بیل و ملیندا گیتس به خاطر سن دخترشان طلاق خود را به تاخیر انداخته بودند

بیل و ملیندا گیتس به خاطر سن دخترشان طلاق خود را به تاخیر انداخته بودند

چند روزی است که خبر طلاق بیل گیتس و همسرش ملیندا بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. این زوج نیز پس از ۲۷ سال ازدواج تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند. بیشتر حرف و حدیث‌ها در مورد طلاق این دو نفر بخاطر دارایی سرسام آور بیل گیتس و رسیدن نصف آن به ملیندا پس از طلاق است. به جایی که به ملیندا ۷۳ میلیارد دلار خواهد رسید و او را به دومین زن ثروتمند دنیا تبدیل خواهد کرد. ملیندا راجع به ازدواج خود گفته است که روابطش با بیل به طور جبران ناپذیری به هم خورده است.

این زوج روزهای گذشته در توییتر خبر طلاق خود را طی یک بیانیه منتشر کردند و در آن نوشتند: «پس از تامل و تفکر بسیار زیاد در مورد این رابطه و بهبود آن تصمیم گرفتیم تا آن را به پایان برسانیم. در طی این ۲۷ سال زندگی ما ۳ فرزند عالی را تربیت کردیم و بنیادی را درست کردیم که در سرتاسر جهان به بهبود زندگی مردم کمک می‌کند. ما در ادامه نیز در بنیاد خود به همکاری با یکدیگر خواهیم پرداخت اما دیگر به این باور نداریم که بتوانیم روابطمان را به مانند یک زوج حفظ کنیم و باعث رشد و شکوفایی یکدیگر بشویم.»

در همین حال و هوا به نظر می‌رسد که زمان طلاق آن‌ها مربوط به دخترشان «فیبی» است که در سپتامبر ۱۸ ساله شد. یکی از منابع خبری در این رابطه می‌گوید: «آن‌ها قطعا بخاطر این که دخترشان در حال فارغ‌التحصیل شدن از مدرسه و دبیرستان است، زمان طلاقشان را به این تاریخ انداختند.» نام دو دختر دیگر بیل گیتس جنیفر و روری بوده و به ترتیب ۲۵ و ۲۱ سال دارند.

فرزندان این زوج طلاق گرفته از طلاق پدر و مادرشان بسیار ناراحت هستند به طوری جنیفر گیتس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «من شخصا نظری را راجع به این طلاق نخواهم داد. اما بدانید حرف‌های دلسوزانه و حمایت‌های شما برای من یک دنیا ارزش دارد.»

البته طلاق این دو به منزله پایان کلی روابطشان نیست و همانطور که گفته شد آن‌ها قرار است در بنیاد بیل و ملیندا گیتس در کنار یکدیگر به کار ادامه دهند. آن‌ها امیدوارند در کنار یکدیگر بتوانند به جایزه نوبل دست پیدا کنند. بیل و ملیندا در سال ۱۹۸۷ و در حالی که ملیندا در شرکت مایکروسافت کار می‌کرد با یکدیگر ملاقات کردند. در همان سال بیل گیتس در سن ۳۱ سالگی به جوان‌ترین میلیاردر دنیا تبدیل شد. این دو در سال ۱۹۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند و به همراه یکدیگر یکی از بزرگ بنیادهای خیریه در جهان را به راه انداختند.

بیشتر بخوانید:

گران ترین طلاق های تاریخ در میان سلبریتی ها؛ از بازیگران تا فیلمسازان و ورزشکاران

منبع: dailymail
۲ نظر

ورود

  • حسین اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰

    ببخشید ولی روری پسره

  • یاسر اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰

    “بیل و ملیندا در سال ۱۹۸۷ و در حالی که ملیندا در شرکت مایکروسافت کار می‌کرد با یکدیگر ملاقات کردند. در همان سال بیل گیتس در سن ۳۱ سالگی به جوان‌ترین میلیاردر دنیا تبدیل شد.” قشنگ معلومه از اون Gold Digger های حرفه ایه. توی کف خریده توی اوج داره می فروشه.