کرونای انگلیسی حمید هیراد را در بیمارستان بستری کرد

کرونای انگلیسی حمید هیراد را در بیمارستان بستری کرد

حمید هیراد ، خواننده پاپ، به دلیل ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

حامد حسین زادگان مدیر روابط عمومی شرکت متولی برنامه‌ها و آثار حمید هیراد روز گذشته در اینباره توضیح داد: «دقایقی پیش مراحل بستری شدن حمید هیراد عزیزمان در یکی از بیمارستان‌ های تهران به اتمام رسیده است. این در حالی است که وی به دلیل ابتلا به نوع انگلیسی ویروس کرونا بستری شده است.»

وی افزود: «با توجه به اینکه حمید هیراد از بیماری سرطان نیز مدتی است رنج می‌ برد، بنابراین سیستم ایمنی بدن وی نیز با ضعف زیادی رو به‌ رو است که امیدوارم با توجه به اینکه مرحله ی جدید شیمی درمانی او نیز چند روز پیش انجام گرفته، مشکل چندانی در این زمینه نداشته باشیم. البته وی تا به این لحظه در بخش آی‌سی‌یو بستری نشده که امیدوارم تا آخرین روز مرحله درمان نیز به این بخش منتقل نشود.»

حسین زادگان از مردم و طرفداران حمید هیراد خواست تا در این شب‌های عزیز برای سلامتی همه ی بیماران کرونایی و این خواننده موسیقی پاپ دعا کنند.

پیشتر و در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ هم با انتشار اطلاعیه‌ ای خبر ابتلای حمید هیراد به سرطان مغز استخوان تأیید شده بود.

هیراد کمی بعد در همان اسفند ۹۸ با حضور در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی از بیماری خود گفت.

او گفت در سال ۹۶ معلوم شد چند غده لنفاوی زیر گلویش درآمده و ساخت اثر معروفش «شوخیه مگه» هم از روی تخت بیمارستان شروع شد.

هیراد گفت چون دادن خبر بد را دوست ندارد ترجیح داد بیماری اش را رسانه ای نکند تا با این خبر کسی را ناراحت نکند.

او در این گفتگو درباره ی ویدئویی که در سال ۹۷ از کنسرت شیرازش منتشر شده بود هم صحبت کرد، ویدئویی که از لب زدن او بر روی آهنگ خود به جای اجرای زنده ی آن حکایت داشت و با انتقادات فراوانی مواجه شد.

حمید هیراد گفت چند ساعت پیش از برگزاری کنسرت، به دلیل شیمی درمانی حالش بد شد و این در حالی بود که کسی از بیماری او باخبر نبود و نمی توانست چند ساعت مانده به کنسرت آن را لغو کند و از طرفی پزشک به او گفته بود نباید با قسمت بالای صدایش بخواند چون به مغزش فشار می آمد، به همین دلیل او برای اولین و آخرین بار، تنها قسمتی از یک ترک را به صورت پلی بک اجرا کرد.

پس از این اتفاق، با دستور وزارت ارشاد هیراد تا پایان سال ۹۷ از برگزاری کنسرت محروم شد اما ملزم شد یک سانس کنسرت رایگان برای مردم شیراز برگزار کند.

حمید هیراد متولد ۱۳۷۰ در چابکسر از توابع استان گیلان است. او فعالیت خود در حوزه ی موسیقی را رسماً از سال ۹۵ با انتشار قطعه ی مشترکی با گروه موسیقی پازل به نام «بی تاب» آغاز کرد. اولین قطعه ی مستقل او به نام «مستم کن» در سال ۹۶ منتشر شد و در همان سال او کار دیگری به نام «دلارام» با همراهی گروه پازل منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

حمید هیراد به سرقت ادبی متهم شده است. او مدعی بود سراینده ی ترانه ی آثار خود است اما بررسی ها نشان داد ترانه های او ترکیبی از آثار شاعران و ترانه سرایان دیگر است. در سال ۹۷ بیانیه ای با امضای ۴۰ تن از شاعران و ترانه سرایان مطرح کشور در اعتراض به سرقت های ادبی حمید هیراد و با درخواست رسیدگی به این موضوع منتشر شد. هیراد نیز در پاسخ در بیانیه‌ ای گفت در بخش معرفی آثار، به‌خصوص در قطعات جدیدتر خود، منبع را ذکر و سعی می کند از ترانه‌ سرا اجازه بگیرد. او در این بیانیه «فقدان اعتماد کامل به صحت اسامی در محدوده ی فضای مجازی» و «تردید اخلاقی در ضایع شدن حقوق صاحبان حقیقی آثار» را دلایل ذکر نکردن اسامی ترانه‌ سراها عنوان کرد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود