ممنوع الکار شدن زانیار خسروی به خاطر دابسمش دختران! + ویدئو

ممنوع الکار شدن زانیار خسروی به خاطر دابسمش دختران! + ویدئو

زانیار خسروی ، خواننده پاپ ، اعلام کرد به دلیل انتشار دابسمش های طرفداران دختر خود در اینستاگرامش ممنوع الکار شده است.

خسروی دیروز با ویدئویی در اینستاگرام این خبر را اعلام کرد.

او در این ویدئو می گوید:

«امروز از وزارت ارشادم با تهیه کننده ام تماس گرفتند و گفتند تا اطلاع ثانوی به من مجوز نمی دهند و ممنوع الکارم. دلیلش را که جویا شدیم گفتند گذاشتن استوری از دابسمش دختران. این چه داستان جدیدی است دوباره راه انداخته اید؟ دوباره قوانین نانوشته، قوانین شخصی… از کی تا حالا گذاشتن استوری باحجاب جرم شده که ما خبر نداریم؟ یعنی می گویید فیلم از طرفدارهایت نباید بگذاری؟ معلوم است که می گذارم. برای چه نباید بگذارم؟ طبق کدام قانون؟ به چه جرمی؟ انگار دنبال این هستید ما را تست اعصاب کنید ببینید کی به اینجایمان می رسد؟ دنبال این هستید ما را به زور از مملکت فراری دهید؟ ده سال است دارم کار می کنم شش سالش را ممنوع الکار بودم. کثافت بگیرد این مدل کار کردن را. بعد می گویید طرف چرا مهاجرت کرد. به جای اینکه ببینید چه کسی مهاجرت کرد یا چه کسی قرار است مهاجرت کند، ببینید چه کسی باعثش شده که آن ها مهاجرت کنند، چه کارشان کردید که دارند مهاجرت می کنند.»

زانیار خسروی متولد ۱۳۶۲ در تهران و اصالتاً کرد است. او برادر کوچک تر سیروان خسروی، خواننده ی مشهور و محبوب پاپ است.

خسروی فارغ التحصیل رشته حقوق است و علاوه بر خوانندگی، به کار آهنگسازی، ترانه سرایی، تنظیم قطعات موسیقی هم مشغول است و کار مدلینگ و بازیگری را هم تجربه کرده است.

زانیار خسروی به همراه برادر خود سیروان، از کودکی شروع به یادگیری موسیقی کرد اما فعالیت حرفه ای خود در زمینه‌ ی موسیقی را بعد از اتمام دانشگاه آغاز کرد. اولین ترانه اش را برای آلبوم برادرش نوشت و سپس از سال ۸۷ با آهنگ «همینه که هست» خوانندگی را به صورت مستقل آغاز کرد و با موزیک ویدیویی به نام «مگس» به چهره ی شناخته شده تری بدل شد، اما با انتشار آهنگ «ریسک» در همان سال بود که به محبوبیت رسید.

زانیار خسروی در اسفند سال ۹۲ پس از ۶ سال انتظار موفق به دریافت مجوز شد و اولین آلبوم رسمی خود به نام «بیست و هشت» را منتشر کرد.

خسروی در سال ۹۰ با فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» به کارگردانی پیمان معادی برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد و در سال ۹۳ در سریال شبکه نمایش خانگی «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ به ایفای نقش پرداخت که در آن با بازیگرانی همچون مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • sahar اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

    حرص نخور توهم مهاجرت کن کی جلوتو گرفته اخه بفرما مثلا تو مهاجرت کنی اسمون به زمین میاد?
    والا انگار دانشمند هسته ایه بره ی ملت لنگ این میمونن
    تند نرو حاااجی پیاده شو باهم بریم??فک کردی کی هستی اخه

    • Yasin اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

      اوکی 🙂

    • خسته اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰

      هر کی باشه مثل تو احمق نیست حداقل

    • A.m اسفند ۲۰, ۱۴۰۰

      خیلی بی شخصیت هستی…

    • mm اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱

      مقداری کم تر….. بگو??

  • کوثر اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰

    احسنت ، حرفت طلااااا

  • باران کوثری (Fan Forever) مرداد ۱۰, ۱۴۰۰

    اشکال نداره زانیار جون