کادیلاک اسکالاد سفارشی کیم کارداشیان معرفی شد

کادیلاک اسکالاد سفارشی کیم کارداشیان معرفی شد

خوب یا بد، کیم کارداشیان هنوز هم یکی از مطرح‌ترین سلبریتی‌های دنیاست. اما آنچه در این بین، جالب به نظر می‌رسد، علاقه وافر او به خرید خودروهای گران قیمت است. شرکت Platinum Motorsport این کادیلاک اسکالاد پلاتینوم ESV را برای وی، سفارشی سازی کرده و تصاویر آن را در اینستاگرام، به اشتراک گذاشته است.

کادیلاک کیم کارداشیان

این اسکالاد سفارشی با یک رنگ جذاب به نام KK Silver پوشانده شده است. احتمالا منظور از KK، دو حرف ابتدایی نام کوچک و بزرگ کیم کارداشیان است. این رنگ جلوه‌ای مات و به اصطلاح، ساتین دارد.

جلو پنجره به شکل مشبک در آمده و نشان کادیلاک هم به صورت تک رنگ، بر پیشانی آن، چسبانده شده است. پلاتینوم موتور اسپرت همزمان با پایین آوردن ارتفاع تعلیق خودرو، از رینگ‌های ۲۶.۰ اینچی هم برای آن، استفاده کرده است. شیشه‌های خودرو هم برای زیبایی بیشتر، به صورت رنگی در آمده اند.

کادیلاک کیم کارداشیان

رینگ‌ها از یک قسمت مرکزی بزرگ تشکیل می‌یابند که با شاخه‌های کوتاه، به حاشیه‌ها، متصل می‌شود. مجموع این تغییرات، ظاهری زیبا به اسکالاد بخشیده است. این تغییرات آنقدر با ظرافت انجام گرفته که گویی خود کمپانی کادیلاک در ایجاد آنها، نقش داشته است. اسکالاد ESV فضایی کافی را در اختیار هر چهار فرزند کارداشیان می‌گذارد.

درون کابین این SUV بزرگ، چند نمایشگر ۳۸.۰ اینچی بزرگ به چشم می‌خورند که سه مورد از آنها، از نوع تمام OLED هستند. سرنشینان ردیف عقب هم به دو نمایشگر ۱۲.۶ اینچی، دسترسی دارند.

کادیلاک کیم کارداشیان

در لیست فناوری‌های جدید این خودرو، سیستم سوپر کروز کادیلاک دیده می‌شود. به علاوه آن، یک سیستم ناوبری همراه با واقعیت افزوده هم در این اسکالاد وجود دارد که می‌تواند تصاویر را در زمانی درست، با هم پوشانی جهت دار، به نمایش درآورد.

خریداران اسکالاد می‌توانند از سیستم صوتی پیشرفته با ۳۶ بلندگوی استریو و ۳ آمپلی فایر، بهره مند شوند. جدا از پخش موسیقی، ۲۸ کانال صوتی هم برای سیستم نویگیشن خودرو، در نظر گرفته اند.

اسکالاد جدید اکنون با دو پیشرانه قابل سفارش است. نخست، نمونه ۶.۲ لیتری V8 که ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد و دوم، گزینه ۳.۰ لیتری V6 توربو دیزل که ۲۷۷ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. هر دو پیشرانه نامبرده با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک همراه می‌شوند، اما خریداران می‌توانند اسکالاد را هم به صورت دیفرانسیل عقب و هم دو دیفرانسیل، سفارش دهند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • مهدی گودرزی فروردین ۱۷, ۱۴۰۰

    این ماشین حرف ندارن اما حیف که آمریکایی هستش سوارشدن وحسرتشو به دل خیلی‌ها می‌ذاره اگه مسعولین درمور خودرو کاری انجام میدادند الان اونایی که ماشین ندارن الان ماشین داشتند چه کنیم ازاین بی عدالتی