امیلیا کلارک و الیویا کلمن به سریال Secret Invasion پیوستند

امیلیا کلارک و الیویا کلمن به سریال Secret Invasion پیوستند

گفته می‌شود قرار است امیلیا کلارک و الیویا کلمن به کست سریال Secret Invasion اضافه شوند و رسما به دنیای مارول بپیوندند. طبق ادعای سایت Variety ستاره سریال گیم آو ترونز در حال طی کردن پروسه مذاکرات نهایی برای پیوستن به این سریال است. البته نقشی که امیلیا کلارک آن را ایفا خواهد کرد هنوز مشخص نشده است. همچنین طبق ادعای دیگر سایت‌ها الویا کلمن، بازیگر برنده اسکار نیز در این سریال و در نقشی که هنوز مشخص نشده، به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش‌‌تر بازیگرانی مانند ساموئل ال جکسون و ال مندلسون نیز برای بازی در این سریال معرفی شده بودند.

Secret Invasion یکی از چندین سریال کمپانی مارول بوده که قرار است از سرویس Disney Plus پخش شود. این سریال برای اولین بار در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ و در جریان Disney Investor Day معرفی شد. این سریال براساس سری کمیک‌هایی با همین نام خواهد بود و داستان گروهی از بیگانگان به نام Skrulls روایت خواهد شد که خود را با به شکل در آوردن و جعل هویت انسان‌ها در جامعه جا انداخته‌اند.

گفته می‌شود نقش شرور اصلی را کینگزلی بن-ادیر بازی خواهد کرد. هم چنین طبق اخبار معلوم نیست که این سریال به چه مقدار پایبند به وقایع در کمیک بوک‌ها است. Skrullها برای اولین بار در فیلم کاپیتان مارول معرفی شدند. همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد ساموئل ال جکسون نیز در نقش همیشگی خود در دنیای مارول یعنی نیک فیوری حضور خواهد داشت. بن مندلسون نیز در دوباره در نقش یکی از افراد Skrull حضور خواهد داشت. او قبلا و در فیلم‌های کاپتان مارول و اسپایدرمن: دور از خانه نیز به ایفای همین نقش پرداخته بود.

امیلیا کلارک معروفیت و شهرت خود را مدیون سریال گیم آو ترونز و نقش دنریس تارگرین بوده و تاکنون ۴ بار نیز نامزد دریافت جایزه امی شده است. او در سال ۲۰۱۸ توانست بهترین هنرمند سال کشور انگلستان لقب بگیرد. مجله تایمز نیز او را در بین ۱۰۰ نفر از افراد با نفوذ در دنیا قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

روایت امیلیا کلارک از دو بار جراحی مغزی خطرناک و تاثیر آن در مقابله با ویروس کرونا

نامه تشکر محبت آمیز امیلیا کلارک از پرسنل بیمارستان بعد از جراحی مغز

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود