جشن ترخیص حسام نواب صفوی از آی‌سی‌یو پس از ابتلا به کرونا! + ویدئو

جشن ترخیص حسام نواب صفوی از آی‌سی‌یو پس از ابتلا به کرونا! + ویدئو

جمعی از اعضای کادر درمان بیمارستان خصوصی در تهران که حسام نواب صفوی به علت ابتلا به کرونا در آن بستری است، ترخیص او از آی‌سی‌یو و انتقالش به بخش را جشن گرفتند.

از این جشن ویدئویی نیز منتشر شده است.

انتشار این ویدئو با توجه به شرایط بحرانی فعلی کشور از جهت آمار بالای مبتلایان و قربانیان کرونا و کمبود امکانات برای رسیدگی به بیماران، با واکنش هایی رو به رو شده است.

حسام نواب صفوی پس از بهبودی نسبی حالش و انتقال به بخش گفت آرزو دارد در راه وطنش بمیرد نه در تخت بیمارستان.

روز گذشته سرپرستار آی‌سی‌یو بیمارستان تهران‌ پارس که حسام نواب صفوی ، بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در آن بستری است، از بهتر شدن حال وی نسبت به روزهای گذشته خبر داد.

او گفت: «آقای نواب‌ صفوی با حال وخیمی به بیمارستان مراجعه کرده بود و هنگام بستری تب بالای ۴۰ درجه، خستگی مفرط، سرفه شدید و درگیری ریوی داشت.»

وی در ادامه گفت: «به نظر می‌ رسد حال او بهتر است و می‌ تواند چند ساعتی را بدون دستگاه تنفس کند. البته تا بهبودی کامل او زمان زیادی باقی‌ است و پرسنل درمان امیدوارند که این بازیگر ۴۷ ساله بتواند این روند را زودتر سپری کند.»

پنجشنبه ی هفته ی گذشته بود که حسام نواب صفوی با انتشار عکسی از خود بر روی تخت بیمارستان از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.

نواب صفوی برای این عکس که او را با دستگاه تنفس مصنوعی نشان می داد نوشت:

«متأسفانه علىرغم رعایت تمامى پروتکل ها خیلى غیرمنتظره و ناگهانى دچار کرونا شدم، باور کردنى نبود که حال خوب و بدم تنها چند ساعت فاصله داشت، ممنونم از دکتر هاشمیان عزیزم که از همان اولین دقایقى که متوجه شدم دلسوزانه و صبورانه من رو همراهى کردن»

حسام نواب صفوی از زمان بستری شدن در بیمارستان با انتشار ویدئوهایی در حساب اینستاگرامی اش طرفدارانش را از حال خود باخبر کرده است.

نواب صفوی در یکی از این ویدئوها از سختی های ابتلا به کرونا گفت و از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

ویدئوی جشن ترخیص حسام نواب صفوی از بخش مراقبت های ویژه نیز در صفحه ی وی منتشر شد که با انتقاداتی از سوی کاربران مواجه گشت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • سید فروردین ۲۵, ۱۴۰۰

    مثلا انتقاد کردن که چی؟
    یارو خوشحال نباشه؟