داستان سگ باوفایی که علیرغم مرگ صاحبش در اثر کرونا، هر روز انتظار او را می کشد

داستان سگ باوفایی که علیرغم مرگ صاحبش در اثر کرونا، هر روز انتظار او را می کشد

تصاویر ناراحت کننده‌ای از یک سگ منتشر شده است که صاحبش بر اثر بیماری کرونا فوت کرده و او همچنان در حال محافظت از خانه و منتظر صاحب‌اش است. فرد تایلندی در تاریخ ۲۰ آوریل بخاطر کرونا در بیمارستان بستری شد و ۹ روز پس از آن نیز فوت کرد. در این بین و با مریض شدن این مرد ۷۶ ساله بقیه خانواده نیز به کرونا مبتلا شدند و هم اکنون خانه آن‌ها خالی شده است.

تصاویر اما سگ قهوه‌ای را نشان می‌دهند که در داخل گاراژ ایستاده و علاوه بر مواظبت از خانه در برابر افراد غریبه، منتظر صاحب خود نیز است. این سگ به تنهایی در خانه مانده اما همسایگان نگران از او مراقبت می‌کنند. مردم از لابلای درها و نرده‌ها به او آب و غذا می‌دهند. آن‌ها گفته‌اند تا زمانی که خانواده و صاحبان این سگ به خانه خود برمی‌گردند به این کار خواهند پرداخت.

یکی از همسایه‌های مرد تایلندی این سگ را همیشه آرام می‌بیند اما خاطر نشان کرد که حیوان بخاطر تنها ماندنش احساس ترس و غم می‌کند. او در این رابطه می‌گوید: «صاحب ۷۶ ساله این سگ و بخاطر ویروس کرونا جان خود را از دست داد. این سگ بسیار ناراحت به نظر می‌رسد چرا که خانواده او به بیمارستان منتقل شده‌اند و او نیز تنها شده است. هر بار که می‌دیدیم این سگ در خانه تنهاست به نزدیکی او می‌آییم و به او آب و غذا می‌دهیم.»

او ادامه می‌دهد: «ابتدا ما نمی‌دانستیم که همه اعضای خانواده در بیمارستان حضور دارند در نتیجه، حیوان خانگی آن‌ها احتمالا چند روزی را بخاطر رفتن صاحبانش گرسنگی کشیده است.» این همسایه همچنین اضافه کرد که آن‌ها برنامه دارند تا صاحبان این سگ به خانه خود برمی‌گردند به او غذا دهند. او اذعان داشت: «این سگ هم اکنون تنها شده و کسی را ندارد. من امیدوارم که خانواده او به زودی زود برگردند تا او بیش از این تنها نماند.»

تایلند در روز دوشنبه هفته گذشته ۲۱۱۲ نفر مبتلا به کرونا در یک روز را به ثبت رساند و ۱۵ نفر نیز در این کشور فوت کردند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ نکته برای نزدیک شدن بی خطر به سگ‌هایی که نمی شناسید

منبع: mirror
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود