتظره این هفته سلفی مشترکی از روبرتو کارلوس و محمدرضا گلزار با یکدیگر را در صفحه روبرتو کارلوس دیدیم. این دو با یکدیگر رابطه دوستانه‌ای دارند و در پست‌های دیگر گلزار فیلمی از آن‌ها پخش شده است که آن‌ها را در لامبورگینی با رانندگی گلزار نشان می‌دهد.

این هفته با پایان سریال محبوب قورباغه همراه بود و سحر دولتشاهی هم که یکی از بازیگران اصلی این سریال محسوب می‌شود تصویری از خود را در پشت صحنه این سریال همراه با هومن سیدی، بازیگر و کارگردان این مجموعه منتشر کرد.

الناز شاکردوست هم عکس پرانرژی‌ای را از دوچرخه سواری‌اش در فضای باز و آزاد با هوای عالی و زیبای بهاری منتشر کرده است. او در کپشن این تصویر از خدای خود تشکر کرده است.

این هفته تولد نرگس محمدی را در پیش داشتیم. حال الناز حبیبی تصویری از خودش و نرگس محمدی با کپشنی دوستانه منتشر کرده و تولد دوست دیرینه‌اش را تبریک گفته است.

سردار آزمون، بازیکن تیم زنیت روسیه و تیم ملی ایران نیز تصویری زیبا از تمرینات خود برای بازی دوستانه تیم ملی در برابر تیم ملی سوریه منتشر کرده است. تیم ملی ایران در دیدار دوستانه برابر تیم ملی سوریه با نتیجه ۳-۰ توانست پیروز میدان شود.

مهدی طارمی ستاره این روزهای تیم پورتو هم عکسی با لباس تیم ملی در بازی برابر سوریه منتشر کرده و برای تیم ملی در ادامه راه آرزوی موفقیت کرده است. تیم ملی ایران راه نسبتا دشواری را تا رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ در پیش دارد که امیدواریم بازیکنان تیم ملی از این ماموریت پیروز بیرون بیایند.

پانته‌آ بهرام هم تصویری از خود را گربه زیبایی منتشر کرده و با آرزو کردن اتفاقات خوب نوشته است: «میگن : “زندگی صدسالِ اوَّلش سخته ” ? صد سال سخته که گذشت ،ببینم این سده چه میکنیم! امسال برای همه سالِ رسیدن و بدست آوردن باشه.»

نیکی کریمی هم که برخلاف توصیه‌های وزارت بهداشت در مورد تحریم سفرها بخاطر شرایط کرونایی، به قشم سفر کرده است تصویری از خود را در کنار سواحل جزیره قشم منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

اینستاگردی نوروزی: از کیش‌گردی «بهاره» تا خانواده «شاهرخ»

اینستاگردی: از ۱۰ میلیونی شدن «رضا گلزار» تا عینک عجیب «ارسطو»

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • رضا یار ط فروردین ۱۲, ۱۴۰۰

    بیشتر کارهای سلبریتی ها نفرت انگیز و حال بهم زنه،بجای اینکه با فلان فوتبالیست مشهور عکس بگیرین یا سگ گربه دست بگیرین یا زندگی های لوکس تونو فخرفروشی کنین با فقرا عکس بگیرین کمکشون کنین یا یه بچه فقیر و یتیم رو دست بگیرین براش خوراکی بخرین.

    • ناشناس فروردین ۱۳, ۱۴۰۰

      گل گفتین .واقعا حق با شماست.فخر فروشی تا کی؟؟